Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zondag.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De zondag.

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

Daarbovenop:
    I intend to live forever... so far so good.
    Dokter Herrman Le Compt zei dat ook
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Dokter Herrman Le Compt zei dat ook
      Jup, maar ik heb niet zoveel last van Diarree
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ik win vrijdag Euromillions en dan ben ik elke dag vrij...
        Vrij !!!!! laat mij niet lachen.
        Als je dat wint ga je elke dag naar de fotowinkel om een nieuw toestel uit te testen,
        een nieuwe lens bestellen wachten en meteen een ander meenemen en dan word je kast te klein enz...
        Dus je moet elke dag op stap om meer te halen om alle camera's in op te bergen dus wie is er dan nog vrij

Maar inderdaad bijna vergeten dat wij nog zaterdag school hadden en woensdag hele dagen gingen.
        Maar nu met de 38 uren week kan je moeilijk willen dat wij die spreiden over 7 dagen he.
        De schoolmeesters zouden rap op straat komen om hun ongenoegen uit te spreken over een verworven recht

Comment

Op zondag werken? We moeten het omkeren: de zondag zo heilig verklaren dat je 3 dagen er voor en drie dagen er na niet mag werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            Op zondag werken? We moeten het omkeren: de zondag zo heilig verklaren dat je 3 dagen er voor en drie dagen er na niet mag werken.
            Eenbes, je mag voor mijn part werken zoveel en zolang je maar wilt
            Verschil met vroeger en nu: vroeger was er nog een vorm van eer te halen uit het werk.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Nu nog hoor theokus . Hangt een beetje van persoon tot persoon af hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                Nu nog hoor theokus . Hangt een beetje van persoon tot persoon af hé...
                Ja juist
                Ook van de klanten
                Er zijn er die denken dat alles gepermitteerd is of normaal is...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ja juist
                  Ook van de klanten
                  Er zijn er die denken dat alles gepermitteerd is of normaal is...
                  Ja.., o.a. niet betalen..
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Ja.., o.a. niet betalen..
                    Ha, ge weet het
                    Je hebt dan wel een unieke kans om 'boeiende excuses' te horen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ha, ge weet het
                      Je hebt dan wel een unieke kans om 'boeiende excuses' te horen
                      Hier eentje lopen dat mij voor 222€ heeft opgelicht. Per grote uitzonderlijk documenten voor ziekenkas afgegeven en nochtans een schuldbekentenis laten ondertekenen, zoals onze beroepsvereniging het ons aanraadt. En als je denkt dat ze hiermee inzitten??.. Schuldbekentenis werd galant onderteken in zoveel exemplaren je maar wil. "Mijn" centen werden wel bij de ziekenkas opgehaald en patiënt is met de noorderzon verdwenen. Eerste keer na 42 jaar in het vak. Advocaat is er nu mee bezig. Leer nu, uit pure noodzaak, meer en meer mijn patiënten per keer te laten betalen.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Mensen hebben meestal geen persoonlijk eergevoel meer. Zichzelf recht in de spiegel kunnen kijken is de dag van vandaag minder belangrijk dan centjes en uiterlijke schijn.
                        Ik ben zo een tijdje geleden een factuur cash gaan betalen bij een firma omdat, om een of andere reden, ik niet via homebanking kon betalen en ik niet wilde dat die op hun centen moesten wachten. Die mensen vielen bijna uit hun stoel. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt. En of ik daar een taske koffie bij had gewild.
                        Als dat al zo'n zware uitzondering is dan is er toch ergens iets verkeerd hoor.
                        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
                          Mensen hebben meestal geen persoonlijk eergevoel meer. Zichzelf recht in de spiegel kunnen kijken is de dag van vandaag minder belangrijk dan centjes en uiterlijke schijn.
                          Ik ben zo een tijdje geleden een factuur cash gaan betalen bij een firma omdat, om een of andere reden, ik niet via homebanking kon betalen en ik niet wilde dat die op hun centen moesten wachten. Die mensen vielen bijna uit hun stoel. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt. En of ik daar een taske koffie bij had gewild.
                          Als dat al zo'n zware uitzondering is dan is er toch ergens iets verkeerd hoor.
                          Zoals ik gedaan heb met al mijn.... auto's.
                          Keken z eook van op
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

weet me nog te herinneren, dat we van de baas een bank of girorekening moesten nemen omdat we niet meer cash (wekelijks) werden uitbetaald.
                            is tegenwoordig niet meer voor te stellen een werkgever die je cash betaald.
                            grt,bouk.
                            Last edited by bouk; 2 oktober 2014, 15:18. Reden: +L
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              weet me nog te herinneren, dat we van de baas een bank of girorekening moesten nemen omdat we niet meer cash (wekelijks) werden uitbetaald.
                              is tegenwoordig niet meer voor te stelen een werkgever die je cash betaald.
                              grt,bouk.
                              Jawel hoor, maar meestal heeft dat dan ook niets te maken met "eerlijk zakendoen" :-)
                              FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                is tegenwoordig niet meer voor te stellen een werkgever die je cash betaald.
                                grt,bouk.
                                Tja, hier in België gebeurde dat indertijd (mijn grootvaders tijd) dan nog in het café dat ook nog eens eigendom was van de baas... Had hij direct zijn centjes terug. Misschien toch wel beter zoals nu dan...

Comment

Working...
                                X