Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extra antivirus voor Windows 8.1 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Extra antivirus voor Windows 8.1 ?

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Eerste werk bij een nieuwe PC is hier firewall en antivirus installeren en de ingebouwde MS versies uitschakelen.
    Wat de meeste mensen eens zouden moeten leren is de uitgebreide firewall eens bekijken die standaard ingebouwd is ... geen reden om op een privé-computer een andere firewall te zetten.
    Verder weet 99% van de thuisgebruikers niet eens hoe ze een firewall correct moeten configureren, laat staan dat die dan correct gaat beschermen.

en ik ben nog steeds virus/malware vrij sinds ik mijn eerste computer gebruik en na bijna 20 jaar op internet
    Sorry, volgens uw anti-virus heb je geen weet van een virus of malware, niets garandeert dat u enige malware op de pc heeft welke u (nog) niet opgemerkt heeft en niet herkend wordt door je anti-virus.
    Tenzij duidelijk merkbaar weet het grotendeel van de mensen niet eens dat er iets fout is, niet elke malware is duidelijk merkbaar tijdens het gebruik.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

ja .. en dan zeggen we nog niets over "rootkit" infecties

Comment

Na 35jaar professionele IT ervaring kan ik on4bam bijtreden.

En ja het is zo dat enige expertise nodig is om uw systeem goed te configureren. Jammer voor de noobs.
        Wie niet goed met de auto kan rijden zal ook builen rijden.

En wie zijn geschiedenis kan, zal ook weten dat Security essentials een BASIS BESCHERMING is, of zie het eerder als een uitbreiding tegen gekende windows exploits maar het is ZEKER GEEN uitgebreide anti-virus oplossing. Daarvoor moet je nog steeds zijn bij een al dan niet betaald packet.
        Ik adviseer er geen grote kosten tegen te smijten, Avira en Avast zijn echt goede producten. Zijn ze 100% NEE, en dat zullen ze jammergenoeg nooit zijn.

Voorzichtigheid is hier ook de boodschap. Je hebt allesins al mee dat windows 8 een nieuwe kernel en extras geeft die toch een serieus stuk bescherming bieden waar oudere systemen meer gevoelig waren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Verder weet 99% van de thuisgebruikers niet eens hoe ze een firewall correct moeten configureren, laat staan dat die dan correct gaat beschermen.
          Gelukkig zit jij in de 1% die ons, sukkels, dat allemaal kan uitleggen
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Working...
          X