Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Netflix is hier

Wat de betalingen betreft voor Netflix:
    Via twitter:

Netflix België @NetflixBeNL

Sommige klanten ervaren problemen met het betalen voor Netflix. We werken momenteel aan een oplossing, betreffende accounts blijven actief.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Bedankt voor de uitleg…. Op 3 of 4g geen probleem, dan werkt alles…
      Netflix streamen via 3G of 4G in Spanje via roaming ? Jij hebt een geldezeltje ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Iets anders: ik wil mijn proefperiode van een maand opzeggen (ben geen grote film- of seriekijker) maar als ik inlog dan krijg ik enkel een scherm om mijn registratie te voltooien. En de melding dat de periode dan loopt tot 22 november. Mijn eerste (huidige) proefmaand loopt af ergens rond 28 oktober.
        Heeft nog iemand dit "verschijnsel" ?
        Ik zal morgen maar eens bellen denk ik.
        Last edited by nete; 23 oktober 2014, 00:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Netflix streamen via 3G of 4G in Spanje via roaming ? Jij hebt een geldezeltje ?
          Helaas geen geldezeltje, juist 5 sec geprobeerd, meer niet, ik heb in mijn mobiel abo 100 mb gratis internet in Europa…
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Iets anders: ik wil mijn proefperiode van een maand opzeggen (ben geen grote film- of seriekijker) maar als ik inlog dan krijg ik enkel een scherm om mijn registratie te voltooien. En de melding dat de periode dan loopt tot 22 november. Mijn eerste (huidige) proefmaand loopt af ergens rond 28 oktober.
            Heeft nog iemand dit "verschijnsel" ?
            Ik zal morgen maar eens bellen denk ik.

Je zit 1 ventser te ver. In het venster met links boven mijn account staat de knop lidmaatschap opzeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guido1970 Bekijk bericht
              Je zit 1 ventser te ver. In het venster met links boven mijn account staat de knop lidmaatschap opzeggen.
              Dat is het hem juist: ik zit direct in een venster om mijn registratie te voltooien. Klik ik dan helemaal onderaan op account dan krijg ik een pagina in het Engels met mijn gegevens, maar zonder de mogelijkheid om iets op te zeggen.

Comment

Ja, dat heb ik ook gelezen, maar ik heb een vraag: zijn er extra kosten? Ik heb op de site gelezen over een autorisatiebedrag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                  7,99 EUR = 1 Scherm en standaard streaming
                  8,99 EUR = 2 schermen en HD / Ultra-HD streaming mogelijk.

En dan was er nog een derde optie, dan kon je met 4 schermen tegelijk kijken. (Als je Internet verbinding het aankan, natuurlijk.)
                  ja dat heb ik ook gelezen, maar zijn er extra kosten? Ik heb op de site gelezen over een autorisatiebedrag....

Comment

Netflix uiteindelijk dan toch beschikbaar voor de Samsung UE**D7000 reeks, net geïnstalleerd se.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Dat is het hem juist: ik zit direct in een venster om mijn registratie te voltooien. Klik ik dan helemaal onderaan op account dan krijg ik een pagina in het Engels met mijn gegevens, maar zonder de mogelijkheid om iets op te zeggen.
                      Ik had hierover telefonisch contact met Netflix, ze vonden geen lopende proefperiode en hebben dan de raad gegeven om even in het oog te houden of ik een betaling ging aangerekend krijgen. Dat gebeurde inderdaad, heb dan terug gebeld en ze hebben dat perfect opgelost: alles geblokkeerd en centjes na een dag of drie al terug op mijn creditcard. Ik heb bijna spijt dat ik niet méér geïnteresseerd ben in films en series, want hun service (en de kwaliteit van hun producten) is TOP.

Comment

Mensen met een maxi pack bij proximus(belgacom) kunnen 6 maand gratis netflix krijgen. Is niet alleen voor nieuwe maxipack klanten maar ook voor de kanten die reeds een maxipack hebben, even bellen naar 0800/22800 (en dan optie 3) en vragen naar de code voor 6 maand gratis netflix. Promotie loopt nog tot 20/11.
                        Ik heb mijn code vorige week aangevraagd en na enkele minuten zat die al in mijn mailbox
                        I love my D500

Comment

Working...
                        X