Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Netflix is hier

Ik heb sinds een paar dagen Netflix op mijn PS3 geinstalleerd.
    Met het huidige aanbod kan ik een paar maand kijken maar ik vind het een nogal rommelig boeltje als het op audio en ondertitels aankomt.
    Voor de kinderen is het nogal teleurstellend als ze een film opzetten die enkel in het Engels of Frans is. Er is ook geen enkele film in het Vlaams.
    Ondertitels zijn vaak enkel in het Engels wat voor mij geen probleem is tenzij het ondertitels voor doven zijn, wat irritant is.

Tijdens de internet 'spitsuren' valt de film ook regelmatig stil maar dat zal wel aan Telenet liggen.
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Hier op een wii, chromecast of pc alles in het Nederlands. Kinderfilms altijd de keuze Nederlands gesproken en of en met Nederlandse ondertitels. Tijdens het kijken nog nooit een onderbreking of vertraging gehad zit ook bij telenet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
        Ik heb sinds een paar dagen Netflix op mijn PS3 geinstalleerd.
        Met het huidige aanbod kan ik een paar maand kijken maar ik vind het een nogal rommelig boeltje als het op audio en ondertitels aankomt.
        Voor de kinderen is het nogal teleurstellend als ze een film opzetten die enkel in het Engels of Frans is. Er is ook geen enkele film in het Vlaams.
        Ondertitels zijn vaak enkel in het Engels wat voor mij geen probleem is tenzij het ondertitels voor doven zijn, wat irritant is.

Tijdens de internet 'spitsuren' valt de film ook regelmatig stil maar dat zal wel aan Telenet liggen.
        Eens alle instellingen nakijken op uw PS3, waarschijnlijk staan uw landsinstellingen en/of taal verkeerd.
        Normaal staan er Vlaamse films bij en in de toekomst zouden er nog series bijkomen word ons belooft.
        Ik ben in ieder geval erg tevreden met hun aanbod.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

• Net in Spanje toe gekomen…. Netflix via wifi lijkt hier niet te werken….. Waarschijnlijk nog niet beschibaar hier…… dikke pech…
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Net in Spanje toe gekomen…. Netflix via wifi lijkt hier niet te werken….. Waarschijnlijk nog niet beschibaar hier…… dikke pech…
            Wifi of niet is irrelevant. Netflix "weet" niet op welke manier je op het net gaat
            Wat ze wel weten is dat je in Spanje bent en als ze daar niet actief zijn (geen rechten e.d.) dan heb je pech. Je kan wel via VPN of proxy proberen. Quick fix: kijk eens naar unlocator, je kan 7 dagen gratis testen.
            Voordeel, je kan kijken naar content voor andere landen ook, weliswaar in/met lokale talen en met lokale ondertitels.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

• Bedankt voor de uitleg…. Op 3 of 4g geen probleem, dan werkt alles…
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Bedankt voor de uitleg…. Op 3 of 4g geen probleem, dan werkt alles…
                Ik ga er van uit dat dat met je Belgische SIMkaart is? Op die manier herkend men je waarschijnlijk aan het Belgische IP van je telefoonprovider.
                bye, Maurice
                Nikon D7500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

Ik ga er van uit dat dat met je Belgische SIMkaart is? Op die manier herkent men je waarschijnlijk aan het Belgische IP van je telefoonprovider.
                  Je hebt 100% gelijk. ..ne mens is nooit te oud om te leren he…. Bedankt voor de info..

Comment

Bij Netflix is echt alles in orde... not.

Vandaag zouden ze normaal voor de eerste keer mijn lidgeld innen, krijg ik een E-mail dat ze de betaling via PayPal niet kunnen doen en ik mijn settings moet nakijken. Dus ik naar de netflix website gegaan, ingelogd en dan mijn PayPal gegevens nog maar eens opnieuw ingegeven. Resultaat, ze kunnen het nog steeds niet verwerken.

Krijg ik als raad om zelf contact op te nemen met PayPal om dit probleem op te lossen... HALLO!... de betalingen die ik via PayPal heb lopen voor anderen websites werken perfect, dus moeten zijn maar zelf contact opnemen met PayPal om hun probleem op te lossen. Dat is echt niet mijn probleem.

Ik wou het sowieso toch al opzeggen na de eerste betaling. Ik vond het nu eenmaal eerlijk van mijn zijde om na mijn gratis maand ook voor 1 maand te betalen. Voor een geste van hun, wil ik wel een geste terugdoen. Maar als hun betalingssysteem niet goed werkt, dat ik dus echt niet mijn probleem. De gegevens van mijn VISA-kaart ga ik ze dus echt niet bezorgen. Pech voor hun dus!
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                      Bij Netflix is echt alles in orde... not.
                      Lees dit er eens op na.
                      bye, Maurice
                      Nikon D7500

Comment

• Streamen zonder thuisnetwerk zou natuur ongelooflijk interessant kunnen, denk maar op verlof bijvoorbeeld…
                        Daar heb ik nu een oplossing voor gevonden…… namelijk een EZ CAST DONGLE : http://www.androidminicomputer.nl/sh...t-alternatief/

Schitterend dingetje hoor….

Comment

Welk voordeel heeft die ezcast tov chromecast die ongeveer zelfde kost (€35 incl. verz.)
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            Welk voordeel heeft die ezcast tov chromecast die ongeveer zelfde kost (€35 incl. verz.)
                            Deze maakt zijn eigen netwerk… dus overal inzetbaar, ik gebruik het nu in Spanje op ons appartement, zeer slechte internet verbinding en geen thuis netwerk aanwezig hier. Met chromecast onmogelijk om hier filmen van mijn laptop naar tv te streamen, met de EZ cast dongle geen enkel probleem….

Comment

Ok, dacht dat er een update was, waarmee het wel kan.
                              Verwacht m'n chromecast vandaag...eens testen.
                              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                                Ok, dacht dat er een update was.
                                Verwacht m'n chromecast vandaag...eens testen.
                                Een Chromecast MOET een thuis netwerk hebben volgens mij, anders is het niet te gebruiken.

Comment

Working...
                                X