Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Netflix is hier

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Eerst had ik via de tv gezocht achter Netflix > gevonden en de app geïnstalleerd.
    En hoe ze aan mijn e-mailadres zijn geraakt weet ik niet.... omdat dit nodig is om je aan te melden.
    Appstore/playstore?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #47
      Re: Netflix is hier

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Appstore/playstore?
      Dus eerst via de TV.
      Stond niet standaard ingesteld en dus niet te zien.
      Ik heb de TV laten zoeken en die vond NetFlix.
      Was ook eigenaardig omdat je normaal een woord&tekst moet invullen in dat search vakje.
      Ik heb gewoon ok gedrukt en niks ingevuld. TV zocht en vond

      Heb een Samsung Smart-tv.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #48
        Re: Netflix is hier

        Slechter dan de kwaliteit van Rio kan Netflix niet zijn. Deze morgen keek mijn dochter naar Frozen ; we hebben die toevallig ook op DVD (dus NIET BR) en de beeldkwaliteit van de DVD ligt stukken hoger. Nu doet m'n BR-speler wel aan 1080p upsampling maar toch. Ik verwacht van een SD film of serie toch op z'n minst DVD-kwaliteit.
        Denk er sterk aan Rio weer op te zeggen...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #49
          Re: Netflix is hier

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Slechter dan de kwaliteit van Rio kan Netflix niet zijn. Deze morgen keek mijn dochter naar Frozen ; we hebben die toevallig ook op DVD (dus NIET BR) en de beeldkwaliteit van de DVD ligt stukken hoger. Nu doet m'n BR-speler wel aan 1080p upsampling maar toch. Ik verwacht van een SD film of serie toch op z'n minst DVD-kwaliteit.
          Denk er sterk aan Rio weer op te zeggen...
          Mag ik me afvragen om hoeveel films het gaat?
          Elke dag, een paar films per week, een paar per maand?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: Netflix is hier

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Mag ik me afvragen om hoeveel films het gaat?
            Elke dag, een paar films per week, een paar per maand?
            Hoe bedoel je ?
            Eigenlijk hebben we Rio niet genomen voor de films. Ik wou Rex nemen maar dan zag ik dat de helft van de zenders die we vroeger in ons pluspakket zaten, enkel in Rio zitten. Dus... Prime hebben we nu ook, maar hebben al enkele films gezien en de kwaliteit is niet vet... In het HD aanbod zitten er maar een handvol films.
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #51
              Re: Netflix is hier

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Slechter dan de kwaliteit van Rio kan Netflix niet zijn. Deze morgen keek mijn dochter naar Frozen ; we hebben die toevallig ook op DVD (dus NIET BR) en de beeldkwaliteit van de DVD ligt stukken hoger. Nu doet m'n BR-speler wel aan 1080p upsampling maar toch. Ik verwacht van een SD film of serie toch op z'n minst DVD-kwaliteit.
              Denk er sterk aan Rio weer op te zeggen...
              Tja, dit hangt ook heel veel af van je TV en speler. Als je een DVD afspeelt via een Bluray-speler, dan is het beeld stukken beter dan wanneer je die zou afspelen met een DVD-speler.

              Ik had destijds hier de test eens gedaan met onze TV, welke nog niet eens één van de beste is, en toch zag ik duidelijk een verschil in de beeldkwaliteit als ik dezelfde DVD afspeelde op beide toestellen. Dit zal dus te maken hebben met die upsampling die je al vermelde.

              Bij mij gaf de DVD-speler ongeveer de SD kwaliteit van Telenet.
              De Bluray-speler geeft mij een iets beter resultaat dan de HD van telenet voor Bluray schijfjes, maar een iets minder resultaat bij DVD schijfjes. Dus de HD van Telenet zit hier ergens tussen in... en het is ook afhankelijk van andere factoren. Sommige films zijn zelfs in HD van mindere kwaliteit, vooral de kleinere filmstudio's zondigen zich hieraan en B-films zijn dikwijls zelfs enkel in SD te huren.

              Natuurlijk is dit ook allemaal afhankelijk van de grote van je scherm. Op het scherm, op mijn kamer, kan ik gerust SD huren en dan nog geeft dit een heel goed beeld. Als ik HD huur, zie ik echt niet het verschil.

              Trouwens, gisteren eens een aflevering van Black Orphan bekeken op Netflix en het beeld was heel goed en ook de ondertiteling was heel duidelijk. Alhoewel ik dat zelden nodig heb, maar toch, het is handig. Spijtig hebben we geen SmartTV, maar misschien wordt het wel eens tijd om een nieuwe Bluray te kopen. Ik zit op mijn kamer nog steeds met een DVD-speler.

              BTW, ik gebruik Netflix via mijn PC die verbonden is met een HDMI kabel met mijn TV. (Voor alle duidelijkheid.)
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

              Comment


              • #52
                Re: Netflix is hier

                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Hoe bedoel je ?
                Eigenlijk hebben we Rio niet genomen voor de films. Ik wou Rex nemen maar dan zag ik dat de helft van de zenders die we vroeger in ons pluspakket zaten, enkel in Rio zitten. Dus... Prime hebben we nu ook, maar hebben al enkele films gezien en de kwaliteit is niet vet... In het HD aanbod zitten er maar een handvol films.
                Ok.
                BR zal dan nog voor veel later zijn
                Zal ook moeilijk lukken via 720P

                De vraag was hoeveel films per dag, week of maand men kijkt of zal bekijken.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #53
                  Re: Netflix is hier

                  Wie Netflix op z'n tv wil hoeft geen dure en recente hardware te kopen hoor.
                  Voor 35€ vind je een Google Chromecast die je gewoon in een vrije HDMI-poort moet pluggen.
                  Dan simpelweg via smartphone, tablet of pc streamen via wifi.

                  Voor de prijs van één DVD-schijf een volledige maand onbeperkt en reclamevrij kijken lijkt me toch geen slechte deal.
                  Wie de allerlaatste series en films voor die prijs verwacht zal toch zijn zin voor realiteit moeten bijschaven.
                  www.bigducksix.be

                  Comment


                  • #54
                    Re: Netflix is hier

                    Klopt, éen dagje cinema kost je een pak meer…..
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Netflix is hier

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Klopt, éen dagje cinema kost je een pak meer…..
                      "Kan wel een fijn uitstapje worden"
                      "En je ziet de film in betere omstandigheden: groot scherm en goed geluid".
                      Dit is steeds de argumentatie die ik op mijn neus krijg

                      Blijft men liever thuis tegenwoordig?
                      Of spelen toch de kosten een rol?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: Netflix is hier

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Mijn TV komt niet in aanmerking gezien het een Philips toestel is. Volgens de Netflix site werkt het enkel met TV's of BR-spelers van LG, Sony of Toshiba.
                        Jammer, voor mij eindigt het Netflix verhaal hier dus voorlopig. Films of series kijken op computer of tablet zie ik écht niet zitten...
                        Klopt niet, ik heb een smart TV van philips 46pfl8008 en hier werkt netflix perfect op. Je moet wel de app selecteren uit de lijst met alle apps en dan toevoegen aan je menu.

                        Ik gebruik eigenlijk nooit de smart TV functies, vind mijn philips TV daarvoor te traag. Samsung Tv's zijn op dat vlak veel sneller. Ik gebruik steeds mijn apple TV om naar netflix te kijken. Ook stream ik het beeld van mijn iMac en ipad naar TV werkt perfect


                        mir
                        Last edited by mir; 21 september 2014, 08:50.
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #57
                          Re: Netflix is hier

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          "Kan wel een fijn uitstapje worden"
                          "En je ziet de film in betere omstandigheden: groot scherm en goed geluid".
                          Dit is steeds de argumentatie die ik op mijn neus krijg

                          Blijft men liever thuis tegenwoordig?
                          Of spelen toch de kosten een rol?
                          Voor de betere filmzaal moet ik toch een verplaatsing maken van 80 kilometer. Het beeld is goed als je op een fatsoenlijke afstand van het scherm zit, en het geluid staat voor mij vaak véél te luid (maar dat kan aan mij liggen). Af en toe erger ik me aan luidruchtige en arrogante jongeren. Wat Netflix betreft spijtig dat niet alle grote of bekende films beschikbaar zijn.
                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #58
                            Re: Netflix is hier

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                            Voor de betere filmzaal moet ik toch een verplaatsing maken van 80 kilometer. Het beeld is goed als je op een fatsoenlijke afstand van het scherm zit, en het geluid staat voor mij vaak véél te luid (maar dat kan aan mij liggen). Af en toe erger ik me aan luidruchtige en arrogante jongeren. Wat Netflix betreft spijtig dat niet alle grote of bekende films beschikbaar zijn.
                            Ok
                            De Kinepolis Hasselt zegt genoeg zeker
                            Ben er hoogstens 10 (?) keren geweest.
                            En er zijn idd. bezoekers in de zalen die vervelend overkomen.

                            De laatste film die ik er zag was "World Trade Center" (9/11) met Nicolas Cage.
                            Na de pauze en in het 2de deel van de film ben ik toch maar blijven zitten.
                            Ik (we) stond(en) op punt om op te stappen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #59
                              Re: Netflix is hier

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Klopt niet, ik heb een smart TV van philips 46pfl8008 en hier werkt netflix perfect op. Je moet wel de app selecteren uit de lijst met alle apps en dan toevoegen aan je menu.

                              Ik gebruik eigenlijk nooit de smart TV functies, vind mijn philips TV daarvoor te traag. Samsung Tv's zijn op dat vlak veel sneller. Ik gebruik steeds mijn apple TV om naar netflix te kijken. Ook stream ik het beeld van mijn iMac en ipad naar TV werkt perfect


                              mir
                              Ik heb een 40 inch Full HD TV van Philips (7000 serie met Ambilight), juiste typenr. moet ik opzoeken. Heb de Netflix app nog niet gevonden, ook niet op mijn Sony BR-speler... Ofwel ben ik te dom, ofwel is het omdat ik in een boerengat woon en Netflix nog niet tot hier geraakt is...

                              Maar alle gekheid op een stokje : op verschillende fora heb ik gelezen dat m'n BR speler (Sony BDP S370) blijkbaar 'te oud' is en Netflix niet meer aankan. Gekocht in 2011 dus inderdaad héééééél oud. M'n TV is even OUD...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • #60
                                Re: Netflix is hier

                                Ik zie hier smart tv van Philips staan, awel als ik op de smart toets druk krijg ik al een jaar : "kan geen verbinding maken met Philips server"
                                Ik trek in het weekend altijd de stekker uit wat tv betreft sinds ik het voorval heb gelezen van die ontbrande tv via het led lichtje, zou dat er iets mee te maken hebben ? Off Topic zekers ?
                                Last edited by toerist; 21 september 2014, 15:08.
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X