Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie Smartphone zoeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Goeie Smartphone zoeken

    Ik heb net, na vele reviews te hebben gelezen een Motorola Moto G 4G 8GB, met uitbreidbaar geheugen 32GB gekocht voor 219,99 euro bij Coolblue. Is bijna dezelfde als de Moto G, maar dan met 4G en 3G, en sd-kaartuitbreiding.
    Zondag zaten wij op een feestje. Het toeval wou dat er 3 personen waren, die zonder het van mekaar te weten, elk na wat opzoekingswerk bij die smartphone waren uitgekomen, als de beste prijs/kwaliteit verhouding voor gewoon particulier gebruik: telefoneren, mails en een beetje internetten.
    Hoe goed hij is kan ik na enkele dagen nog niet zeggen.

    Comment


    • #17
      Re: Goeie Smartphone zoeken

      Ik heb nog wat geduld, dus postje ervaringen hier maar binnen een weekje of zo.

      Ik zou wel eens willen weten of de foto's iets of wat bruikbaar zijn.

      Comment


      • #18
        Re: Goeie Smartphone zoeken

        ik heb een zopo zp980+

        zeer tevreden over en goeie foto's .
        geraken 2 simkaartjes in , een gewone en een mini.
        geraakt ook mini sd in van 64gb .

        Comment


        • #19
          Re: Goeie Smartphone zoeken

          al eens aan de nokia lumia's gedacht? Het zijn wel windowsphone's maar ik ben er zeer tevreden over
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #20
            Re: Goeie Smartphone zoeken

            Wij gebruiken op het werk nokia's. Modellen verschillen adhv aankoopdatum, maar we zijn er heel tevreden van.
            Het voordeel dat die windows phones hebben is dat die erg lang meegaan op een batterijlading.
            Mijn 1320 bijvoorbeeld trekt het gemakkelijk 2 dagen op een batterij en heeft zowel wifi, G4 als BT opstaan en ik bel toch redelijk wat af op een dag.
            Snelheid is meer dan behoorlijk en het grote voordeel voor mij is de goede integratie met exchange mail en adresboeken.

            En ze zijn dan nog eens betrekkelijk goedkoop ook :-)
            FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

            Comment


            • #21
              Re: Goeie Smartphone zoeken

              Heb een jaar een windows phone gehad (nokia 520). Qua batterijfuur ging lang mee maar was ook enige +punt. Traag, weinig apps, vaak vastlopen,... Schoonmoeder heeft een nokia 620, al aantal keer binnen geweest voor software problemen en krijgen het niet opgelost. Ze heeft een nieuwe gekregen en na een week terug van dat.

              Ikzelf gebruik nu al een jaar een Huawei p6 met android, heel tevreden van op de batterij na. Als je er wat op bezig bent zie je zo je batterij leeglopen en haal je met moeite een dag.

              Gebruik je de gsm amper kan ie wel 3 dagen mee, heb er 3dagen pukkelpop meegedaan zonder te moeten opladen. Maar is dan wel alles uit van internet, helderheid van het scherm op het laagst,..

              Comment


              • #22
                Ik zou zeker de LG G3 eens bekijken, schitterende smartphone en zeker binnen je prijsopgave.
                Top specificaties ook en 16 OF 32GB geheugen, het 16 GB model heeft 2GB ram geheugen, het 32GB model heeft 3GB….. Echt een supertoestel….
                Last edited by Franciskine; 12 september 2014, 20:17.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: Goeie Smartphone zoeken

                  En als je hem denkt iets langer te gaan gebruiken: je moet de smartphones met verwisselbare batterij tegenwoordig met een vergrootglas gaan zoeken.
                  Dat was de voornaamste reden bij mijn keuze voor de Samsung S4.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #24
                    Re: Goeie Smartphone zoeken

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik zou zeker de LG G3 eens bekijken, schitterende smartphone en zeker binnen je prijsopgave.
                    Top specificaties ook en 16 OF 32GB geheugen, het 16 GB model heeft 2GB ram geheugen, het 32GB model heeft 3GB….. Echt een supertoestel….
                    En die kost ook dik 500 of 550€.
                    Dan kan ik ook een 5s kopen.

                    Comment


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

                      En die kost ook dik 500 of 550€.
                      Dan kan ik ook een 5s kopen.
                      Zeker, ik heb je deze smartphone enkel als alternatief aangeboden, je kan natuurlijk voor de iphone 5S gaan, alleen werk je dan ook nog steeds op zo'n mini schermpje ….. :-)
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Goeie Smartphone zoeken

                        De nieuwe grote Iphone6 is al uitverkocht:
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Goeie Smartphone zoeken

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          De nieuwe grote Iphone6 is al uitverkocht:
                          http://www.demorgen.be/dm/nl/5400/Tech/index.dhtml
                          Niks van, 5 minuten geleden nog volop te bestellen voor afhaling 19/9!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Goeie Smartphone zoeken

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Niks van, 5 minuten geleden nog volop te bestellen voor afhaling 19/9!
                            Ah! OKeej

                            Van de site apple.be

                            "Meer dan alleen groter
                            Te bestellen vanaf 26 september.
                            Bekijk de prijzen en configuraties"
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Goeie Smartphone zoeken

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ah! OKeej

                              Van de site apple.be

                              "Meer dan alleen groter
                              Te bestellen vanaf 26 september.
                              Bekijk de prijzen en configuraties"
                              Tja, be, daar is zelfs geen fysische store. Je moet even over de landsgrenzen kijken hè.
                              Maar wat de gazetten schrijven....

                              Comment


                              • #30
                                Re: Goeie Smartphone zoeken

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Tja, be, daar is zelfs geen fysische store. Je moet even over de landsgrenzen kijken hè.
                                Maar wat de gazetten schrijven....
                                Heel juist en ik had beter uit mijn doppen moeten kijken
                                De titel heeft niks te maken met de inhoud en die is na twee keren lezen heel anders dan de titel suggereert.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X