Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie Smartphone zoeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goeie Smartphone zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Tja, be, daar is zelfs geen fysische store. Je moet even over de landsgrenzen kijken hè.
    Maar wat de gazetten schrijven....
    Vreemd: is dat soms een natuurkundig labo of zo ? fysisch: de fysica aangaande (gravitatie, impulsmoment etc.). Fysiek: stoffelijk of lichamelijk .
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

En zo zie je maar weer....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Een goed advies kan ik je niet geven, ben alleen bekend met de iPhone 4.
        Wat mijn keuze voor een volgende smartphone zal beïnvloeden is de robuustheid en waterdichtheid.
        Enerzijds is een smartphone een kwetsbaar stuk electronica, anderzijds is het iets wat, zelfs bij normaal gebruik, onvermijdelijk een keer valt of met vocht in aanraking komt (al was het maar condens)
        Met een goede case kun je een smartphone uiteraard ook beschermen.

Verder vraag ik me af of de iPhone ontworpen is voor professioneel gebruik.
        Als ik zie wat een gedoe het is een bijlage (anders dan foto of video) aan een mail toe te voegen lijkt dat me niet handig voor de zakelijke gebruiker.
        Ook niet zonder extra app als geheugenruimte (soort usb-stick) te gebruiken.
        Geen mogelijkheid tot callrecording.
        waterdicht moet je naar die nieuwe Samsung gaan.
        denk dat de opmerking over de iphone ook stuk gaat veranderen met de nieuwe mogelijkheden van de icloud (hoeveelheid en vooral types documenten om echt als cloud te dienen).

Comment

Working...
        X