Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En we tellen weer af ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: En we tellen weer af

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    iPhone 6+ met 128Gb = 999 euro !! Denk een record voor een foon...
    16, 64 of 128Gb... Voor de 'instappers' hadden ze toch gerust 32Gb kunnen aanbieden, niet ?
    En 399 voor een 5c, met slechts 8Gb ?

    Ik was vroeger een die-hard Apple fan, maar ik vind ze meer en meer elitair worden. Ik vind hun producten nog altijd top, laat daar geen twijfel over bestaan, maar hun prijzen zijn eerder topper-de-top...
    Hun 'watch' > iets van $350
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: En we tellen weer af

      GEeeeeweldig.

      Lyrics: Ticking away the moments that make up a dull day Fritter and waste the hours in an offhand wayKicking around on a piece of ground in your home townWa...


      YMMV
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #33
        Re: En we tellen weer af

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        GEeeeeweldig.

        Lyrics: Ticking away the moments that make up a dull day Fritter and waste the hours in an offhand wayKicking around on a piece of ground in your home townWa...


        YMMV
        "Ticking away the moments that make up a dull day"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: En we tellen weer af

          Laat Pink Floyd nou net mijn favoriete groep zijn, en "Time" zeker tot hun beter werk behoren. Mooi zo.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

          Comment


          • #35
            Re: En we tellen weer af

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Moet iedereen weer verplicht aanschuiven in de winkel omdat er weer iets nieuw uitkomt waar een stukje fruit op afgebeeld is?
            Ze zullen weer gouden zaken doen, en het "oude model" mag meteen gerecycleerd worden, want dat wordt totaal onbruikbaar zodra er een nieuw model van uitkomt.
            Dat laatste is niet correct.
            iOS8 komt in oktober gratis, en je kan de 4S ook nog updaten. Dat lukt niet bij Android.

            Of je die 4s vervangt is een andere zaak. Mijn dochter heeft er 2 maand geleden pas eentje gekocht, en die werkt nog prima!

            Comment


            • #36
              Re: En we tellen weer af

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Dat laatste is niet correct.
              iOS8 komt in oktober gratis, en je kan de 4S ook nog updaten. Dat lukt niet bij Android.

              Of je die 4s vervangt is een andere zaak. Mijn dochter heeft er 2 maand geleden pas eentje gekocht, en die werkt nog prima!
              Ik ben geen echte die hard fan, maar ik vind de keynotes toch altijd weer een belevenis.
              De "nieuwe" iphones hebben op het eerste zicht niet veel vernieuwends, en ja, een phablet is voor mij ook te groot. ( denk ik, zal toc maar es in de FNAC gaan kijken als ie er ligt )

              Smartwatch is echt een overbodig ding, zowel bij Androïd als bij Apple. Is gewoon een behoefte die men probeert te creëren....
              Ik loop liever met een degelijk Zwitsers horloge om mijn pols.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #37
                Re: En we tellen weer af

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Ik ben geen echte die hard fan, maar ik vind de keynotes toch altijd weer een belevenis.
                De "nieuwe" iphones hebben op het eerste zicht niet veel vernieuwends, en ja, een phablet is voor mij ook te groot. ( denk ik, zal toc maar es in de FNAC gaan kijken als ie er ligt )

                Smartwatch is echt een overbodig ding, zowel bij Androïd als bij Apple. Is gewoon een behoefte die men probeert te creëren....
                Ik loop liever met een degelijk Zwitsers horloge om mijn pols.
                Van de week nog gelezen dat zo'n smart watch ong. 30 jaar bestaat.

                De grootte van een toestel is naargelang de behoefte van de gebruiker.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #38
                  Re: En we tellen weer af

                  Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                  Touchscreen en scrollwieltje aan de zijkant.

                  Jan
                  Jan, ik was fout.

                  "‘Ook de besturing is vernuftig. Je moet niet met je dikke vingers op een klein scherm tokkelen,
                  maar via een knop aan de zijkant kan je navigeren, foto’s bekijken, landkaarten in- of uitzoomen, je Facebook checken, ...
                  Je kan met de Watch zelfs bellen of tekeningen versturen naar je vrienden. En als je een e-mail krijgt, begint je uurwerk te trillen.’"
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #39
                    Re: En we tellen weer af

                    Ik ben benieuwd hoelang het (draadloos) opladen van die Watch duurt en hoe vaak dat nodig is. Daar is nog niks over terug te vinden...

                    Jan

                    Comment


                    • #40
                      Re: En we tellen weer af

                      Ik heb het een beetje op de beurs gevolgd en Apple is afgesloten met een verlies van 0,37%, dat lijkt me ietwat verontrustend. De hype lijkt me toch wat te luwen.
                      Waarschijnlijk het gevolg van het feit dat Apple veel meer dan vroeger de anderen gaat navolgen (bv. groter scherm i-Phone) in plaats van met iets kompleet nieuw te voorschijn te komen?
                      Ook de watch (waarom noemt die nu niet simpelweg i-Watch ?) lijkt me een doorontwikkeling van reeds bestaande apparaten.
                      Of heb ik het volledig mis ?
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #41
                        Re: En we tellen weer af

                        Als de meeste smartphones al een probleem hebben om meer dan een dag te blijven werken op een acculading, dan vraag ik mij af hoeveel minuten die smart watch blijft werken nadat die geladen is (daar zal geen accu inzitten met een grote capaciteit, misschien moet je daarvoor dan een extra accu pack meenemen zodat je die onderweg kan bijladen )...
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: En we tellen weer af

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Als de meeste smartphones al een probleem hebben om meer dan een dag te blijven werken op een acculading, dan vraag ik mij af hoeveel minuten die smart watch blijft werken nadat die geladen is (daar zal geen accu inzitten met een grote capaciteit, misschien moet je daarvoor dan een extra accu pack meenemen zodat je die onderweg kan bijladen )...
                          Denk het niet. Je hebt een stopcontact nodig: http://o.aolcdn.com/hss/storage/mida...nt0901-345.jpg

                          Jan

                          Comment


                          • #43
                            Re: En we tellen weer af

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Als de meeste smartphones al een probleem hebben om meer dan een dag te blijven werken op een acculading, dan vraag ik mij af hoeveel minuten die smart watch blijft werken nadat die geladen is (daar zal geen accu inzitten met een grote capaciteit, misschien moet je daarvoor dan een extra accu pack meenemen zodat je die onderweg kan bijladen )...
                            Ik heb die van Sony (doet trouwens hetzelfde als die apple behalve de hartslag, maar voor 140€), en die batterij gaat bij continu gebruik toch een dag of drie mee. Opladen duurt een dik uur.

                            Comment


                            • #44
                              Re: En we tellen weer af

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Ik heb het een beetje op de beurs gevolgd en Apple is afgesloten met een verlies van 0,37%, dat lijkt me ietwat verontrustend. De hype lijkt me toch wat te luwen.
                              Waarschijnlijk het gevolg van het feit dat Apple veel meer dan vroeger de anderen gaat navolgen (bv. groter scherm i-Phone) in plaats van met iets kompleet nieuw te voorschijn te komen?
                              Ook de watch (waarom noemt die nu niet simpelweg i-Watch ?) lijkt me een doorontwikkeling van reeds bestaande apparaten.
                              Of heb ik het volledig mis ?
                              imho is er maar één volwaardige concurrent en dat is Samsung.
                              Vriend van mij had de 1ste iPhone en zag thuis mijn Samsung of de Galaxy S.
                              Hij keek verbaasd en zei: "Een perfecte clone van de iPhone".
                              Zo zie je maar.

                              Verder denk ik niet dat je volledig mis bent.
                              We zijn intussen een paar jaar later he.

                              Ik lees her en der dat een echte vooruitgang de batterij zou zijn.
                              Die blijft groot en een opgeladen toestel gaat niet lang mee: dus de batterij is te vlug leeg.

                              Apple heeft een goed imago, is duur maar heeft zijn fans he
                              Je ziet dit wel meer, niet veel, bij andere merken maar niet zo 'uitbundig" als bij Apple.
                              In sommige media zie je vandaag nog 5 à 6 artikels over de nieuwe iPhone
                              't Zal wel zijn: als ik was uitgenodigd en alles op kosten van Apple?
                              Zou je dan thuis blijven?
                              Nu, als hun apparatuur niet goed zou zijn dan zou dit maar ene keer pakken.

                              De echte liefhebbers hebben dan vandaag, zo goed als, hun 6de iPhone.
                              Tel dit aan gemiddeld 550 euro per toestel....

                              Steve Jobs was idd. een genie.
                              Goede reclame, tevreden klanten en idem voor de aandeelhouders tot nu toe.
                              De reclame van Ikea gezien?

                              Hun Watch zal ook wel verkopen.
                              En een man zal volgende keer als hij zijn buurman ontmoet ook wel zeggen dat hij een 2de heeft gekocht voor zijn vrouw
                              Tegenwoordig zijn de mensen meer bezig met hun gezondheid.
                              Deze Watch heeft dan ook een aantal functies die daar op inspelen.
                              Bekende namen in de sport bijv. zullen ook wel meedoen als ze door Apple gesponsord worden.
                              Last edited by theokus; 10 september 2014, 16:25.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #45
                                Re: En we tellen weer af

                                Die watch zie ik me nog niet gebruiken.
                                Tot vandaag gebruik ik een slechte telefoon van Blackberry.
                                Ben nu echt aan het overwegen om ofwel de MotoG te kopen of de iPhone6...

                                Moeilijke keuze...

                                Comment

                                Working...
                                X