Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9.472 berichten en junior member.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 9.472 berichten en junior member.

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Begrijpend lezen is niet iedereen gegeven.

Het zij zo.
    Begrijpend schrijven is ook een vak Jos.

Er is maar 1 teller per persoon (User Post Count).

Die wordt bij posts in Chit Chat niet verhoogd ("Count Posts Made in this Forum Towards User Post Counts" Disabled).

De status van Red Falcon is dus niet correct.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
      .............................
      De status van Red Falcon is dus niet correct.
      Jan
      'k Denk dat we hier discussiëren over het geslacht der engelen.
      "Het" juiste antwoord lijkt me kristalhelder.
      " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        ...
        "Het" juiste antwoord lijkt me kristalhelder.
        En dat is?

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          En dat is?
          Manueel aangepast

B.T.W. : Kan er een mod mijn Senior Member wijzigen naar Very Old Member ?
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Ik ga jullie uit jullie lijden verlossen

De user titel is bij speciale usergroups (bvb moderatoren, RvB en Admins) is user-set.
            Dat betekend dat wanneer iemand tot deze usergroup behoord, hij dit zelf kan invullen (bij mij staat admin, bij anderen moderator of RvB).
            bij moderatoren wordt de user titel niet automatisch ge-update bij het overschrijden van bepaalde limieten in de user post count.

De teller van de user post count wordt niet verhoogt bij posts in Chit-Chat.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Ik ga jullie uit jullie lijden verlossen

De user titel is bij speciale usergroups (bvb moderatoren, RvB en Admins) is user-set.
              Dat betekend dat wanneer iemand tot deze usergroup behoord, hij dit zelf kan invullen (bij mij staat admin, bij anderen moderator of RvB).
              bij moderatoren wordt de user titel niet automatisch ge-update bij het overschrijden van bepaalde limieten in de user post count.

De teller van de user post count wordt niet verhoogt bij posts in Chit-Chat.
              Dank voor de heldere uitleg. Zo moet het Jos. Red Falcon is dus een undercover Moderator.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Dank voor de heldere uitleg. Zo moet het Jos. Red Falcon is dus een undercover Moderator.

Jan
                Miljaar, ontdekt.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik zou bij god niet weten hoeveel mijn score is na 11 jaar ... en 99,99 keer chitchat
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Ik zou bij god niet weten hoeveel mijn score is na 11 jaar ... en 99,99 keer chitchat
                    Oesje, lage score hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Jos, als de teller niet reageert waarom staat er dan 9.472 berichten?
                      van voor je de functie van Moderator had misschien..?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                      X