Ik hoorde het hier al enkele weken knarsen tussen het vals plafond op de overloop. De laatste dagen zagen we hier en daar dode wespen liggen.
Gisteren de brandweer gebeld en zij zijn langs het dak vergif komen inspuiten.
Het nest hing aan de schouw onder de pannen en was een halve meter groot.
Nu zitten die beestjes al de hele dag te gonzen boven dat plafond, heel angstaanjagend.
En in het huis krioelt het nu van de halfdode beesten. Ik heb er al honderden met de vliegenmepper doodgemept.
Nu vind ik dit niet erg veilig, mijn dochtertje van 2 loopt hier rond in huis en kan elk moment gestoken worden.
Mijn vrouw is al gestoken toen ze iets uit de kelder wilde halen, daar zitten ze dus ook al.
Nu heb ik de brandweer opnieuw gebeld en ze komen straks nog eens kijken.
Dat ze dat nest maar uithalen en meenemen, ook al moeten ze wat ploeteren op het dak.
Gisteren de brandweer gebeld en zij zijn langs het dak vergif komen inspuiten.
Het nest hing aan de schouw onder de pannen en was een halve meter groot.
Nu zitten die beestjes al de hele dag te gonzen boven dat plafond, heel angstaanjagend.
En in het huis krioelt het nu van de halfdode beesten. Ik heb er al honderden met de vliegenmepper doodgemept.
Nu vind ik dit niet erg veilig, mijn dochtertje van 2 loopt hier rond in huis en kan elk moment gestoken worden.
Mijn vrouw is al gestoken toen ze iets uit de kelder wilde halen, daar zitten ze dus ook al.
Nu heb ik de brandweer opnieuw gebeld en ze komen straks nog eens kijken.
Dat ze dat nest maar uithalen en meenemen, ook al moeten ze wat ploeteren op het dak.
Comment