Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clear View zonneklep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clear View zonneklep

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Ik doe dat regelmatig.
    Velen weten niet dat ze dat kunnen of hoe ze dat kunnen doen. Denk ik.

Edit: bij sommige wagens kan het ook niet.
    Doe dat ook vaak, zeker als de zon laag staat en je (kale) bomen opzij van de baan hebt. Niets irritanter dan dat geflikker aan de rand van je gezichtsveld.

Vrees ook dat velen het niet weten. Als je ziet hoeveel er zijn die niet weten dat er richtingsaanwijzers op een auto zijn of dat je bij regen/sneeuw/mist je achtermistlichten moet aanzetten en niet die vooraan en die dan laten aanstaan tot ze doorbranden dan denk ik dat het echt te hoog gegrepen is om ook maar te veronderstellen dat ze enig idee hebben dat je die zonneklep kan draaien.

Comment

Waarom uw multifocale bril de volgende keer niet van glazen voorzien die verkleuren. Is handig en je moet niet altijd van bril veranderen als de lichtomstandigheden veranderen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Zo lelijk...
        Het hoeft zo lelijk niet te zijn.
        Het voorbeeld dat ik gaf is eentje dat ik heel snel opgezocht heb en het eerste het beste als voorbeeld gegeven.
        Ik ben het in autocenters al eens tegengekomen en er zijn ook wel veel mooiere exemplaren te vinden.
        Maar het gaat hem vooral om nuttig zijn en geen fortuinen kosten, het valt simpel weg te nemen.
        Met wat moeite kan men zoiets al snel vinden, zeker online ook mogelijk.
        De aangehaalde winkel werd bij toeval gevonden, heb er geen ervaring mee en ken niet hun service.
        Soit, als ge niets doet en ge knalt ergens op omdat ge verblind werd, dat is gegarandeerd ook niet mooi.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik heb verkleurende glazen sinds die bestaan

QUOTE=JPR;4186571]Waarom uw multifocale bril de volgende keer niet van glazen voorzien die verkleuren. Is handig en je moet niet altijd van bril veranderen als de lichtomstandigheden veranderen?[/QUOTE]

Comment

Dit is dus mijn oplossing : http://www.polaroidonline.nl/overzet-zonnebrillen
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Waarom uw multifocale bril de volgende keer niet van glazen voorzien die verkleuren. Is handig en je moet niet altijd van bril veranderen als de lichtomstandigheden veranderen?
              Omdat die niet verkleuren in de wagen achter glas.

Comment

Working...
              X