Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clear View zonneklep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Clear View zonneklep

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    volgens hun site:
    APK en juridische aspecten
    Het is niet toegestaan om de voorruit en voorste zijruiten te voorzien van raamfolie of een coating...
    Onze ramen geven u een zicht van binnen naar buiten als door een zonnebril. Juridische aspecten zijn er dus niet.
    grt,bouk.
    tot puntje bij paaltje komt
    en de politie met met je wagen naar de apk of autokeuring bij ons gaat
    dan zal je wel een fikse boete aan je been hebben.
    volgens de Belgische wetgeving mag je je voorste ramen niet verduisteren met meer dan 25% omdat de politie de inzittende moet kunnen zien zitten
    zodat men kan zien of deze een wapen trekken ofzo...
    dus zomaar afgaan op verkooppraatjes van een site daar doe ik niet aan mee
    je zou toch beter moeten weten, voor iemand die zo graag alles volgens de regeltjes doet en zo graag de regeltjes iedereen opdringt

Comment

Bekijk hier het overzicht van verschillende tinten voor je autoruit. ACE voorziet al meer dan 20 jaar auto's van een tint, vraag hier vrijblijvend een offerte aan.

---
      belangrijk is dus, of je ruiten vanaf de fabriek wel 100% lichtdoorlatend zijn.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        http://www.ace-auto.nl/ruiten-tinten/wetgeving
        ---
        belangrijk is dus, of je ruiten vanaf de fabriek wel 100% lichtdoorlatend zijn.
        grt,bouk.
        en weeral rond de pot draaien
        dat is een andere site die folie verkoopt voor wagens !
        dat is hetzelfde als je vorige post
        en met de nederlandse wetgeving is de TS niets, hij woont in België, net zoals het forum een Belgisch forum is
        dus hier gelden voor de auto's de Belgische wetgeving

Comment

dit zijn een paar stukken uit de verkeerswetgeving in België, niet uit nederland!

Comment

Ik heb die reclame ook gezien, wat mij betreft is zo'n ding waardeloos, het zit maar op een klein stuk van je gezichtsveld, en het zit heel dicht bij je hoofd.
            Wat daarmee gebeurt tijdens een ongeval (airbag), dat wil ik niet weten, met wat pech ziet je gezicht er achteraf helemaal anders uit.

Koop gewoon een goede zonnebril, daar heb je veel meer aan, en die kan je ook buiten de auto gebruiken.
            Als je een zonnebril op sterkte nodig heb, kijk dan hier als je niet overdreven veel geld wil uitgeven http://www.brillen24.be/ .
            Ik gebruik zelf ook zo'n zonnebril van 39 euro in de auto, en ik ben er heel tevreden over.
            Ik ben er zeker van dat dat een veel betere oplossing is dan zo'n ding om aan de zonneklep te hangen...

Een gele zonnebril heb ik vroeger ooit geprobeerd, één keer, daarna nooit meer (ik kreeg er hoofdpijn van).

Die Clear View zonneklep zal waarschijnlijk ook voor een rode kaart zorgen als je daarmee naar de technische controle rijdt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
              Ik zou die willen aankopen maar mijn grootste problemen krijg ik als de zon tussen de twee zonnekleppen schijnt, dus nuttig of niet ?
              En zoiets?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Dat zou misschien nuttig zijn. Ik ben nu met vakantie maar ik zal dat zeker bekijken als ik thuis ben.
                Bedankt voor de tip.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Comment

Zo lelijk...

Ik zou een zonnebril op sterkte kopen.
                  En die hoeft geen fortuinen te kosten. Als je ver scherp kan zien moet dat toch OK zijn?
                  Of je bestelt een dubbel zicht bij de online shop die hierboven al staat.

Comment

Wat ik mij afvraag is waarom haast niemand zijn zonneklep naar links draait als de zon zijdelings (van links dus) in uw wagen schijnt, ik ben vrijwel de enige die dat doet
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

Comment

Ik heb een multifocale bril op sterkte van bij Pearle en kreeg er een zonnebril bij op sterkte.
                      Wat is dit super om terug een zonnebril te hebben.
                      Dezelfde glazen maar van een goedkoper type. Ik merk het verschil bijna niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Wat ik mij afvraag is waarom haast niemand zijn zonneklep naar links draait als de zon zijdelings (van links dus) in uw wagen schijnt, ik ben vrijwel de enige die dat doet
                        Mogelijk omdat de ogen bij vrijwel iedereen aan de voorkant van het hoofd zitten en niet aan de zijkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                          en weeral rond de pot draaien
                          dat is een andere site die folie verkoopt voor wagens !
                          dat is hetzelfde als je vorige post
                          en met de nederlandse wetgeving is de TS niets, hij woont in België, net zoals het forum een Belgisch forum is
                          dus hier gelden voor de auto's de Belgische wetgeving
                          maak je toch niet zo druk man, das niet goed voor je hart,,!
                          ghrt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In mijn geval kan dit erg irritant werken, zeker wanneer er palen of bomen staan en dat je constant een aan - uit effect hebt ...

kwoot "Mogelijk omdat de ogen bij vrijwel iedereen aan de voorkant van het hoofd zitten en niet aan de zijkant." eind kwoot

edit : en wat het zicht naar voor betreft, ik draag over mijn bril een extra zonnebril (cover).
                            Last edited by toerist; 22 augustus 2014, 18:24.
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Ik doe dat regelmatig.
                              Velen weten niet dat ze dat kunnen of hoe ze dat kunnen doen. Denk ik.

Edit: bij sommige wagens kan het ook niet.
                              Last edited by Skitch; 22 augustus 2014, 18:25. Reden: Edit: bij sommige wagens
                              " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                Ik doe dat regelmatig.
                                Velen weten niet dat ze dat kunnen of hoe ze dat kunnen doen. Denk ik.

Edit: bij sommige wagens kan het ook niet.
                                Inderdaad , heb ik meegemaakt en dat is dan ook de reden waarom ik daar nu extra aandacht aan besteed ...
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X