Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hallo... das niet te doen hoor.
mijn voorstel is toch veel eenvoudiger.
grt,bouk.
Hoe weet je of de gebruiker dan chit chat komt lezen?
Misschien heel wat mensen die enkel kijken in fotohoek, en niets anders?
Of die enkel in het algemeen gedeelte blijven?
Zo kan je toch nooit een sluitend antwoord vinden?
en zijn sluitende antwoorden niet wat wij hier nodig hebben?
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Hoe weet je of de gebruiker dan chit chat komt lezen?
Misschien heel wat mensen die enkel kijken in fotohoek, en niets anders?
Of die enkel in het algemeen gedeelte blijven?
Zo kan je toch nooit een sluitend antwoord vinden?
en zijn sluitende antwoorden niet wat wij hier nodig hebben?
zie mijn vraag #1.
doe toch niet zo moeilijk Koeno..!
grt,bouk.
Er zijn er zelfs een aantal die alleen nog maar spullen te koop hebben aangeboden, en die in geen enkel ander topic iets gepost hebben.
De leden die geen foto's posten op het forum hebben misschien schrik voor negatieve reacties?
Of ze vinden zelf dat hun foto's niet goed genoeg zijn om ze hier te laten zien?
Ik post zelf bijvoorbeeld geen (of weinig) foto's.
Dat heeft weinig te maken met reacties of dergelijke maar meer omdat de technische kant en de "babbelkant" van het forum mij meer boeit.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
....
De leden die geen foto's posten op het forum hebben misschien schrik voor negatieve reacties?
Of ze vinden zelf dat hun foto's niet goed genoeg zijn om ze hier te laten zien?
OK..maar de reden waarom is niet mijn vraag....
ben alleen nieuwsgierig naar BD leden, die hier nog nooit een opname hebben geplaatst.
grt,bouk.
wie heeft hier op BD, nog nooit een foto gepost..?
grt,bouk.
Mijn buurman en buurvrouw aan allebei de kanten hebben hier op BD nog nooit een foto gepost.
Ik vermoed zelfs dat, behalve ik, niemand uit onze straat hier op BD een foto heeft gepost.
Ome Piet en tante Sjaan hebben hier ook nooit een foto gepost.
De slager hier verderop ook niet, hij geeft niet om fotografie.
Het wordt een lange waslijst Bouk, ik denk dat ik het lijstje af en toe eens aanvul want het wordt me te veel om in één keer te voltooien.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Mijn buurman en buurvrouw aan allebei de kanten hebben hier op BD nog nooit een foto gepost.
Ik vermoed zelfs dat, behalve ik, niemand uit onze straat hier op BD een foto heeft gepost.
Ome Piet en tante Sjaan hebben hier ook nooit een foto gepost.
De slager hier verderop ook niet, hij geeft niet om fotografie.
Comment