Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even een vraagje....?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: even een vraagje....?

Om terug on-topic te komen........... ik denk niet dat ik hier ooit een foto geplaatst heb, maar heb wel veel foto's gezien en geprobeerd om ervan te leren.
    Ik hoop niet dat dat een probleem is bouk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
      Om terug on-topic te komen........... ik denk niet dat ik hier ooit een foto geplaatst heb...
      tel er toch zo,n stuk of 10 hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        tel er toch zo,n stuk of 10 hoor.
        grt,bouk.
        hmmmms,......... ik vraag me af welke. Ik vind alleszins niks terug (buiten enkele bewerkingen/aanpassingen van anderen, maar die tellen niet :P )

Comment

Dit is hier pure waanzin. Doet me denken aan de kleuterschool, lagere school ... waar de leerlng toch steeds weer een antwoord geeft naast de vraag.
          1° Bouk stelt gewoon een vraag:
          wie heeft hier op BD, nog nooit een foto gepost..?

Zijn vraag had iets correcter gekund met een andere woordje in plaats van 'op', namelijk van wat taalkundig niet 100% s, maar iets duidelijker.
          wie heeft hier van BD, nog nooit een foto gepost..?
          Lees die vraag en geef daar een antwoord op niet meer niet min.
          En als je een antwoord formuleert, probeer dan zelf de vraag op te stellen die je antwoord omsluit, niet meer niet min.
          Als je meerdere correcte antwoorden kan geven op een vraag, is je vraag verkeerd of te ruim gesteld gesteld.
          Bouk bedoelt hier wel degelijk BD-geregistreerden die nog nooit een foto hebben gepost. Of ze nu buur, slager, .... of chit-chaters zijn doet helemaal niet te zake.
          Maar om daar een antwoord op te geven zal niet makkelijk zijn.
          Je zou alle geregistreerde leden (meer dan alleen de betalende leden) en dan alle topics en kijken of ze een [IMG] - [/IMG]-tag hebben.
          Die tag mag dan wel niet zitten in een
          ..
          -tag en zelfs die symantiek zal nog iets beter moeten uitgevlooid worden.

Dus, Bouk, als antwoord, ik vrees dat dit niet zo makkelijk is, en we zullen moeten kunnen filteren op de database, maar dat is niet aan ons besteed.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            1° Bouk stelt gewoon een vraag:
            wie heeft hier op BD, nog nooit een foto gepost..?

(...)

Dus, Bouk, als antwoord, ik vrees dat dit niet zo makkelijk is, en we zullen moeten kunnen filteren op de database, maar dat is niet aan ons besteed.
            Mogelijk zijn er mensen die de reaguursels van de TS vaak van nul en generlei waarde vinden en de TS een plezier willen doen met een soortgelijk antwoord.
            Dat alles in het kader van humor natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Mogelijk zijn er mensen die de reaguursels van de TS vaak van nul en generlei waarde vinden en de TS een plezier willen doen met een soortgelijk antwoord.
              Dat alles in het kader van humor natuurlijk.
              Ja, zoveel is duidelijk ...
              Ofwel is het humor als het goed bedoeld is , en als het slecht bedoeld is moet het ook maar humor blijven en als het niet past is het ook humoor, alleen, als het als humor bedoeld wordt zijn er steevast weer die het ernsitg zien en willen nemen ...

Stop met dergelijke spielerei want het maakt alles topics, fora als onbenullig en ambetant om lezen omdat je meer moet nadenken over de adders en slakken onder het gras dan dat het je lief is. Het klassieke off-topic-verhaal waar ik ook nu weer mee bezig ben.
              On topic.
              Bouk, ik schat toch dat zo'n 70% van de geregistreerde leden nog nimmer een foto hebben gepost.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Ik heb op,BD nog nooit een foto gepost, doe ik steeds op Dropbox.

Comment

Ooit eens een paar foto's geplaatst, nagenoeg geen commentaar erop gekregen. Blijkbaar moet je hier tot de "beau monde" behoren en dan worden je foto's hier met alle lofbetuigingen gewaardeerd (goed of slecht , sommigen krijgen steeds goede kritieken).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jankovic Bekijk bericht
                    Ooit eens een paar foto's geplaatst, nagenoeg geen commentaar erop gekregen. Blijkbaar moet je hier tot de "beau monde" behoren en dan worden je foto's hier met alle lofbetuigingen gewaardeerd (goed of slecht , sommigen krijgen steeds goede kritieken).
                    Je bent niet de eerste met die mening/waarneming en je zult ook niet de laatste zijn.
                    Er is over dat onderwerp al veel geschreven, ik denk dat alles wat daarover te schrijven is hier op BD dan ook geschreven is.
                    Probeer daar niet teveel energie in te steken en doe of lees op BD de dingen die voor jou wel van nut zijn en laat de rest waaien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jankovic Bekijk bericht
                      Ik kan niet meer zien welke foto's je ooit geplaatst hebt, want ze zijn allemaal gewist.
                      Maar soms moet je wat geduld (is een schone deugd, maar ik heb er ook te kort van ) hebben ook.
                      Ik heb het reeds gezien dat er een "niemand ?" verschijnt wanneer er na één nacht nog geen reactie gekomen is op een foto ....
                      Sommige mensen slapen een paar uurtjes hé 's nachts .
                      Nog eens proberen ipv er mee te kappen misschien, of zoals mijn voorganger schrijft ga naar dingen kijken/lezen/discussiëren die je wel interesseren en waar je wel respons krijgt.
                      Eens een tijdje geen foto's plaatsen kan ook helpen, en dan met vernieuwde moed er opnieuw tegenaan gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        ........
                        Nog eens proberen ipv er mee te kappen misschien, of zoals mijn voorganger schrijft ga naar dingen kijken/lezen/discussiëren die je wel interesseren en waar je wel respons krijgt.
                        of geef zelf eens commentaar op een ander zijn foto,(niet verplicht) soms helpt dat.
                        grt,bouk.

Comment

of geef zelf eens commentaar op een ander zijn foto,(niet verplicht) soms helpt dat.
                          grt,bouk.
                          Tsja, het kan, maar als beginner verwacht je toch (denk ik) eerst wat commentaar op de foto's die je zelf plaatst.
                          Wanneer die bvb. allemaal niet goed bevonden worden kan je moeilijk al zelf reacties op foto's beginnen schrijven (want, mooi, knap, super....enz worden niet door iedereen geapprecieerd).
                          Vragen stellen daarentegen kan wel altijd natuurlijk.
                          Ik zit hier nu al vier jaar en nog wordt me soms verweten dat ik niks van fotografie ken.
                          En wie weet, misschien is het ook wel zo, daarom dat ik in beginnershoek blijf plakken en er slechts sporadisch eens een stapje durf buiten zetten .
                          Je hebt nu eenmaal rappe en trage leerlingen hé, en dat is van alle tijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Tsja, het kan, maar als beginner verwacht je toch (denk ik) eerst wat commentaar op de foto's die je zelf plaatst.
                            niet mee eens.
                            van commentaar geven leer je juist.
                            mijn eerste foto plaatste ik hier pas, nadat ik 1000 commentaren had gegeven.
                            grt,bouk.

Comment

niet mee eens.
                              grt,bouk.
                              Dat was dus na een halve dag.

Comment

niet mee eens.
                                grt,bouk.
                                Proficiat ervoor, maar dit had ik niet gedurfd ! Ik wou zeker eerst eens aftasten wat men (de 'gevorderden' in beginnershoek) dachten van mijn fotografische kwaliteiten ().
                                Het is al lang geleden, maar ik dacht niet dat ze me toen afschoten, maar pas dan durfde ik ook wat reacties schrijven.
                                Nu, na vier jaar, ben ik van niemand meer bang, hoe slecht of hoe goed mijn foto's ook mogen zijn .
                                En dit is soms tot spijt van wie het benijdt, en/of tot ergernis van sommigen, maar daar veeg ik ....enz Ik schrijf mijn gedacht neer PUNT .
                                Maar ik kan me voorstellen dat het bij nieuwkomers wel even anders ligt.

PS Ik geef toe, na bijna anderhalve maand begin ik stilaan het plaatsen van, en reacties schrijven op foto's te missen.
                                Nog een maandje, dan een paar weken op verlof, en dan......terug vollen bak !
                                Last edited by Guest17; 9 augustus 2014, 18:12.

Comment

Working...
                                X