Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Ik ken helemaal niets van voetbal, maar op het werk hebben we voor de start van het WK een pronostiek ingevuld, en ik heb Nederland op de tweede plaats gezet en Duitsland op de eerste.
    Voorlopig is dat nog altijd mogelijk, voor mij mogen de Nederlanders winnen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Tiens ? Is er nog voetbal... ik dacht dat de Duitsers wereldkampioen waren .

Comment

Flauw afgietsel van wat we gisteren te zien hebben gekregen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Ja ja, wat had je gedacht.
          De Argentijnen kunnen voetballen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Als je eerlijk bent hebben we gisteren eigenlijk geen wedstrijd gezien. Het wil niet zeggen dat als er veel doelpunten zijn gemaakt, dat het een mooie wedstrijd was.
            Mijn eega die absoluut niets van voetbal kent vond dat de uitslag niet zou mogen kunnen voor een halve finale van een wereldbeker. En zo is het, niet?
            Maar ik ben akkoord dat de Duitsers wel hebben laten zien hoe voetbal zou moeten gespeeld worden. Met dank aan de Braziliaanse sparring partner.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Zie #299
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Inderdaad Robert, gisteren was het na 25' eigenlijk al gedaan.

Finale: Argentinië - Duitsland

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

We kennen de finale.
                  Jammer voor Nederland.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Mijn dag is goed. De uitspraak over die ***belgen ligt me nog steeds zwaar op de maag.
                    Maar had Nederland gewonnen had ik in de finale wel fanatiek gesupporterd voor onze noorderburen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                      Mijn dag is goed. De uitspraak over die ***belgen ligt me nog steeds zwaar op de maag.
                      Maar had Nederland gewonnen had ik in de finale wel fanatiek gesupporterd voor onze noorderburen.
                      Onze Belgen hadden meer talent en kwaliteit (dan de Nederlanders).
                      Jammer genoeg niet gezien tegen de Argentijnen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Moraal van het verhaal ; Nederland lachte ons uit maar ook zij geraakten net als België niet voorbij dit Argentinië !

Beiden speelden vanavond op safe en meer in de verdediging dan in de aanval
                        Ik hoop voor Nederland dat ze nog kunnen winnen van Brazilië met dat type voetbal

grts
                        Sieg
                        Last edited by Sieg; 10 juli 2014, 01:28.
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

jammer, maar ik kan er mee leven hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            grt,bouk.
                            Wijs besluit!
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              grt,bouk.
                              Tsja, je moet wel hé bouk. Ik ga het niet onder stoelen of banken steken, maar ik hoopte dat Nederland zou verliezen toen ze met de penalty's begonnen.
                              En waarom, toen ik zag hoe Cillessen hetzelfde intimiderende, storende, uit-concentratie-brengende spelletje speelde dat hij geleerd had van Krul.
                              Dat heeft niks met voetbal te maken, en voor mij leek dat zowat de laatste stuiptrekking van oranje.
                              En daarom voor mij schup schup Holland er uit , noorderbuur of niet.
                              Benieuwd of er nu ook één of andere Belg naar voor zal treden met k.thollanders...ik denk het niet.

Comment

Ik hoop dat het catenaccio voetbal van de Argentijnen zondag eens helemaal in gruizelementen wordt gespeeld, het mag van mij ook een monsterscore zijn.

Maar ik hoop vooral de Nederland er zaterdag nog goesting voor zal hebben.
                                Ik vrees eerder dat Nederland met een volledig B-elftal de wei zullen opstappen zaterdag.

Comment

Working...
                                X