Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik heb gisteren, héééééél uitzonderlijk, voetbal gekeken, zelfs twee matchen gezien en hetgeen me het meest opviel, naast het erbarmelijke voetbal, was de erbarmelijke scheids in de match Nederland-Argentinië.
    Zou deze ref effectief gekozen zijn voor dit tornooi omwille van zijn capaciteiten of omwille van het feit dat ze er eentje nodig hadden uit zowat elk land. Ik persoonlijk denk het laatste.
    Die man zag geen fouten toen er waren, en zag fouten toen er geen waren. Ik weet niet of dit op andere matchen ook zo was met de arbitrage, maar amaai, bij deze liep het de spuigaten uit.
    Die éne lijnrechter bij deze match echter was een primus, zelfs op het eerste zicht twijfelachtig buitenspel bleek in de herhaling steeds juist. Hoedje af voor deze man.
    Zelfs voor de wedstrijd Nederland-Argentinië gespeeld wordt fluit de scheidsrechter de match erbarmelijk slecht.
    Tja, in voetbal is alles mogelijk.

Comment

Den uitslag: finale tussen Argentinië - Brazilië en deze laatste worden wereldkampioen.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Den uitslag: finale tussen Argentinië - Brazilië en deze laatste worden wereldkampioen.
        Hopelijk wordt dit niet slagveld nummer 2.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

De goden zijn net geland op Zaventem.
          Lijkt meer op een pr-stunt van Brussels Airlines

Mooi maar toch wat overdreven.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            De goden zijn net geland op Zaventem.
            Lijkt meer op een pr-stunt van Brussels Airlines

Mooi maar toch wat overdreven.
            De VRT is al een volle maand aan het overdrijven. Absurd gewoon.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              De VRT is al een volle maand aan het overdrijven. Absurd gewoon.
              Wel zeer goede kijkcijfers
              Het is zoals met het liefdesspel Leopard: een goed voorspel en daarna een hoogtepunt
              Zoiets lust iedereen he
              't Is een basisbehoefte, zoals eten en drinken.
              En het ging erin als koek.

Een gewoon truitje van Oranje? 75 euro.
              In onze oude taal is dat 3000 frank.
              Ze worden verkocht als zoete broodjes.
              Ik wilde absoluut niet praten over centen omdat dit altijd een vieze nasmaak heeft en niet door iedereen wordt aanvaard.

Het woord hype kan ik niet uitstaan
              Maar de sfeer vond ik wel geweldig.
              Buren hier in omtrek hebben zelfs nu nog vlaggen hangen aan de achterkant van hun huizen.

Ik ken ook geen andere sport die dit klaar zou krijgen.
              Je kon er niet naast kijken, of je nu Belg bent of bijna gescheiden Vlaming

De verwachting en de wil van het volk?
              Denk het wel.
              Alle media deden mee.

We waren goed in tennis en in wielrijden: sfeer en feest was (of is) er enkel lokaal.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Je hebt een punt Theo.
                Maar eigenlijk ook een beetje brood en spelen; de aandacht voor het politieke gestuntel is hierdoor compleet naar de achtergrond verdwenen.
                De kwartfinale kwam een aantal politici zeer goed van pas, me dunkt.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Je hebt een punt Theo.
                  Maar eigenlijk ook een beetje brood en spelen; de aandacht voor het politieke gestuntel is hierdoor compleet naar de achtergrond verdwenen.
                  De kwartfinale kwam een aantal politici zeer goed van pas, me dunkt.
                  Is ook waar.
                  De sport kwam juist op tijd
                  Voor mij ook.
                  De politiek blijft duren en het is alsof er in ons land niks anders is.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Vanavond Braziel tegen Duitsland, keihard tegen onzacht zal het worden denk ik.
                    Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                      Vanavond Braziel tegen Duitsland, keihard tegen onzacht zal het worden denk ik.
                      Ik durf mijn geld niet in te zetten hoor.
                      Ik duim voor Brazilië...die bratwurst-mit-sauerkraut-fretters..........het idee alleen al.

Comment

Ik kies voor de Duitsers.
                        En niet voor die bloeddorstige, overbetaalde, gedopeerde wilden.
                        Jammer voor het Braziliaanse volk die zich optrekt aan 't voetbal omdat ze niks anders hebben.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Ik kies voor de Duitsers.
                          En niet voor die bloeddorstige, overbetaalde, gedopeerde wilden.
                          Jammer voor het Braziliaanse volk die zich optrekt aan 't voetbal omdat ze niks anders hebben.

Op TT gelezen dat Kuipers naar huis is gestuurd maar die verdomde Spanjaard mag blijven.
                          In hoeverre is de FIFA nog ... ach laat maar.
                          Ik supporter ook voor de Ger(e)many, 't zijn onze buren en ze spelen mooi voetbal en spelen absoluut niet brutaal (Schweinsteiger uitgezonderd).
                          We zullen het sofort zien als die Brazilianen als opgefokte aspirientjes over het veld snorren, dan hebben ze iets genomen wat eigenlijk niet mag.
                          En hopelijk loopt er een arbiter over het veld voor wie alle spelers gelijk zijn!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Om 22 uur fluit de Mexicaanse scheidsrechter Marco Rodriguez de wedstrijd.
                            Mexico <> Brazilië? We zullen zien.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Deutschland, Deutschland uber Alles.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Altijd prijs voor de Duitsers precies
                                FLICKR PHOTOSTREAM
                                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Working...
                                X