Re: Eenvoudig(er) leven?
Ik sta open voor alles, luister en lees veel
Ik twijfel er ook niet aan dat deze mensen zeker zullen beweren dat kernenergie het meest veilige is en dat kernafval geen probleem is.
In Brussel vind je zeker 10.000 lobbyisten, goed betaald worden door de industrie.
Wat die doen moet ik niet uitleggen.
Ik ben geen groene, rooie, blauwe of gele.
Maar ik weet en zie ook, hoe en waarom mensen ziek worden.
Probleem is dat dit zeer snel kan gaan en vlug vergeten is OF zoals in de meeste
gevallen is dit een langzaam proces.
Vergelijk een keer het bloedonderzoek van mensen die aan onze kust wonen met inwoners van rondom Genk.
En dan heb ik het niet direct over rokende ex-mijnwerkers.
Probleem ook hier is dan men niet graag "een" waarheid hoort en gewoon wil doorgaan met het of hun leven, we zien wel.
Als er één zekerheid bewezen is dan wordt die tien keer tegengesproken door pseudobewijzen.
Mensen twijfelen en velen weten het dan niet meer.
OF ze hebben veel liever dat hun zaak 10 keer anders bewezen wordt
Dan kunnen ze gewoon doorgaan met hetgeen ze bezig zijn en zich geruggensteund voelen.
We leven ook in een maatschappij waar de symptomen worden aangepakt maar zelden de oorzaken.
En dan kon ik nog over overtuiging en geloof beginnen
Over Etienne Vermeersch en de Paus in Rome
Of over de autokeuring?
Dat die dan maar de controle van de uitlaat gewoon weglaten, niet meer doen, allemaal flauwe kul.
Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk
Bekijk bericht
Ik twijfel er ook niet aan dat deze mensen zeker zullen beweren dat kernenergie het meest veilige is en dat kernafval geen probleem is.
In Brussel vind je zeker 10.000 lobbyisten, goed betaald worden door de industrie.
Wat die doen moet ik niet uitleggen.
Ik ben geen groene, rooie, blauwe of gele.
Maar ik weet en zie ook, hoe en waarom mensen ziek worden.
Probleem is dat dit zeer snel kan gaan en vlug vergeten is OF zoals in de meeste
gevallen is dit een langzaam proces.
Vergelijk een keer het bloedonderzoek van mensen die aan onze kust wonen met inwoners van rondom Genk.
En dan heb ik het niet direct over rokende ex-mijnwerkers.
Probleem ook hier is dan men niet graag "een" waarheid hoort en gewoon wil doorgaan met het of hun leven, we zien wel.
Als er één zekerheid bewezen is dan wordt die tien keer tegengesproken door pseudobewijzen.
Mensen twijfelen en velen weten het dan niet meer.
OF ze hebben veel liever dat hun zaak 10 keer anders bewezen wordt
Dan kunnen ze gewoon doorgaan met hetgeen ze bezig zijn en zich geruggensteund voelen.
We leven ook in een maatschappij waar de symptomen worden aangepakt maar zelden de oorzaken.
En dan kon ik nog over overtuiging en geloof beginnen
Over Etienne Vermeersch en de Paus in Rome
Of over de autokeuring?
Dat die dan maar de controle van de uitlaat gewoon weglaten, niet meer doen, allemaal flauwe kul.
Comment