Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Striptang - verschillende kwaliteiten ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Striptang - verschillende kwaliteiten ?

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    AMP is eigenlijk een merk, en worden meestal geperst met een aangepaste tang, (hebben ze in elke garage).
    ze bestaan in allerlei soorten, als ring (als de moer er helemaal af kan draaien) en als vork (als de moer er niet helemaal af kan draaien)
    Ringen zijn het beste en jou geval, daar kan je wat krimpbuis over steken, en zo het geheel mooi krimpen na het persen, ziet er dan heel PRO uit
    Dan heb je natuurlijk ook nog AMP pinnetjes, schuivers en noem maar op, ik heb er hier nog een ganse valies vol van, ik denk méér dan 20.000 stuks,
    kan dus nog een tijdje verder.
    Je kan die natuurlijk ook per kleine hoeveelheid kopen in gelijk welke zaak van auto onderdelen.

Weet je wat, als je eens deze kanten op komt, ik heb hier ook nog een oude Festina Registered modelcollection 8979 met zo een kwartsglas
    en speciale metalen band met dubbel slot liggen, breng dan eens je kabels mee, ik zet er voor U AMP ringen aan, en je kan alles gratis meenemen.
    ringen persen en krimpkous op warmen voor 8 kabeltjes is tien minuutjes werk.

Hier een foto van zo een uurwerkje, deze die hier ligt heeft alleen wat gebruiks sporen aan de draairing.
    Dank je wel voor die fijne geste, maar nogal moeilijk: de twee van de vier kabels gaan via een opening in de muur naar de kruipkelder en komen er op een andere plaats weer uit - ik heb geen zin om alles weer los gaan te trekken
    Is trouwens niet zonder slag of stoot gegaan: 2 kabels van 2 carré door een gat naar de kruipkelder trekken.

Hier zie je ze uit de muur komen.
    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Ondertussen staan er al 8 banaantjes op de versterker en 4 op één luidspreker. Ik had er nog 4 te kort, maar die zitten in backorder.

Op luidspreker is het perfect gegaan en ze zitten stevig vast, natuurlijk steken ze een beetje uit, maar dat valt goed mee.

Kleine kinderen lopen hier niet rond en alle poetsdiensten zijn gewaarschuwd om de nodige voorzichtigheid en eerbied te poetsen.

Wat betreft die Festina: wat bedoel je daar in feite mee, want dat is me niet duidelijk.
    Zoek je er een batterij voor ? Of krijg je hem niet open ?
    Als ik een batterij liggen heb ( en ik heb een mooie collectie ) wil ik er wel eens een ander batterijtje insteken voor jou.
    Maar dan moet jij eens tot hier komen - de koffie zal klaarstaan.
    Last edited by Alfa Centauri; 29 mei 2014, 16:58.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Wat betreft die Festina: wat bedoel je daar in feite mee, want dat is me niet duidelijk.
      Zoek je er een batterij voor ? Of krijg je hem niet open ?
      Als ik een batterij liggen heb ( en ik heb een mooie collectie ) wil ik er wel eens een ander batterijtje insteken voor jou.
      Maar dan moet jij eens tot hier komen - de koffie zal klaarstaan.
      Die Festina, t'is simpel hé, je mag hem gewoon hebben, als je hier eens in de buurt moet zijn, of iemand kent, die soms in de buurt van midden W-VL komt, zal ik je mijn adres meedelen via PM.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        (laat deze discussie niet ontaarden in een draadje zoals het ging over dure USB kabels, anders moet je misschien wel een keramisch mes gebruiken in een gedemagnetiseerde ruimte om de hoogfrequente storingen niet te laten binnendringen in de kabel. )
        Ligt blijkbaar nog altijd zwaar op je maag Laat de mensen toch gewoon hun eigen keuzes maken.

Comment

Uiteraard maakt ieder zijn keuzes.

Maar dan de wetenschap er bij de haren bijsleuren om die keuze te verantwoorde....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommie1 Bekijk bericht
            uiteraard maakt ieder zijn keuzes.

Maar dan de wetenschap er bij de haren bijsleuren om die keuze te verantwoorde....

Comment

Working...
            X