Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Negeren???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Negeren???

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Dat is waar en je moet dan ook altijd ingelogd zijn anders werkt die negeerlijst niet.
    Zelf gebruik ik de negeerlijst dan ook niet.
    Niet dat ik me nooit eens erger maar zo erg is het nu ook allemaal niet wat ik hier lees.
    Ooit wel eens overwogen een voormalig forumlid op de negeerlijst te zetten, er was een valse beschuldiging in het spel en dat vond ik niet zo leuk (understatement van het jaar).
    Maar niet gedaan (of niet erg lang) en blij toe want later heb ik toch goed gelachen om zijn reaguursels.
    Zo zie je maar.

Wat voor de TS wijsheid is weet ik niet.
    Hij kan toch gewoon een tijdje proberen of de negeerlijstfunctie bevalt?
    Is het niets, dan zet je het weer af.
    Snap je nu nog niet dat jet over jou gaat? (Als de TS het niet schrijft moet iemand het doen).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
      Het web is zo anoniem, en je wordt zo snel verkeerd begrepen, of je komt in een vakje terecht waar je niet thuis hoort, en wat je ook doet, de stempel zien ze, maar je ziel niet (of inborst of soul of sensitieve kant (oei gevaarlijk als je dat toegeeft)), en fotografie gaat dan weer over iets subjectief als smaak en esthetiek, en dan kan het al eens ontsporen.
      Soms is een pauze genoeg, maar vergeet nooit in te ademen en weer uit te ademen, soms moet je herbronnen (na een burn-out of depressie bvb.), als we nu allemaal het koord slap laten hoeft niemand de strop te voelen.
      Burn the bitches not the bridges. (niet gemakkelijk, misschien wel een poging waard)
      Wijze woorden, die veel zeggen over jezelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Snap je nu nog niet dat jet over jou gaat?
        Dat lijkt me toch sterk, ik denk dat je je vergist.

Comment

Ik heb er weinig last van want na effe zoeken merk ik dat die persoon al lang in mijn negeer lijst staat

Comment

Mijn reactie op een foto van MGfoto: klik!

Zijn reactie daarna, op één van mijn foto's: klik!

Als je zelf niet vies bent van represailles, moet je hier niet komen jammeren.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Mijn reactie op een foto van MGfoto: klik!

Zijn reactie daarna, op één van mijn foto's: klik!

Als je zelf niet vies bent van represailles, moet je hier niet komen jammeren.
              Heel triest Jos
              Sorry maat, maar hier sta ik paf van omdat ik juist dacht dat jij iemand was met de nodige humor?? Iedereen die deze quotes leest, begrijpt direct dat er hier niets verkeerd aan is.
              Weet je wat ik denk Jos? Als je inzet toont, en je wil anderen helpen, of je plaats regelmatig een foto, dat er dan altijd wel van het soort personen ronddwalen die ergens een tikkie jaloezie met zich meedragen.. Geniet ervan maatje
              Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 21:35.

Comment

Kom kom, kunnen we het nu terug even on topic hebben?

Waarom zijn er minder replies in het gedeelte fotobeoordeling dan in beginnershoek?

*kijkt triomfantelijk hoe het topic de mist in gaat*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Waarom zijn er minder replies in het gedeelte fotobeoordeling dan in beginnershoek?
                  Hoe bedoel je precies D... Een nieuw topic gestart..Effe kijken hoor Om op je vraag te antwoorden; Denk teveel van het goede... Enne..Chit-chat toch een bepaalde aantrekkingskracht heeft? Of zie ik het totaal verkeerd?
                  Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 21:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Wijze woorden, die veel zeggen over jezelf.
                    Bedankt.
                    ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
                      Bedankt.
                      Lieven, ook bedankt van mij voor de wijze woorden maat, en zo ook iedereen die van fotografie houdt Maar zoals PaulM het al eens schreef ergens, het licht gaat uit, want dit heeft geen zin meer, straks moet ik weer deels gaan werken en daar ga ik mij op concentreren en toetsen .... verbeteren nu

Comment

Moderator Note: Draadje gesloten en wat zou nu de reden toch kunnen zijn?

Als men "een" lid wilt wraken dan doet men dat via een PM aan de forumleiding en NIET in het openbaar.
                        Hoop dat dit voor nu en altijd klaar en duidelijk mag zijn.
                        Last edited by Red Falcon; 13 mei 2014, 22:42. Reden: eigen quote verwijderd.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                        X