Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Negeren???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Negeren???

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Je weet dus blijkbaar ook over wie het hier gaat Koen, maar blijkbaar niet dezelfde als MGfoto .....
    De persoon die MGfoto aanhaalt staat hier ook de negeerlijst...
    Je moet je eens inbeeld hoe leeg sommige topics voor mij zijn
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Weet wel dat als je iemand op je negeerlijst zet, je die zelf ook niet kan gaan ambeteren of quoten hé.

Comment

Anonymoes, dat is juist de bedoeling lijkt mij... rust en vrede enzo
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Weet wel dat als je iemand op je negeerlijst zet, je die zelf ook niet kan gaan ambeteren of quoten hé.
          Volgens mij kun je nog wel quoten, of bedoel je dit niet? Ik begrijp je verder wel hoor, maar door sommige opmerkingen krijgen dit soort lui ook medestanders, en eigenlijk is dit best lastig omdat er altijd wel anderen zijn die je niet beoordelen op je werk, maar op je schrijfwijze, wat uiteindelijk gewoon moeilijk is hoor, geef ik toe Maar ik neig toch naar een ander systeem hoor, het systeem van Facebook spreekt me de laatste tijd meer aan, hoewel het lang heeft geduurd voor mij...Ik zet tegenwoordig al mijn foto, website etc hier niet meer openbaar, gewoon om anonieme berichten te mijden... Das toch jammer eigenlijk? Nogmaals, niets tegen goedwillende anonieme accounts die het wel goed voorhebben, want nu snap ik waarom je 'bloot geven' zo lastig kan zijn voor je privé ...
          Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 14:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Anonymoes, dat is juist de bedoeling lijkt mij... rust en vrede enzo
            VREDE ?!

Waar haal je dat gehypet marketing buzzword nu weer
            Allemaal nergens voor nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              VREDE ?!

Waar haal je dat gehypet marketing buzzword nu weer
              Allemaal nergens voor nodig.
              Stond op den almanak deze morgend...

Comment

Erg hoor de vrede bewaren.... ik het verleden ben ik verschillende keren"aangevallen" de persoon wachte pecies op een post van mij om te reageren. Ik heb mij niet laten verjagen,kom hier voor 't plezier en om bij te leren ik zou ook zeggen doe persoon negeren!Ze zijn gewoon zielig!
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Erg hoor de vrede bewaren.... ik het verleden ben ik verschillende keren"aangevallen" de persoon wachte pecies op een post van mij om te reageren. Ik heb mij niet laten verjagen,kom hier voor 't plezier en om bij te leren ik zou ook zeggen doe persoon negeren!Ze zijn gewoon zielig!
                  Ik heb dat toen destijds ook gemerkt bij jou, en ik moet toegeven dat ik je bewonderde omdat je dooorzette. Ik ben toen nog eens tussenbeide gekomen, weet je nog? Kijk , natuurlijk zet ik ook wel eens opmerkingen bij jou en anderen en meestal bedoeld op fotografisch gebied. Soms zijn die opmerkingen ook niet altijd even leuk, maar ze zijn zeker niet om iemand te pesten, maar juist om iemand verder te helpen. Uiteindelijk is dit de 'Core Business' van dit forum, toch? Foto's plaatsen en beoordelen eventueel.

Comment

Het is spijtig genoeg iets van dezer tijd persoonlijke aanvallen via het web en social media
                    Heb het hier zelf ook al verschillende keren mogen meemaken, heeft waarschijnlijk te maken met dat ik steeds mijn eigen mening geef op een foto ... gelijk van wie hij is
                    Soms krijg ik dan wel eens een pm met dingen en verwijten die niet door de beugel kunnen ... spijtig maar sommigen kunnen niet tegen wat kritiek en/of de waarheid.

Er zijn hier ondertussen al veel goede fotografen vertrokken, sommige door de HOF-keuzes en anderen door de persoonlijke aanvallen via pm.
                    Het zijn spijtig de goede die vertrekken en de rotte appels lachen in hun vuistje omdat ze weer iemand hebben weggepest.

Zelf denk ik dat als je deze persoonlijk zou tegenkomen deze waarschijnlijk geen woord meer te zeggen zouden hebben in je gezicht.
                    Waarschijnlijk zijn het gewoon zielige mensen die zoiets doen en die hun frustratie niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.

Enkele jaren geleden was dit een florerend forum, dat is nu wel anders ... heel spijtig vind ik het

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Het is spijtig genoeg iets van dezer tijd persoonlijke aanvallen via het web en social media
                      Heb het hier zelf ook al verschillende keren mogen meemaken, heeft waarschijnlijk te maken met dat ik steeds mijn eigen mening geef op een foto ... gelijk van wie hij is
                      Soms krijg ik dan wel eens een pm met dingen en verwijten die niet door de beugel kunnen ... spijtig maar sommigen kunnen niet tegen wat kritiek en/of de waarheid.

Er zijn hier ondertussen al veel goede fotografen vertrokken, sommige door de HOF-keuzes en anderen door de persoonlijke aanvallen via pm.
                      Het zijn spijtig de goede die vertrekken en de rotte appels lachen in hun vuistje omdat ze weer iemand hebben weggepest.

Zelf denk ik dat als je deze persoonlijk zou tegenkomen deze waarschijnlijk geen woord meer te zeggen zouden hebben in je gezicht.
                      Waarschijnlijk zijn het gewoon zielige mensen die zoiets doen en die hun frustratie niet kwijt kunnen in het dagelijkse leven.

Enkele jaren geleden was dit een florerend forum, dat is nu wel anders ... heel spijtig vind ik het

grts
                      Sieg
                      Ik kan je volgen Sieg... Ik heb ooit eens iemand opgebeld, die was niet zo anoniem hoor Ik wilde met hem gewoon een goed gesprek voeren, maar die gooide de telefoon erop, tja dan heb je geen dialoog meer. Het enige wat je dan nog rest is proberen om opheldering te vragen via dit forum en dan ga je soms in een emotie ook wel eens over de schreef, ben ik eerlijk in.. Maar dit is een mens eigen, en als ik dit al eens eerder schreef en het boetekleed aantrok kwamen er weer sarcastische opmerkingen op...Nou ja Sieg zo doe je het ook nooit goed en een reden temeer om eens goed na te denken over bepaalde zaken hier voor mij... Enerzijds dacht ik een tijd terug het volgende: Chit chat zou wel eens de ondergang kunnen betekenen van het fotoforum, maar anderzijds kan ik nu wel mijn ongenoegen kwijt hier Het is dus dubbel Sieg, en denk ook heel erg moeilijk voor de mensen van BD
                      Last edited by Guest4; 13 mei 2014, 15:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                        Enerzijds dacht ik een tijd terug het volgende: Chit chat zou wel eens de ondergang kunnen betekenen van het fotoforum, maar anderzijds kan ik nu wel mijn ongenoegen kwijt hier
                        Chit chat heeft ook zijn goede kanten hé MG, zo vergeet je niet je winterbanden te monteren.

Maar ik ben persoonlijk het actiefst op Chit chat, en heb er toch wel een en ander uit kunnen leren en of oplossen.
                        Hier vertoeven heel wat mensen met bepaalde kennis die ik niet heb, en soms ook eens omgekeerd, het is alleen een kwestie
                        van leren negeren wat je niet bevalt bij sommigen, niet altijd even gemakkelijk, dat geef ik toe.
                        Paar dagen geleden gaf ik iemand de raad (buiten Chit Chat) zijn/haar bolkop open te vijzen, blijkbaar is daar een en ander
                        uitgevallen, tja, ben ik dan een slechte raadgever of is hij/zij wat minder technisch aangelegd ???
                        Maar zoiets ligt dan toch op mijn lever....

Comment

Het web is zo anoniem, en je wordt zo snel verkeerd begrepen, of je komt in een vakje terecht waar je niet thuis hoort, en wat je ook doet, de stempel zien ze, maar je ziel niet (of inborst of soul of sensitieve kant (oei gevaarlijk als je dat toegeeft)), en fotografie gaat dan weer over iets subjectief als smaak en esthetiek, en dan kan het al eens ontsporen.
                          Soms is een pauze genoeg, maar vergeet nooit in te ademen en weer uit te ademen, soms moet je herbronnen (na een burn-out of depressie bvb.), als we nu allemaal het koord slap laten hoeft niemand de strop te voelen.
                          Burn the bitches not the bridges. (niet gemakkelijk, misschien wel een poging waard)
                          ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            Je kan toch iemand op je negeerlijst zetten. Probleem opgelost aangezien je dat zijn berichten niet meer ziet, tenzij iemand een stuk tekst van hem quote.
                            Dat is waar en je moet dan ook altijd ingelogd zijn anders werkt die negeerlijst niet.
                            Zelf gebruik ik de negeerlijst dan ook niet.
                            Niet dat ik me nooit eens erger maar zo erg is het nu ook allemaal niet wat ik hier lees.
                            Ooit wel eens overwogen een voormalig forumlid op de negeerlijst te zetten, er was een valse beschuldiging in het spel en dat vond ik niet zo leuk (understatement van het jaar).
                            Maar niet gedaan (of niet erg lang) en blij toe want later heb ik toch goed gelachen om zijn reaguursels.
                            Zo zie je maar.

Wat voor de TS wijsheid is weet ik niet.
                            Hij kan toch gewoon een tijdje proberen of de negeerlijstfunctie bevalt?
                            Is het niets, dan zet je het weer af.
                            Last edited by heaucheneaudt; 13 mei 2014, 17:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven58 Bekijk bericht
                              Als we nu allemaal de koord slap laten hoeft niemand de strop te voelen.
                              Burn the bitches not the bridges.
                              Mooie toenadering & uitspraak.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                                Wat voor de TS wijsheid is weet ik niet.
                                Hij kan toch gewoon een tijdje proberen of de negeerlijstfunctie bevalt?
                                Is het niets, dan zet je het weer af.
                                .........en ik denk dat het voor mij duidelijk is wie er op zijn negeerlijst moet komen.
                                Jammer dat het zo moet lopen op het forum want ik ben in het verleden ook veel actiever geweest hier (mede door gezondheidsproblemen)
                                maar als iemand je het leven zo zuur probeert te maken dan is ook dit leuke forum niet leuk meer.
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...