Vandaag, vroeger als verwacht kwam de USB Tube DAC binnen.
Korte beschrijving/ervaring:
Zeer degelijk en mooi afgewerkt. Voelt heel solide aan.
Alhoewel het nog moet ingespeeld worden, is het een openbaring ivg met de Dr Dac Nano, die ik al zeer goed vond. (zeker voor de prijs)
De T1 wordt met 'n EH 6922/ ECC88 geleverd. Made in Russia.
Ik verwacht morgen een betere buis de betere E88CC.
De beste buis is de Siemens E88CC Cca, maar dan weet je ook meteen de prijs.
Phillips NOS buizen uit Heerlen gaan onder de naam van Amperex, Mullard, Valvo, allemaal stuk voor stuk uitstekend.
Anyway, het geluid heeft 'n geweldig open karakter met veel diepte en dat met 'n gesloten studio hoofdtelefoon. (SRH840)
Het geluid gaat binnen 'n paar dagen verbeteren. Lampen moet je nu eenmaal inspelen.
Met wat ik nu al hoor is dit 'n must voor iedereen die het beste uit een hoofdtelefoon wil halen.
Power is genoeg voorhanden, ook voor studio monitor HP's van 600 Ohm.
En dat allemaal voor 149€. Hoed af voor de Chinezen
Aune schijnt wel 'n goede naservice te hebben.
De verdeler zit in Nederland btw.
Korte beschrijving/ervaring:
Zeer degelijk en mooi afgewerkt. Voelt heel solide aan.
Alhoewel het nog moet ingespeeld worden, is het een openbaring ivg met de Dr Dac Nano, die ik al zeer goed vond. (zeker voor de prijs)
De T1 wordt met 'n EH 6922/ ECC88 geleverd. Made in Russia.
Ik verwacht morgen een betere buis de betere E88CC.
De beste buis is de Siemens E88CC Cca, maar dan weet je ook meteen de prijs.
Phillips NOS buizen uit Heerlen gaan onder de naam van Amperex, Mullard, Valvo, allemaal stuk voor stuk uitstekend.
Anyway, het geluid heeft 'n geweldig open karakter met veel diepte en dat met 'n gesloten studio hoofdtelefoon. (SRH840)
Het geluid gaat binnen 'n paar dagen verbeteren. Lampen moet je nu eenmaal inspelen.
Met wat ik nu al hoor is dit 'n must voor iedereen die het beste uit een hoofdtelefoon wil halen.
Power is genoeg voorhanden, ook voor studio monitor HP's van 600 Ohm.
En dat allemaal voor 149€. Hoed af voor de Chinezen
Aune schijnt wel 'n goede naservice te hebben.
De verdeler zit in Nederland btw.
Comment