Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Als dit maar geen BD'er was
Collapse
X
-
-
Re: Als dit maar geen BD'er was
dat is er ene die inderdaad eens grondig wakker moet geschut worden. Ik zou zomin als renner en ook niet als volgwagenbestuurder daar willen overheen rijden.
Kandidaat voor de Darwin Award 2014?Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Is daar geen security aan het werk? Die man zouden ze toch moeten afvoeren." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
En de journalisten noemen dat een "waaghals", ik catalogeer dat eerder als "misdadig".
Als dat slecht afloopt kunnen er doden vallen bij de renners.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Het was toch al te laat om een foto voor de challenge van deze maand (laag standpunt) in te sturen ...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
het verstand komt niet voor de jaren maar bij sommigen komen blijkbaar alleen de jaren.
Deze reactie had ik wel verwacht van een zeventienjarige maar niet van een vijftiger, die zou beter moeten weten.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtHet was toch al te laat om een foto voor de challenge van deze maand (laag standpunt) in te sturen ...BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDaar dacht ik ook meteen aan!
Comment
Comment