Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obama naar de oorlogskerkhoven...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    'k denk dat er bij andere staatshoofden of politiek belangrijke mensen iets minder k*k aan het g*t hangt...
    Alleszins ben ik het Obamahier, Obamadaar (te zingen op melodie van O-zone - Dragons Din Tei) verhaal nu al beu...
    Wilders kan ook niet meer alleen op stap
    En die heeft nochtans veel k*k aan het g*t

* niet te vergelijken natuurlijk.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
      "The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"

Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
      Wie de beklijvende reeks "Ten Oorlog" gezien heeft op de VRT moet de connectie tussen Gallipoli en zowel de Turken als de Australiers geen geheimen meer hebbben .. zo denk ik toch ...

Tiens, Theo .. wat is uw interesse in de Ierse zaak?

Comment

Gelukkig hadden die mannen nog niet van het Belgische bier gedronken..... was hun fataal geworden.

KLIK

Comment

Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
          "The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"

Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
          euh, zoiets : https://www.youtube.com/watch?v=kaO4XeHhwo8 EN https://www.youtube.com/watch?v=3qHYFwWK1Dk ?
          Last edited by toerist; 26 maart 2014, 14:29.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Gelukkig hadden die mannen nog niet van het Belgische bier gedronken..... was hun fataal geworden.

KLIK

LOL lang leve de heiniken ........ euh wat zeg ik nu weeral ik bedoel lang leve de TRAPIST
            Erg he als je niks mag maar dit is niet de eerste keer dat dat voorvalt bij die gasten.

Comment

Ben een grote fan van Obama. En voor mij geen probleem al wat daar rond en in de marge gebeurt. Velen vergeten of weten niet eens dat de Amerikanen ons hier twee keer zijn komen helpen. Hun helden liggen hier ook begraven naast die van ons. Dat lijkt voor velen van geen tel meer...
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                ...maar kennen jullie deze ?

Snijdt overal doorheen.

This amazing song wich was written by eric bogle and played by many.But this is my personel favourite because Drew's voice is just perfect for itThe Song tel...

Paul
                Een liedje dat ik héél graag mag beluisteren Paul (liefhebber van Ierse muziek zonder heel veel groepen te kennen, de typische vibes van de Ierse folk zijn al genoeg voor mij )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Wie de beklijvende reeks "Ten Oorlog" gezien heeft op de VRT moet de connectie tussen Gallipoli en zowel de Turken als de Australiers geen geheimen meer hebbben .. zo denk ik toch ...

Tiens, Theo .. wat is uw interesse in de Ierse zaak?
                  Ah, die reeks heb ik gezien.
                  En een goede geschiedenisles.

Ieren <> UK
                  De grote hongersnood (zie geschiedenis).
                  Politiek en godsdienst.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Zoiets ook ja
                    Ben niet wild van Ierse muziek maar dat wil helemaal niet zeggen
                    dat ik niet van het volk houd.
                    De koren uit Wales hoor ik liever.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Ben een grote fan van Obama. En voor mij geen probleem al wat daar rond en in de marge gebeurt. Velen vergeten of weten niet eens dat de Amerikanen ons hier twee keer zijn komen helpen. Hun helden liggen hier ook begraven naast die van ons. Dat lijkt voor velen van geen tel meer...
                      500% gelijk!
                      En een fatsoenlijk en intelligent man.
                      De man wordt constant afgebroken en aangevallen door die TEA-party.
                      Gelukkig(?) heb ik nog niets van hun gelezen waarbij ze zijn spraakgebrek misbruiken.

Obamacare is wel een bijna fiasco.
                      (de website trok op niks en werkte niet)

Hij heeft Iers bloed... zijn grootouders waren Ieren.

Nog iets over de kosten.
                      De Air Force One kost 44.000 euro per uur.
                      Last edited by theokus; 27 maart 2014, 07:44.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Nog iets over de kosten.
                        De Air Force One kost 44.000 euro per uur.
                        Inderdaad Theo, dat kost wat. De Amerikaanse belastingbetaler moet dat uiteraard dragen. Maar... wat zou de "cinema" hier, (voor zo'n klein landje) dan wel moeten kosten. Ik vermoed dat je het woord "cinema" hier wel kan plaatsen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik ben ook fan van Obama. Maar wat mij een beetje tegensteekt is dat mensen (om een hard woord te gebruiken) gegijzeld worden in hun eigen huis. Beveiliging moet ook te doen zijn zonder dat soort draconische maatregelen.
                          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

die beveiliging mag wat kosten hè...?

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik wil er niet aan denken wat dit circus ons kost. De overheid zal er wel een nuttige verkalring voor hebben dat het moest en dat het rendabel is en dat het belangrijk is voor België (Wel raar dat de Wahsington Post nog maar met geen woord gerept heeft over het bezoek van Obama aan Europa, laat staan België)
                              En zoals alle circussen weer keren, komt dit circus ook weer in juni ... Misschien zal dat een trigger zijn om sneller een nieuwe regering te hebben .... na de verkiezingen...
                              Vind het alleen maar sneu dat voor wetenschappelijk onderzoek er geen geld meer is, de uniefs geen fondsen meer hebben voor noodzakelijk wetenschappelijk onderzoek, zieken en minder-validen meer en meer het strot worden dichtgeknepen onder het mum dat het geld op is ...
                              We moeten zuiniger leven, dat is juist, maar laat het dan ook zo zijn en dat Obama met zijne santeboetiek (meer dan 900 man) thuis blijft als hij niet op een normale manier kan komen.
                              EN als dat circus dan toch moet. Het had hem meer gesierd een bezoek te brengen aan het kerkhof te Passendaele waar meer dan alleen maar Amerikanen liggen (met alle respect voor de gesneuvelden). Maar ja, 't is weer typisch Amerikaans. Me and only me, and we are great and God bless ..., and the rest, what, where is the rest ?
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Voor- of tegenstander van Obama, maakt mij niet uit. Ik heb wel medelijden als je op TV ziet dat sommigen mensen in Waregem al van 's morgens half zeven op post waren om een plaatsje te bemachtigen op een paar honderd meter van het parcours. Om dan vast te stellen dat ze in de verte een kolonne auto's zien rijden, niet weten in dewelke Obama zit, en toch denken een glimp van hem opgevangen te hebben. Wat hadden ze gedacht, dat de mensen rijen dik zouden staan ????
                                De dag dat ze met 9 of waren het er nu 7 helikopters naar Wevelgem vlogen als oefening, had ik er reeds genoeg van door het lawaai van die dingen alleen al. En ze vlogen dan nog op redelijke afstand.
                                Blij dat alle heisa achter de rug is, hier in de buurt werd door velen over niets anders meer gesproken......triestig.
                                Gelukkig blijft hij in Brussel binnen drie maanden.

Groetjes
                                Last edited by Guest17; 27 maart 2014, 09:28.

Comment

Working...
                                X