Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
This amazing song wich was written by eric bogle and played by many.But this is my personel favourite because Drew's voice is just perfect for itThe Song tel...
Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
"The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"
Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
This amazing song wich was written by eric bogle and played by many.But this is my personel favourite because Drew's voice is just perfect for itThe Song tel...
Paul
Ik heb daar een prachtige versie van The Pogues van!
Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
"The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"
Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
Dit nummer heet "And the band played waltzing matilda", dus niet de "originele folk song" Waltzing Matilda.
maakt gebruik van enkele zinnen/melodielijntjes.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Ik hoor net op de radio dat de inwoners van Waregem binnenshuis moeten blijven.
Is dat een vervroegde aprilgrap ?
Nee geen grap , ze moeten zelfs ramen en deuren gesloten houden en ze werden verzocht (althans deze die langs het 'Obamaparcours' wonen) er voor te zorgen dat hun voortuin(tje) er netjes bijligt.........
Maar ik begrijp je hoor, stilaan zou je echt aan een aprilgrap gaan denken .
Groetjes
Ik hoor net op de radio dat de inwoners van Waregem binnenshuis moeten blijven.
Is dat een vervroegde aprilgrap ?
Spijtig genoeg niet. Auto's moeten van de parkings, Ramen en deuren dicht en rolluiken naar beneden. Niemand mag op straat. Mogelijk denkt Obama na zijn bezoek dat hij in Chernobyl geweest is (of Doel, maar Target zal je niet mogen zeggen in zijn buurt ).
Spijtig genoeg niet. Auto's moeten van de parkings, Ramen en deuren dicht en rolluiken naar beneden. Niemand mag op straat. Mogelijk denkt Obama na zijn bezoek dat hij in Chernobyl geweest is (of Doel, maar Target zal je niet mogen zeggen in zijn buurt ).
(sorry Paul)
* de kosten variëren van 500.000 euro tot 10 miljoen (cijfers uit de media).
* en de files kosten ons ook centen.
En binnen een paar maanden mag het nog eens. De top die in Sotchi moest plaats hebben werd verplaatst naar Brussel omdat iedereen wat kwaad is op de Russen.
Ik stel mij al heel de tijd de vraag (*) of bij een bezoek van bv. Van Rompuy aan Washington dezelfde maatregelen getroffen worden (luchtverkeer stilleggen, (openbaar) verkeer omleiden, bouwwerven stilleggen...) en natuurlijk de EU veiligheidsmensen die de Amerikaanse bevelen.
En binnen een paar maanden mag het nog eens. De top die in Sotchi moest plaats hebben werd verplaatst naar Brussel omdat iedereen wat kwaad is op de Russen.
Ik stel mij al heel de tijd de vraag (*) of bij een bezoek van bv. Van Rompuy aan Washington dezelfde maatregelen getroffen worden (luchtverkeer stilleggen, (openbaar) verkeer omleiden, bouwwerven stilleggen...) en natuurlijk de EU veiligheidsmensen die de Amerikaanse bevelen.
(*) Never mind, ik ken het antwoord
'k denk dat er bij andere staatshoofden of politiek belangrijke mensen iets minder k*k aan het g*t hangt...
Alleszins ben ik het Obamahier, Obamadaar (te zingen op melodie van O-zone - Dragons Din Tei) verhaal nu al beu...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment