Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ritsen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ritsen...

Ritsen en file voorbijrijden via een benzinestation (Texaco Haasrode, iemand?) is wel niet hetzelfde .
    Overigens wordt meer en meer gecontroleerd op file ontduiken via benzinestation, heb ze in Haasrode al twee keer zien staan dit jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Gelukkig woon je niet in Griekenland of Cyprus, daar hebben ze de (onhebbelijke) gewoonte om te claxonneren telkens wanneer het licht op groen gaat.
      Maar na een paar dagen ben je dat gewoon. Op de autowegen aldaar (meestal tweevaks met pechstrook) hebben ze dan wel de 'rare' gewoonte om wanneer ze een achterop komend voertuig zien dat sneller rijdt dan zij zelf, eventjes op de pechstrook te gaan rijden tot je voorbij bent......
      Elk land zijn gewoontes zeker ?
      Groetjes
      Op Kreta niets van gemerkt alleszins, (wel het pechstrook rijden als je met een trager voertuig op de baan bent).
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Op Kreta niets van gemerkt alleszins, (wel het pechstrook rijden als je met een trager voertuig op de baan bent).
        Hebben ze daar steden die naam waardig op Kreta ?? Wij hadden 'het genoegen' om van de toeristenluchthaven in Athene op zoek te gaan naar Hotel Stanley in volle centrum Athene zonder GPS en met enkel een toeristenwegenkaartje. Doe maar eens...
        Wanneer ik Griekenland vermeld, dan heb ik het niet over één van de vele kleine eilanden (die inderdaad ook tot Griekenland behoren).
        Op Kreta verbleven wij elke keer in Gouves en daar is het de boerenbuiten bij manier van spreken, daar ik heb nooit rode lichten gezien.
        Ik herinner mij zelfs geen rode lichten op Santorini en Zakynthos.

En wat Cyprus betreft, rij maar eens door Nicosia, en Limmasol heeft er ook reeds aardig wat van weg. Je wordt er horendol.

Groetjes en nog veel (stil) reisgenot.

Comment

Hebben ze daar steden die naam waardig op Kreta ??

Neen, er leven enkel schapen. Ik was ook mis, ik reed niet met de wagen, maar op een schaap.
          Mijn excuses!
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

...... ik reed niet met de wagen, maar op een schaap.
            geen rijbewijs..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              geen rijbewijs..?
              grt,bouk.
              Ik heb zelfs geen fotocamera...
              En geen computer/laptop/smartphone/tablet/...
              Ook geen internet eigenlijk

Comment

Neen, er leven enkel schapen. Ik was ook mis, ik reed niet met de wagen, maar op een schaap.
                Mijn excuses!
                Ah jij was dat op dat schaap op de pechstrook .
                Groetjes

Comment

Ik heb zelfs geen fotocamera...
                  En geen computer/laptop/smartphone/tablet/...
                  Ook geen internet eigenlijk
                  Besta je wel .
                  Groetjes

Comment

Besta je wel .
                    Groetjes
                    Ik denk van wel.
                    Dus ik besta.
                    maar misschien ook niet,
                    en dan denk ik van niet.
                    Of denk ik niet.

maar waar gaan we heen, ik heb maar 1 wens.

Comment

Ah jij was dat op dat schaap op de pechstrook .
                      Groetjes
                      Neen want ik heb geen schaap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik heb soms een rot karakter als het op RITSEN aankomt.....
                        Al een paar keer meegemaakt dat er een durft te claxonneren achter mij omdat ik er eentje tussen laat,
                        dan ga ik overmatig ritsen, de vriendelijkheid van de mensen die je er tussen laat, wint het van de woede van de achterligger
                        die zich gedraagd alsof hij aan je trekhaak hangt.
                        Eigenlijk is het triestig : als anderen zich al beginnen te ergeren aan een chauffeur die wel eens vriendelijk is... Persoonlijk zal ik ook eerder geneigd zijn om hen die minder aandringen door te laten, dan van die stresskiekens die denken dat de weg enkel voor hen gemaakt is.
                        Ben steeds meer content dat ik niet veel meer hoef te rijden met de auto : haal de laatste jaren nog amper 10.000 km/jaar.
                        Groeten,

Polleke

Comment

Bumperkleven en je opwinden is soms om te lachen, zeker als de klever in de berm beland:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            Bumperkleven en je opwinden is soms om te lachen, zeker als de klever in de berm beland:

http://www.youtube.com/watch?v=3XqZoaWKv2k

Spijtig dat haar uitleg niet klopt,
                            voor de helft van het filmpje, rijdt er niemand rechts van haar. (terwijl zij zegt dat ze helemaal niet naar rechts kon)
                            (tis amerika dus Bumperklever mocht rechts in halen, of zij kon naar rechts gaan, maar geen van beide doen dit...
                            dit doet mij vermoeden dat er al wat meer gebeurd is, als wat jij ziet in het filmpje...

Comment

Zij winden zich beiden op om elkaars gedrag. Beiden zijn fout bezig: de dame door met een IPod te filmen en onnodig links blijven rijden en de man die zich laat provoceren, haar na het passeren afsnijd en daar door in de berm beland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                                Zij winden zich beiden op om elkaars gedrag. Beiden zijn fout bezig: de dame door met een IPod te filmen en onnodig links blijven rijden en de man die zich laat provoceren, haar na het passeren afsnijd en daar door in de berm beland.
                                In amerika is het niet verplicht om rechts aan te houden dacht ik?
                                maar ik bedoel: volgens mij gebeurd er nog wat voor het punt dat ze haar camera aan zet.

Comment

Working...
                                X