Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8.0 updates

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 8.0 updates

Of dat binnenkomt weet ik niet maar ik kijk veel naar films op youtube
    Tja wat moet je als je amper nog kan gaan veel zitten ne tv kijken maar daar is ook niet veel op dus
    ben ik nu bezig high Chaperal of te kijken staan er allemaal op.
    Manolito the big bandito

Comment

Staan uw persoonlijke documenten, films, foto's, .... niet gescheiden van uw OS en progs dan ??

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

ps. op mijn laptop duurde het een klein uurtje om de update naar windows 8.1 erop te zetten.

Vaste PC nog steeds héél tevreden met windows 7

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          ps. op mijn laptop duurde het een klein uurtje om de update naar windows 8.1 erop te zetten.

Vaste PC nog steeds héél tevreden met windows 7

grts
          Sieg
          Op mijn laptop stond windows 7 en dat blijft ook zo. Dat is toch een ding dat ik niet veel meer gebruik. Daarnaast ga ik niet snel een besturingssysteem upgraden. Voor mijn desktop heb ik wel resoluut voor windows 8 (en dus later 8.1) gekozen en er nog geen spijt van gehad...
          Groeten,

Polleke

Comment

Effe een schop naar boven geven
            Zit met een probleem als ik een app installeer zoals een spelletje tetris en vind het niet leuk
            hoe en waar vind ik dat waarmee ik het moet verwijderen vind geen uninstal terug in de programma's !
            Heb 2 verschillende spelletjes dammen (checkers) maar eentje moet er weg hoe en waar vind ik dat ding ?

Comment

Rechtsklikken op het desbetreffend tegeltje en onderaan kunt u de installatie ongedaan maken.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Dat is compleet onmogelijk : die laptop zijn als je ze koopt al een aantal maanden oud en worden dus geleverd met toestand van windows op dat moment. En meestal is dat de windows met de laatste servicepack. Alle overige updates moet je zelf doen. Als je laptop hebt met windows 7, zal je ook alle updates moeten doen na de laatste service pack : zoveel verschil maakt dat niet.
                Je kan uiteraard aan die "dozenschuiver" vragen om je laptop "bedrijfsklaar" te maken, maar die gasten doen dat allang niet meer gratis.
                Toen ik mijn PC kocht (was een samengestelde cloon), was de installatie van windows nog gratis, nu is het samenstellen van de PC nog gratis, maar de installatie van windows kost 80€...
                Met de huidige winstmarges op die dingen, is het gewoon niet meer mogelijk om dat nog gratis te doen.
                Vergelijken me Windows 7 gaat niet op. Toen ik deze Laptop kocht was Windows 8.1 al ruim een half jaar op de markt; de Laptop was bedrijfsklaar gemaakt en daar heb ik extra voor moeten betalen. Je kon kiezen tussen een bedrijfsklaren die ze in voorraad hebben staan en niet bedrijfklaren. Wat heb je aan bedrijfsklare wanneer je later weer uren bezig bent om Windows 8 te vervangen voor 8.1. Wat de Winstmarge betreft: die is nog hetzelfde als in de tijd dat er nog service werd gegeven. De prijsverschillen voor dezelfde typen Laptops lopen uiteen bij de dozenschuivers Paradiget- Mediamarkt - Mycom - Launches tussen de 10% en 20%.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Rechtsklikken op het desbetreffend tegeltje en onderaan kunt u de installatie ongedaan maken.

Thanks

Stonden al zoveel tegels op dat ik verdwaald was.
                  Kom daar niet veel tenzij voor dat dam spelletje dat kan ik blijkbaar niet op buroblad weergeven als pictogram
                  Zal er eens met grove borstel doorgaan en wat weg zwieren lol maar nogmaals bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                    Vergelijken me Windows 7 gaat niet op. Toen ik deze Laptop kocht was Windows 8.1 al ruim een half jaar op de markt; de Laptop was bedrijfsklaar gemaakt en daar heb ik extra voor moeten betalen. Je kon kiezen tussen een bedrijfsklaren die ze in voorraad hebben staan en niet bedrijfklaren. Wat heb je aan bedrijfsklare wanneer je later weer uren bezig bent om Windows 8 te vervangen voor 8.1. Wat de Winstmarge betreft: die is nog hetzelfde als in de tijd dat er nog service werd gegeven. De prijsverschillen voor dezelfde typen Laptops lopen uiteen bij de dozenschuivers Paradiget- Mediamarkt - Mycom - Launches tussen de 10% en 20%.
                    En wanneer denk jij dat die laptop geproduceerd is geweest ? Het is die datum die telt... Je moet niet verwachten dat ze na produktie er een andere windows gaan opzetten omdat er plots een nieuwe versie is...
                    En winstmarges moet je niet in procent rekenen, maar in effectieve euro's. Toen 15 jaar geleden een basislaptop van IBM nog meer dan 200.000 BEF'kes kostte : ik denk dat de winstmarges toen iets hoger lagen, en de verkopers wel nog service konden leveren. Vandaag kost een laptop 750 € en dan zitten ze nog te zagen dat ze te duur zijn en uiteraard ook dat er geen support meer op wordt gegeven.
                    Je krijgt waar je voor betaalt...
                    Groeten,

Polleke

Comment

Toen 15 jaar geleden een basislaptop van IBM nog meer dan 200.000 BEF'kes kostte : ik denk dat de winstmarges toen iets hoger lagen, en de verkopers wel nog service konden leveren. Vandaag kost een laptop 750 € en dan zitten ze nog te zagen dat ze te duur zijn en uiteraard ook dat er geen support meer op wordt gegeven.
                      Maar 15 jaar geleden verkocht een winkel van die zaken hoogstens een stuk of vijf per jaar, nu soms 35 op een dag als het rond de feestdagen is.
                      En toen gaf de verkoper zelf nog support (afhandelen retour), nu moet de klant bijna alles zelf doen en niet eens meer via de winkel passeren.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Misschien een domme redenering, maar hoeveel laptop 's van 200.000 BEF zouden ze toen verkocht hebben tegenover de laptop 's van € 750,00 van nu?
                        De winstmarges zullen tegenwoordig wel hoger liggen denk ik.
                        De service hangt af van de winkel waar je de laptop koopt.
                        Als je als koper het uiterste uit de kan wilt zal de service navenant zijn, denk ik toch, en ik spreek uit ondervinding.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Maar 15 jaar geleden verkocht een winkel van die zaken hoogstens een stuk of vijf per jaar, nu soms 35 op een dag als het rond de feestdagen is.
                          En toen gaf de verkoper zelf nog support (afhandelen retour), nu moet de klant bijna alles zelf doen en niet eens meer via de winkel passeren.
                          Yep : maar je kan niet verwachten dat je op een ding van 750€ dezelfde service blijft krijgen dan op eentje van 5000€. Alles heeft nu eenmaal zijn prijs. Ik zou ook graag alles hebben, en liefst gratis, maar voor niets gaat helaas enkel de zon op...
                          Groeten,

Polleke

Comment

Yep : maar je kan niet verwachten dat je op een ding van 750€ dezelfde service blijft krijgen dan op eentje van 5000€. Alles heeft nu eenmaal zijn prijs. Ik zou ook graag alles hebben, en liefst gratis, maar voor niets gaat helaas enkel de zon op...
                            Maar als dat ding van 750€ defect gaat, dan moet de winkels hoogstens dat toestel in ontvangst nemen en terugsturen naar de leverancier, als het hersteld of vervangen terugkomt moet hij het aan de klant bezorgen.
                            Bij dat toestel van 5000€ moest hij indertijd eerst een dag of twee onderzoek op doen, wat kan zelf herstellen na bestelling van onderdelen en als het nog niet lukte toch kijken met de leverancier voor een tussenkomst.
                            Als je van die dure spullen 2 defecten hebt, dan had je al 40% uitval ... op die goedkopere heb je hoogstens de helft dat uitvalt en ook hersteld wordt.
                            En als de klant ontevreden was over zijn toestel en er bij u geen meer wil kopen, dan ben je met die dure wel 20% van je cliënteel kwijt per klant bij de goedkopere ben je hoogstens 1% verloren per klant dat niet terugkomt.
                            En als die dure defect gaat, dan wordt die nooit snel vervangen maar die goedkopere worden alsmaar sneller gewoon weggegooid en vervangen door een nieuwe.
                            Bij die duurdere moeten ze twee uur uitleg geven om die verkocht te krijgen en hadden ze nog een dag werk om alles te configureren voor de klant, bij die goedkopere heeft de klant in 90% van de gevallen geen uitleg meer nodig en moet er ook niets meer geconfigureerd worden.
                            Wees maar zeker dat ook voor een verkoper de huidige situatie veel beter is dan de vorige ... veel minder risico dat één klant een grote impact heeft op je zaak.
                            En uiteindelijk ... met al het werk dat er in kruipt zal die met zijn 750€ per toestel niet minder over houden dan de anderen, misschien per toestel wel maar op jaarbasis niet.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Die windows updates is voor mij altijd een ramp geweest
                              Zelfs toen ik win95 had meermaals problems mee gehad.
                              Maar de grootste ramp was ME als ik toen ik dat draaide een update (zonder dat ik het wist) kon ik beestje herstellen want hij starte gewoon niet meer op
                              Maar gezien de huidige versie nu 8.1 is en ze al bezig zijn met de opvolger of is dat weer een update ????

Wat is de volgende windows die niet meer ondersteunt word met updates Vista ???
                              En vanaf wanneer ?
                              Want ik heb nog een laptop ook waar dat opstaat

Comment

Ondersteuning voor de diverse window-uitgaven, staan hier:
                                Answers to frequently asked questions about the lifecycle policy for Windows products.

Comment

Working...
                                X