Ik moet de mening van de TS ook helaas bijtreden. Maar het is al allemaal gezegd hier. Je kan er niet onderuit dat de nieuwigheden hier op het forum soms ver te zoeken zijn op enkele uitzonderingen na....waar ik mezelf ook niet toe reken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Héél weinig reacties tegenwoordig ....
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Héél weinig reacties tegenwoordig ....
Voor mij mogen ze beoordeling en showcase afschaffen en gewoon 1 forumonderdeel van maken, mag showcase heten voor mijn part. En 3 foto's plaatsen en niet beperken tot 1 foto.
Voor de beginners heb je toch al het beginnersforum, daarmee dus.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtVoor mij mogen ze beoordeling en showcase afschaffen en gewoon 1 forumonderdeel van maken.....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIs het jullie ook al opgevallen dat er tegenwoordig zo weinig reacties komen op een foto ?
Vraag me af of het eigenlijk nog wel de moeite is om hier iets te posten
Spijtig, enkele jaren geleden was dit een florerend forum, tegenwoordig is dit wel anders toch ...
grts
Sieg
Maar dus vooral te wijten aan de grote ( wereldwijde ) alternatieven denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichthet nadeel daar van is, dat je na een paar uur op de tweede pagina staat en er niemand meer naar je opname kijkt.
grt,bouk.
Ik begrijp het toch zo, maar ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn.
Eén van de redenen waarom ook ik minder en minder commentaren geef is juist omwille van het feit dat mocht je bvb. in Beginnershoek op een 15-tal foto's een reactie schrijven, de meest recente foto dan onmiddellijk 15 plaatsen zakt, tot er weer iemand anders een reactie op schrijft.
Ik vraag me soms af of het niet beter zou zijn dat een foto blijft staan op de plaats waar je hem geplaatst heb en gewoon zakt naargelang er foto's bijgeplaatst worden. Nu wordt hier ook veel het 'truucje' dat we allemaal kennen "bedankt voor de vele reacties" om een foto weer vooraan te krijgen. Niet verboden natuurlijk maar ja.....
Wat zei die bekende Nederlandse voetballer ook weer.....was het niet 'Elk nadeel heb zijn voordeel', maar het omgekeerde is ook waar .
GroetjesLast edited by Guest17; 14 april 2014, 14:48.
Comment
-
Dat probleem van "zakken" kan opgelost worden door een rangschikking van postdatum en uur aan te houden.
Dan mag er zoveel commentaar op gegeven worden als men wil, de foto/post zal maar "zakken" naar mate dat er gepost wordt.
En wat het beoordelen van een foto betreft, dit is persoonlijke smaak en iedereen schrijft wat hij wilt, dit is nu het voordeel van een forum als BD.
Als poster doet u met de commentaren wat u belieft, aanvaarden of gewoonweg negeren.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDat probleem van "zakken" kan opgelost worden door een rangschikking van postdatum en uur aan te houden.
Dan mag er zoveel commentaar op gegeven worden als men wil, de foto/post zal maar "zakken" naar mate dat er gepost wordt.
.................................................. ..
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichthet nadeel daar van is, dat je na een paar uur op de tweede pagina staat en er niemand meer naar je opname kijkt.
grt,bouk.
De postings in de beginnershoek volgen elkaar zeer snel op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtKlopt maar het is nu toch ook al
De postings in de beginnershoek volgen elkaar zeer snel op.
toen kwamen er klachten dat het daar zo stil was en weinig reacties.
zo zie je maar weer..
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht'truucje' dat we allemaal kennen "bedankt voor de vele reacties" om een foto weer vooraan te krijgen. Niet verboden natuurlijk maar ja.....
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtWaarom moet dit nu altijd als een truucje worden gezien? Is toch niets mis mee om even te wachten tot er voldoende reactie's zijn en even op een nette manier te bedanken We noemen dit een beleefdheidsvorm. Het is eigenlijk in dit opzicht ook nooit goed, bedankt je op elke reactie,..Niet goed... Bedankt in het algemeen,... Niet goed, want dan wordt dit weer als een truuctje gezien.
Maar zoals ik reeds schreef, het is niet verboden, eenieder doet wat hij/zij graag doet of wat hij/zij het beste vindt zeker ?
Ik schrijf enkel mijn mening en dat is nog altijd niet verboden denk ik, is trouwens ook de bedoeling van een forum....of niet ?
Zie maar wat een moderator hier boven schreef, en ik citeer "En wat het beoordelen van een foto betreft, dit is persoonlijke smaak en iedereen schrijft wat hij wilt, dit is nu het voordeel van een forum als BD.
Als poster doet u met de commentaren wat u belieft, aanvaarden of gewoonweg negeren."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtJe kan ook in je volgende foto bedanken voor je vorige foto......dan is er geen truucje nodig en breng je niet onnodig je foto terug vooraan .
Maar zoals ik reeds schreef, het is niet verboden, eenieder doet wat hij/zij graag doet of wat hij/zij het beste vindt zeker ?
Ik schrijf enkel mijn mening en dat is nog altijd niet verboden denk ik, is trouwens ook de bedoeling van een forum....of niet ?
Zie maar wat een moderator hier boven schreef, en ik citeer "En wat het beoordelen van een foto betreft, dit is persoonlijke smaak en iedereen schrijft wat hij wilt, dit is nu het voordeel van een forum als BD.
Als poster doet u met de commentaren wat u belieft, aanvaarden of gewoonweg negeren."
Voordeel is, dat ik niet zaken 'veralgemeen' zoals ik het wil doen, maar dat ik iedereen daarin vrijlaat. Wordt er misbruik gemaakt, dan kan wat mij betreft een moderator rustig ingrijpen. Dit is mijn meningLast edited by Guest4; 14 april 2014, 17:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtNu wordt hier ook veel het 'truucje' dat we allemaal kennen "bedankt voor de vele reacties" om een foto weer vooraan te krijgen. Niet verboden natuurlijk maar ja.....
Als ik een foto plaats, open ik in feite een discussie. Liefst een discussie waar ik zelf nog aan mee kan doen door te reageren op reacties, en door op het einde nog even te bedanken voor de mensen die daar hun tijd ingestoken hebben.
Dat de foto dan weer naar boven gehaald wordt is forumgebonden, en daar geeft Red Falcon volgens mij een mooie oplossing voor.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDat probleem van "zakken" kan opgelost worden door een rangschikking van postdatum en uur aan te houden.
Dan mag er zoveel commentaar op gegeven worden als men wil, de foto/post zal maar "zakken" naar mate dat er gepost wordt.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtDit zie ik toch ook niet als een truukje, Djivan.
Als ik een foto plaats, open ik in feite een discussie. Liefst een discussie waar ik zelf nog aan mee kan doen door te reageren op reacties, en door op het einde nog even te bedanken voor de mensen die daar hun tijd ingestoken hebben.
Dat de foto dan weer naar boven gehaald wordt is forumgebonden, en daar geeft Red Falcon volgens mij een mooie oplossing voor.
Dit lijkt me op het eerste zicht een mooie oplossing waarvan ik ook wel een polletje zou willen zien.
Ik geef alleen mijn mening weer, wat IK er over denk, hoe IK het zie......
Niet iedereen hoeft het eens te zijn met mijn mening, zelfs al deelt niemand mijn mening, dan heb ik er nog geen probleem mee .
Groetjes
Comment
Comment