Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Héél weinig reacties tegenwoordig ....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Héél weinig reacties tegenwoordig ....

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Dat vroeg ik me nu net af.
    Hoe gaan jullie, of zouden jullie dan omgaan met iemand die je en plein public vals beschuldigt van iets waar je in de verste verte niets mee te maken hebt ?
    Dat zou ik nu eens héél graag weten zie.
    Groetjes
    Daar kun je heel weinig tot niets aan doen behalve van elke gelegenheid gebruik maken om dit 'cadeau' te vermelden.
    Dan kun je misschien een spoortje van twijfel zaaien bij het publiek, twijfel aan de ogenschijnlijk keurig, nette persoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Dat is inderdaad een heel goede reactie.
      Veel beter dan iemand die je niet mag, en plein public, vals beschuldigen.
      Heel geestig gebracht van u, maar lees dan ook even mijn tekst aub Nooit oordelen voordat je weet waarover het excact gaat. Speelt niet van dit jaar waar u op doelt, maar van 2012. Voor de rest blijf ik beleefd tegen u. Sluit me dan ook verder af van comment naar iemand die heel graag 'steken onder de gordel geeft'. Dat is is nu juist het lastige... Wel iets gelezen hebben en dan onmiddelijk oordelen, of moet ik schrijven veroordelen... En nu gaat er weer eentje beginnen... Je moest eens weten, dan had je zeker dit comment niet geschreven Vriendelijk en beleefd genoeg?
      Last edited by Guest4; 24 maart 2014, 18:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Dat vroeg ik me nu net af.
        Hoe gaan jullie, of zouden jullie dan omgaan met iemand die je en plein public vals beschuldigt van iets waar je in de verste verte niets mee te maken hebt ?
        Dat zou ik nu eens héél graag weten zie.
        Groetjes
        nog niet tevreden
        Last edited by Guest4; 1 april 2014, 13:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Dan kun je misschien een spoortje van twijfel zaaien bij het publiek, twijfel aan de ogenschijnlijk keurig, nette persoon.
          Ik weet niet of u dit beseft, maar deze tekst is 'note done' u suggereert hiermee het tegenovergestelde.. ook al is het in zijn algemeenheid bedoeld ..

Met vriendelijke groeten
          MG Heesakker
          Last edited by Guest4; 1 april 2014, 13:52.

Comment

We dwalen af.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              We dwalen af.
              Inderdaad Louis, we dwalen af, maar ik laat me niet wegzetten als een onkeurige persoon hier. Kan ik niet over me heen laten gaan. U kent mij ondertussen en weet waarschijnlijk wel beter, dacht ik zo Ik doe nog lekker de SD afwerken en we maken er een leuke avond van op 4 april, tot dan Voor de rest focus ik mij op wat gaat komen in mei, en hou het hier voor de rest wel gezien. Het heeft geen zin meer, want er heerst hier een nare sfeer is mijn laatste indruk.
              Last edited by Guest4; 24 maart 2014, 19:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Heel geestig gebracht van u, maar lees dan ook even mijn tekst aub Nooit oordelen voordat je weet waarover het excact gaat. Speelt niet van dit jaar waar u op doelt, maar van 2012. Voor de rest blijf ik beleefd tegen u. Sluit me dan ook verder af van comment naar iemand die heel graag 'steken onder de gordel geeft'. Dat is is nu juist het lastige... Wel iets gelezen hebben en dan onmiddelijk oordelen, of moet ik schrijven veroordelen... En nu gaat er weer eentje beginnen... Je moest eens weten, dan had je zeker dit comment niet geschreven Vriendelijk en beleefd genoeg?
                Sorry, maar ik wist niet dat jij die schoen ook zou passen en ik doelde dus ook niet op jou.
                En nog bedankt voor je PB-tje.

Comment

ik denk zo maar dat bovenstaande reacties voldoende aangeven waarom er steeds minder mensen reageren, toch?
                  Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                  Our English website: www.kaichitravel.com
                  Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    We dwalen af.
                    Het gaat inderdaad de verkeerde kant op. Zou het niet beter zijn voor het forum om vetes, ruzies en meer van die "onleuke" dingen via PB of mail op te lossen, in plaats van alles in het publiek te gooien? Hier heeft niemand iets aan.
                    Misschien dat een moderator hier even orde op zaken kan stellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                      Het gaat inderdaad de verkeerde kant op. Zou het niet beter zijn voor het forum om vetes, ruzies en meer van die "onleuke" dingen via PB of mail op te lossen, in plaats van alles in het publiek te gooien? Hier heeft niemand iets aan.
                      Misschien dat een moderator hier even orde op zaken kan stellen?
                      ach er is nog steeds publiek voor hoor.
                      er zijn er die alleen, of toch voor het grootste deel actief zijn in Chit-Chat.
                      en een beetje je afreageren online kan geen kwaad.
                      beter hier in Chit- Chat dan in andere forumonderdelen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        ach er is nog steeds publiek voor hoor.
                        er zijn er die alleen, of toch voor het grootste deel actief zijn in Chit-Chat.
                        en een beetje je afreageren online kan geen kwaad.
                        beter hier in Chit- Chat dan in andere forumonderdelen.
                        grt,bouk.
                        Dat is nu net wat ik je gisteren voorstelde waarop je reageerde dat ik een "haverkist" ben. Ik weet nog altijd niet wat je daarmee bedoelde maar ik vrees dat het beledigend bedoeld was. Ik sluit me aan bij de commentaren van MG die de problematiek heel goed omschreven heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Is het jullie ook al opgevallen dat er tegenwoordig zo weinig reacties komen op een foto ?
                          Vraag me af of het eigenlijk nog wel de moeite is om hier iets te posten
                          Spijtig, enkele jaren geleden was dit een florerend forum, tegenwoordig is dit wel anders toch ...

grts
                          Sieg

De thread van Phororacos geeft wel duidelijk aan hoe zaken lopen in de Landschap forumdeel waar ik meeste bij komt. Politiek blijkt daar de zwaarste te tellen.

Wat ook een rol speelt is de huidige forumindeling bij Showcase, waar een klein groep van bijhorende foto's steeds beeld voor beeld geplaatst moeten worden. Mocht men in kleine groepen van 1-5 beelden tegelijk mogen plaatsen dan zouden je in een keer kunnen vertellen welke jouw meest aanspreekt en waarom. Ik heb niet de tijd/zin om steeds een reply te geven op de zoveelste variant van een beeld en zou het liever kort en bondig houden.
                          vriendelijke groeten, Helen
                          Updated WWW.HELENICA.NL
                          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Men zou een systeem op het forum moeten inbouwen met kredietpunten en saldo's.
                            Vb:

- wanneer men een nieuwe foto plaatst ter beoordeling, krijgt men 5 kredietpunten waarmee men 5 berichten kan plaatsen in andere forumonderdelen zoals ChitChat
                            >> (zo zullen mensen die hier enkel komen om te chatten gemotiveerder worden om ook foto's te posten, en terug aan fotografie te doen).

- men kan enkel een nieuw topic openen wanneer men eerst 5 andere foto's beoordeelt (of een reactie plaatst in 5 andere fotobeoordelingstopics).
                            >> (zo zullen de meeste topics ook een beoordeling krijgen, en zullen er minder topics zijn met 0 reacties)

- een systeem met likes, om een bericht te kunnen 'liken' voor als men een degelijke uitleg neertypt en anderen dat positief vinden.
                            Wanneer je aantal likes tov aantal berichten onder een bepaalde grens ligt, krijg je minder kredietpunten om in ChitChat of andere forumonderdelen te posten.
                            >> (dat motiveert mensen misschien om wat kwalitatievere reacties te plaatsen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              ....... en zullen er minder topics zijn met 0 reacties)
                              nou die zijn er echt niet veel hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'leuke' en interessante topic.
                                Benieuwd tot welke categorie ik behoor...

ben zelf een tijdje weggeweest
                                en probeer nu terug te keren.
                                Op naar mijn 1e comment (in beginnershoek)
                                ik probeer...
                                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                                X