Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office Standard 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Office Standard 2007

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    6 jaar is in deze tijd een eeuwigheid. En wat kost een upgrade naar Windows 8 nauw helemaal. Een maal een hapje buiten de deur eten...

Jan
    Bij de upgrade naar een recentere Windows OS wordt het systeem te traag. Vandaar dat ik zal uitzien naar een nieuw systeem om een vijftal jaar te overbruggen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Bij de upgrade naar een recentere Windows OS wordt het systeem te traag. Vandaar dat ik zal uitzien naar een nieuw systeem om een vijftal jaar te overbruggen.
      Onzin. Dat gold voor de upgrade van XP naar Vista. Windows 8.1 gaat minstens zo goed met zijn hardware resources om als XP.

Jan

Comment

Onzin. Dat gold voor de upgrade van XP naar Vista. Windows 8.1 gaat minstens zo goed met zijn hardware resources om als XP.

Jan
        Enfin, dat heeft men mij toch wijsgemaakt.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Enfin, dat heeft men mij toch wijsgemaakt.
          Dat zou ik ook doen als ik mijn brood er mee moest verdienen

Jan

Comment

Dat zou ik ook doen als ik mijn brood er mee moest verdienen

Jan
            Inderdaad, maar met mijn huidig systeem van 4Gig intern dat niet uitbreidbaar meer is zal ik ook geen 5 jaar meet uitdoen zeker.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Inderdaad, maar met mijn huidig systeem van 4Gig intern dat niet uitbreidbaar meer is zal ik ook geen 5 jaar meet uitdoen zeker.
              Zeker wel! Dat is meer dan voldoende voor Windows 8.1 en al zijn opvolgers.

Jan

Comment

Zeker wel! Dat is meer dan voldoende voor Windows 8.1 en al zijn opvolgers.

Jan
                Helaas weet je met enkel die hoeveel ram geheugen niet hoe snel het zal worden. Windows 8.1 is niet geheugenhongeriger dan bv. windows 7, maar een PC van 6 jaar oud, blijft een PC van 6 jaar oud en zal met de huidige software behoorlijk traag aanvoelen.
                Persoonlijk slaag ik er niet in om langer dan 6 jaar met mijn PC's te doen (hoewel er hier ook eentje staat die na meer dan 10 jaar nog altijd werkt). Nog investeren in zo'n oud ding zou ik persoonlijk ook niet doen (als is het maar de kost van een ander besturingssysteem).
                Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                X