Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Man/Vrouw.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Man/Vrouw.

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Dit forum bewijst wel dat mannen een veelvoud meer kletsen dan vrouwen.

Jan
    Zou ik nog niet zo zeggen. Andere fora bewijzen het tegendeel.

Kijk maar eens op het forum van Flair, Femistyle, baby fora en andere vrouwgezinde fora

Daar zie je niet veel mannen op denk ik.

Misschien moeten we ons eens allen collectief registreren op het Flair forum en er fervent over kodakken beginnen discussiëren in een op voorhand afgesproken topic.

Comment

dubbel
      Last edited by anonymous; 21 februari 2014, 11:07. Reden: bubbel

Comment

Duidelijk vrouwentaal. Daar kan geen avatar tegen op. Vervang die Panasonic reclame eens door een originele selfie. (...) Jan
        Oké - weg met die reclame! - Ik kan heel goed luisteren..... maar of ik dat altijd wil is een tweede
        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Zou ik nog niet zo zeggen. Andere fora bewijzen het tegendeel. Kijk maar eens op het forum van Flair, Femistyle, baby fora en andere vrouwgezinde fora
        Daar zie je niet veel mannen op denk ik. Misschien moeten we ons eens allen collectief registreren op het Flair forum en er fervent over kodakken beginnen discussiëren in een op voorhand afgesproken topic.
        Waarom zou je dat doen? Misschien dat er op dit forum genoeg mannen zijn die nog iets anders kunnen dan foto'tjes maken maar het daar niet over hebben...
        Verder ken ik genoeg mannen die geen enkel verstand van camera's hebben... en/of computers.... en daar zitten ook jongeren tussen waarvan hun kennis daarover in het algemeen zwaar overschat wordt.
        Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HapSnap Bekijk bericht
          ....... Misschien dat er op dit forum genoeg mannen zijn die nog iets anders kunnen dan foto'tjes maken maar het daar niet over hebben...
          yep..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik maakte maar een geintje (ben Nederlander).

Jan
            Ah, vandaar.
            Nu begrijp ik waarom.

Comment

Working...
            X