Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Man/Vrouw.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Man/Vrouw.

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Dan nog blijft het volstrekt anoniem en onbewezen.

Stel dat het kan, en je plaatst als vrouw een avatar van een 'man', dan denkt iedereen dat je een man bent.

Wat weet je dan meer?
    Exactly.

En dan ook nog eens de inhoud van je berichten op het forum.
    Ik heb al wel vaker een hoop onzin gepost. Grappig om te zien hoe anderen daar dan serieus op reageren, of mee weg zijn.
    Zeker bij gebrek aan smileys ziet niemand of het ironisch bedoeld is.

Comment

Ik ben een man met lang haar, lange benen, lange armen, dikke nek, grijze baard en gedateerde rimpels
      Ik begrijp soms wel wat je bedoeld Bouk, idd wel eens moeilijk om dit in te schatten, maar het is een kwestie van wederzijds respect of men open of anoniem wil zijn. Vergelijk het met uit de kast komen of erin blijven Meer hoef ik niet te schrijven..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Exactly.

En dan ook nog eens de inhoud van je berichten op het forum.
        Ik heb al wel vaker een hoop onzin gepost. Grappig om te zien hoe anderen daar dan serieus op reageren, of mee weg zijn.
        Zeker bij gebrek aan smileys ziet niemand of het ironisch bedoeld is.
        Ha, heb je nu door, dus jouw comment neem ik niet meer serieus hé.. Heb je mij misschien al de hele tijd op het verkeerde been gezet. Dus als je schrijft leuk je eens te zien, bedoel je het tegenovergestelde
        Deze tekst is grappig, maar ook een beetje ironisch bedoeld hé Anonieme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          zou wel in èèn oogopslag willen zien, of je met een vrouw of man te maken hebt hier op BD.
          bv een toevoeging bij de naam of nickname.
          heb je toch enig idee van hoe of wat.
          kweetnie maar tis gewoon een gevoel.
          grt,bouk.
          Of je met een man of vrouw te maken hebt, zou in principe niet veel verschil mogen maken, maar nogal dikwijls kan je aan de manier van reageren zien of je met iemand van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht te maken hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
            Of je met een man of vrouw te maken hebt, zou in principe niet veel verschil mogen maken....
            mee eens maar toch..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mee eens maar toch..?
              grt,bouk.
              Betekent dat hetzelfde als 'niet mee eens'?
              Wat zou je op de plek van die twee puntjes .. schrijven in het zeldzame geval je eens een toelichting zou willen geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Betekent dat hetzelfde als 'niet mee eens'?
                Wat zou je op de plek van die twee puntjes .. schrijven in het zeldzame geval je eens een toelichting zou willen geven?
                niets die twee .. zet ik altijd voor een vraagteken, een gewoonte.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                  maar nogal dikwijls kan je aan de manier van reageren zien of je met iemand van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht te maken hebt.
                  Ja, als je bepaalde signalen uitstuurt, kan je zien of het een man of vrouw is.

Een man vangt die meestal op en je ziet het meteen duidelijk aan de reactie.
                  Een vrouw claimt de signalen nooit te hebben ontvangen of te snappen, of begint een mysterieus spelletje te spelen.

Comment

OK..das waar.
                    het mooiste zou zijn, als een ieder en fotootje van zichzelf als avatar zou nemen, zo als jij en ik.
                    grt,bouk.
                    En dat doet U al sinds hoe lang ?

Comment

Ik zou eens willen weten of PaulM man of vrouw is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Ik zou eens willen weten of PaulM man of vrouw is.
                        Wel, ik kan hier héél duidelijk antwoord op geven want de beste man ontmoet (y)

Comment

Is Bouk wel een man ??? Hij schrijft zo (poes)lief de laatste tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                            Is Bouk wel een man ???
                            Natuurlijk niet. Zo'n kletskous moet wel een vrouw zijn.

Jan

Comment

Ik vind het wel misleidend als er een avatar wordt gebruikt van het andere geslacht dan men zelf is.
                              Oh, ja - die mythe over kletsende vrouwen moet ook maar eens over zijn!
                              Maar daar mogen de heren zelf wel eens achter komen wat een kletsmajoors het zijn in deze wereld.
                              Dit even in het algemeen bedoeld hé! Dus niet persoonlijk opvatten - dat is ook weer zoiets typisch.....?!?!
                              Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HapSnap Bekijk bericht
                                Ik vind het wel misleidend als er een avatar wordt gebruikt van het andere geslacht dan men zelf is.
                                Oh, ja - die mythe over kletsende vrouwen moet ook maar eens over zijn!
                                Maar daar mogen de heren zelf wel eens achter komen wat een kletsmajoors het zijn in deze wereld.
                                Dit even in het algemeen bedoeld hé! Dus niet persoonlijk opvatten - dat is ook weer zoiets typisch.....?!?!
                                Duidelijk vrouwentaal. Daar kan geen avatar tegen op. Vervang die Panasonic reclame eens door een originele selfie.

Ik maakte maar een geintje (ben Nederlander). Dit forum bewijst wel dat mannen een veelvoud meer kletsen dan vrouwen.

Jan

Comment

Working...
                                X