Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor mij was den Axel de uitblinker !
Collapse
X
-
-
Re: Voor mij was den Axel de uitblinker !
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtZo'n fijn stemmeke in zo'n resonantiekast...
Denk maar aan Margriet Hermans ( destijds) en Luciano Pavarotti.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
wat een piepstem.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
En had Alfa geen gelijk ????
Prachtige stem, mooi lied - maar jammer genoeg niet genoeg clown voor het Euroviesiesongcircus
Enfin, ik GUN hem van harte deze nationale overwinning. (tu)Last edited by Alfa Centauri; 17 maart 2014, 06:15.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtEn had Alfa geen gelijk ????
Prachtige stem, mooi lied - maar jammer genoeg niet genoeg clown voor het Euroviesiesongcircus
Enfin, ik GUN hem van harte deze nationale overwinning. (tu)
Die gast kan wel heel wat gewicht in de strijd werpenLast edited by theokus; 17 maart 2014, 06:24.
Comment
-
Ik was er live bij gisteren en Axel was echt wel de beste.
Maar Eva was ook sterk hoor.
Begrijp alleen niet waar ze die Ruslana uit de klei getrokken hebben, man man man.
Ze deed ook nog een nummer in de afterparty, echt slecht.
En dan ook nog eens een politiek statement liggen maken in een live show, ik begrijp wel waarom de VRT ze niet in de live wilde.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk berichtIk was er live bij gisteren en Axel was echt wel de beste.
Maar Eva was ook sterk hoor.
Begrijp alleen niet waar ze die Ruslana uit de klei getrokken hebben, man man man.
Ze deed ook nog een nummer in de afterparty, echt slecht.
En dan ook nog eens een politiek statement liggen maken in een live show, ik begrijp wel waarom de VRT ze niet in de live wilde.
Kan niet volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtnou ik vind het maar niks hoor.
wat een piepstem.
grt,bouk.
Hier is de aangesloten geluidsinstalatie op mijn computer studio materiaal, klinkt echt wel niet slecht hoor.
Enfin, ik GUN hem van harte deze nationale overwinning.
Mischien/hopelijk geen éérste plaats, maar ik denk dat we er dit jaar toch goed uitkomen.
Ik voeg er "hopelijk" aan toe vanwege de kosten van zo een organisatie.
Comment
-
-
Vind het zeker geen slechte zanger... maar het lijkt mij geen eurosong-materiaal.
Van alles wat ik gistere hoorde vond ik het piano nummer (Jakobs? ) de beste...
Al zou ik gewoon patje krimson gestuurd hebben met zijn "she's after my piano".
Een catchy melodie, een circus act... dat blijft hangen...It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtAl zou ik gewoon patje krimson gestuurd hebben met zijn "she's after my piano".
Een catchy melodie, een circus act... dat blijft hangen...
Qua zangtalent is het natuurlijk een andere zaak en zitten ze met huidige keuze beter.
Maar qua "catchy" was inderdaad Pat Krimson de beste die er tussen zat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMooie stem die Eva en leuk liedje.
Kan niet volgen
een andere act heeft daar voor moeten wijken, uiteraard de act waar mijn dochter in zat.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
Comment