Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geript op 2de hands

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: geript op 2de hands

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    Ik koop ( van nen hollander ) 10 draden, 10 wammy's en 2 x 10 inbus sleutels .../... 25 euro.
    Als het aankomt .../... 10 draden, maar slechts 5 wammy's en 2 x 5 inbussleutels.
    .../...
    ik weet dat ik een 15 euro schade heb geleden, maar dat hij er zomaar weg mee kan , dat is waarom ik zo pissed ben.
    Ik snap wel dat ge u bedrogen voelt en als de levering niet overeenkomt met wat je bestelde is dat ook zo.
    Maar als je maar 25€ betaalde voor alles ... dan heb je wel wat schade maar toch nooit 15€?
    Mocht je enkel die 10 stuks besteld hebben voor 25€ en je hebt er maar 5 gekregen, dan was het al maar 12,5€ ... maar ge hebt ook uw draden en de helft van de inbus sleutels gekregen zeg je, dus hoofstens een 8€.
    Ik weet dat ook dat frustrerend kan zijn en correctheid blijft altijd prioritair, maar je kan daar toch moeilijk voor naar de politie of wat dan ook lopen? Uw verplaatsing en tijdverlies zou al duurder uitkomen.
    Wat inderdaad nog het ergst van al is ... dat ge die zijn account zelfs niet kan laten blokkeren en dat die sites zoals tweedehands of eBay niet werken in het voordeel van de verkoper.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Mocht je enkel die 10 stuks besteld hebben voor 25€ en je hebt er maar 5 gekregen, dan was het al maar 12,5€ ... maar ge hebt ook uw draden en de helft van de inbus sleutels gekregen zeg je, dus hoofstens een 8€.
      Het was me enkel om die 10 stuks te doen, want zo'n inbussleutelkes heb ik al een stuk of 10 liggen ( dat krijg je gratis bij een gitaar en daar heb ik maar 1 van nodig van elks, die zitten in een zakje, en ik heb nooit geen 2 gitaren vast ) en die kabels, ik heb er zelf 3 nodig, ik heb er 5, dus die 10 ander liggen ( nu al ) in een doos voor als ik iemand ooit...
      Dus ik zie het als 12,5 schade. en ik weet het dat ik daar zelfs niet voor kan beginnen om te.... maar in mijnen 1ste post : het moest er effe uit.
      En dat is wat me ergert : dat 2de hands zijnen account niet blokkeert, dus die mag rustig verder. zijn ander "bulle" verkopen, en die ( misschien ) ook voor piet snot zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        Ik koop ( van nen hollander ) ...
        ( En ik heb zen adres , ( want ik heb het bedrag moeten storten, dus naam en adres zijn gekend , inclusief zijn bankrekening )
        geef maar, een mens kan niet genoeg gewaarschuwd zijn hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat sterren geven is ook een klucht. Ik had onlangs al een akkoord met een verkoper voor een bed. Na mij werd er nog wat geboden en ik vermoed, bijna zeker, dat de man enkele stromannan heeft ingezet. Ik heb hem een negatieve appreciatie gegeven. Kort nadien kreeg ik zelf een negatieve aan mijn been met een uitleg die helemaal niet klopte. Sedertdien vermijd ik tweedhands als de pest.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Spullen op 2dehands ga ik altijd zelf halen, of ik koop niet. (en dan enkel na een telefonische afspraak)

Biedingen zijn er onzin, en het gebeurt te dikwijls dat een deal afspringt.

Als ik per opbod wil kopen of verkopen gebruik ik eBay. Daar heb ik nog maar één keer een koper gehad die niet betaalde, en dus mocht ik het opnieuw er op zetten.

Comment

Ik plaats enkel, kopen doe ik NOOIT.

Mijn laatste artikel:
              Prijs: € 275,00
              Bekeken: 775 keer
              Geplaatst op: 30/11/2013

Heb in totaal 4 e-mails gehad en dat was het dan.
              Mijn flikker-tv was binnen de week de deur uit.
              Hetzelfde voor een mediaspeler.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Nog nooit problemen gehad op 2de hands - niet met kopen - niet met verkopen.
                Ik probeer altijd wel uit m'n doppen te kijken

Kan altijd wel eens mislopen, maar ik koop er ook nooit voor grote bedragen.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Nog nooit problemen gehad op 2de hands - niet met kopen - niet met verkopen.
                  Ik probeer altijd wel uit m'n doppen te kijken

Kan altijd wel eens mislopen, maar ik koop er ook nooit voor grote bedragen.
                  Ja, uit je doppen kijken en véél geluk hebben
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Hallo Scherpie,
                    aangezien het een hollander is, zou je in Nederland aangifte kunnen doen VIA INTERNET!!!
                    Kijk: https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
                    Je vindt daarbij ook een brief, bestemd voor de oplichter, met politiehoofd erbij, vul die in en stuur die hem toe.
                    Werkt goed heb ik begrepen.,
                    Gr. Joop (ook ene Hollander die een hekel eraan heeft om belazerd te worden)
                    Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

Comment

Nog nooit problemen gehad met eender welke tweedehands-verkoop website. Enkel dikwijls onzin-biedingen, of mails, maar die had ik bij ebay ook. Ik koop/verkoop wel enkel in levende lijve, nooit via verzending. Dat gaat bijna gagarandeerd mis.

Comment

Ik koop en verkoop zoals het uitkomt via tweedehands sites. Al jaren lang en op enkele onzin biedingen na nooit problemen gehad. Ik heb zeker al tienmaal lenzen gekocht en verkocht tot bedragen van €900 voor één lens aan toe. Deze laatste lens heb ik zelfs laten opsturen. Meestal, liefts een beetje in de buurt, ga ik het wel ophalen en combineer het dan met iets dat ik toch wel wilde bezoeken in de buurt van de verkoper.

Maar heel belangrijk is een goede e-mailwisseling met de koper/verkoper. Zo kun je een persoon al aardig leren kennen wat mij betreft. Een enkele keer niet op een bod ingegaan omdat het "taaltje" in de mail mij niet aanstond.
                        http://www.smuttynose.nl

Comment

Dat is het hem juist, man, in de vorige mails... lief braaf, en ik zei.. de kosten naar belgie zijn nogal veel, en hij nam de helft van die kosten voor hem...
                          nu, geen antwoord meer...
                          maar ik hou me bezig : elken dag, zet ik op al zijn artikels gratis, en doe dat dan terug weg, en de volgenden dag 9.999999 euro, en weer weg, en telkens krijgt die nen hoop emails aan. dieje gaat ofwel 2de hands blokkeren, en verkoopt hem niks meer, of, telkens die mails van mij krijgen, dat ik een bod gedaan heb, en die moeten verwijderen : vandaag was het 0 euro, en dan komt er gratis te staan
                          Lastig ga ik het hem wel maken.

dit is den eerste keer dat ik pech heb, op misschien al een x 50 kopen, of verkopen, en met 80 % opsturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Mijn flikker-tv was binnen de week de deur uit.
                            Was dat eentje van LGay

Grapje

Steven
                            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Zoals ik al eerder stelde: aangifte doen. Al het ander is geplaag.
                              Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                                Was dat eentje van LGay

Grapje

Steven
                                "Neuw neuw" : 'Panieksonic"
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X