Re: geript op 2de hands
het verdicct : ik heb hem nu ne serieuzen email gedaan, met wat ik allemaal ging doen. dat ik het gemeld heb bij 2de hands, naar de politie ben geweest.. en dat ik nu zijn gegevens ( adres ) had , ( dat had ik al, maar dat moest ik niet zeggen
) ook dat ik naar fender heb geschreven, dat hij decals verkoopt, om van een gitaar ne "fender " te maken ( bv, ne phoenix ( lijkt voor 98% op ne fender ) van 110 euro, schuur dat er af, een decal erop van fender en.. ) of dit legaal is ? .. enzo verder... want ze schrijven dan wel "restauratie decals" , maar als ge ne fender hebt, dan schrijft ge naar fender , en als ge dan uwe serial enzo doorgeeft, krijgt ge de juisten decal van hen. en niet die 40 verschillende die hij er op staan heeft.
En direct had ik ne mail dat hij 10 euro terug op mijn rekening zet, dus nog maar 2,5 euro ?? maar ik heb wel die 10 kabels gehad, dus eigenlijk met "verlies " werk ik nu niet meer
Met alle chinezen, maar niet met den deze.
het verdicct : ik heb hem nu ne serieuzen email gedaan, met wat ik allemaal ging doen. dat ik het gemeld heb bij 2de hands, naar de politie ben geweest.. en dat ik nu zijn gegevens ( adres ) had , ( dat had ik al, maar dat moest ik niet zeggen

En direct had ik ne mail dat hij 10 euro terug op mijn rekening zet, dus nog maar 2,5 euro ?? maar ik heb wel die 10 kabels gehad, dus eigenlijk met "verlies " werk ik nu niet meer

Met alle chinezen, maar niet met den deze.
Comment