Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

    Mocht ik kunnen kiezen ging ik naar Wevelgem. Eens gaan kijken bij Gill zou mij wel interesseren.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #17
      Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

      Hier toch een beetje ontgoocheld.
      Ik hoopte eerlijk gezegd een beetje op een wat actiever show...

      afijn...ik stel mijn hoop dan maar op de Fly in van Koksijde .

      Comment


      • #18
        Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

        Niettegenstaande de website luchtvaartdag.be online staat is de link om te "reserveren" om Brussels Airport te bezoeken daar nog niet op te vinden. Om een of andere duistere reden is er een andere website opgezet om de reservaties te doen. visitbrusselsairport.be is waar je je kan aanmelden.
        Men maakt het wel niet gemakkelijk om veel bezoekers te trekken, website laat online, reserveringen op het laatste moment...
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #19
          Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

          Ik blijf een beetje op mijn honger op de site voor wat het deeltje "Jetair" betreft.
          Komt die Dreamliner nu flyby'en of niet?? of is ie op dat moment onderweg van- of naar de Caraïben
          Last edited by dréten; 4 maart 2014, 08:34.

          Comment


          • #20
            Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

            Update:

            Intussen weet ik met zekerheid dat ie NIET komt!

            Comment


            • #21
              Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Komt die Dreamliner nu flyby'en of niet?? of is ie op dat moment onderweg van- of naar Varadero of Cancun
              Geen idee.. door heel deze organisatie een paar maanden te volgen kan ik alleen maar zeggen dat het er alles behalve vlot aan toe gegaan is, ik hoop op het beste voor zaterdag... Mocht ik zelf bij de organisatie betrokken geweest zijn als standhouder had ik het nog voor halfweg voor bekeken gehouden.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #22
                Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Geen idee.. door heel deze organisatie een paar maanden te volgen kan ik alleen maar zeggen dat het er alles behalve vlot aan toe gegaan is, ik hoop op het beste voor zaterdag... Mocht ik zelf bij de organisatie betrokken geweest zijn als standhouder had ik het nog voor halfweg voor bekeken gehouden.
                Mijn informatie is formeel: komt NIET

                Comment

                Working...
                X