Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?
Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?
Niettegenstaande de website luchtvaartdag.be online staat is de link om te "reserveren" om Brussels Airport te bezoeken daar nog niet op te vinden. Om een of andere duistere reden is er een andere website opgezet om de reservaties te doen. visitbrusselsairport.be is waar je je kan aanmelden.
Men maakt het wel niet gemakkelijk om veel bezoekers te trekken, website laat online, reserveringen op het laatste moment...
Re: luchtvaartdag 2014...wie heeft al meer informatie hieromtrent?
Ik blijf een beetje op mijn honger op de site voor wat het deeltje "Jetair" betreft.
Komt die Dreamliner nu flyby'en of niet?? of is ie op dat moment onderweg van- of naar de Caraïben
Komt die Dreamliner nu flyby'en of niet?? of is ie op dat moment onderweg van- of naar Varadero of Cancun
Geen idee.. door heel deze organisatie een paar maanden te volgen kan ik alleen maar zeggen dat het er alles behalve vlot aan toe gegaan is, ik hoop op het beste voor zaterdag... Mocht ik zelf bij de organisatie betrokken geweest zijn als standhouder had ik het nog voor halfweg voor bekeken gehouden.
Geen idee.. door heel deze organisatie een paar maanden te volgen kan ik alleen maar zeggen dat het er alles behalve vlot aan toe gegaan is, ik hoop op het beste voor zaterdag... Mocht ik zelf bij de organisatie betrokken geweest zijn als standhouder had ik het nog voor halfweg voor bekeken gehouden.
Comment