Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het ga je goed Eddy.(Spikkesenior)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het ga je goed Eddy.(Spikkesenior)

- back on topic -
    Weet iemand waarom ie weg is ??

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    jammer dat je weg bent.
    vond je opnamen vaak erg mooi.
    zal ze missen.
    maar wie weet.......in de toekomst...?
    maar toch nog veel fotoplezier elders.
    grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @NN Bekijk bericht
      - back on topic -
      Weet iemand waarom ie weg is ??
      ja dat weet ik...,maar stuur hem maar even een PM, dan hoor je het van hem zelf.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor zover ik kan opmaken ....
        Geen akkoord omtrent HOF, ...
        Alsof ons leven van HOF afhangt ... zielig ... en alle foto's daarom verwijderd ... ?
        Fotograferen is in eerste plaats genieten van je eigen werk, de actie, de sfeer, we workflow en in allerlaatste instantie het in de hemel geprezen worden.
        Spijtig het grote egocentrisme dat ik vaak (ook op alle andere fora) zie.
        Ik ben beter, ik doe het beter, ik weet het beter, ik kan het beter ... ikke en de rest kan stikke is het gevoel dat ik hierbij krijg, sorry

ipv zich tegenover het scherm te ergeren, te raaskallen, te bekvechten, ... is het misschien zinvoller er even samen op uit te trekken om er tussen pot en foto over te praten. Dit heet gesprek, discusie, gezellig samen zijn en is rijker, mooier dan het vaak onbezonnen gezwets tegen het PC-scherm.
        Het leven en fotografie is nu juist zo fijn en rijk omdat er nu eenmaal miljarden verschillende interpretaties mogelijk zijn. Helaas kunnen ze wel niet allemaal op de eerste plaats van een podium staan. Leer dat nu toch even inzien en bedenk dat meedoen belangrijker is dan winnen ... en uiteindelijk is iedereen die zich met iets bezig houdt een winnaar.
        Last edited by Wim.Vanmaele; 23 januari 2014, 20:13. Reden: samen : vergeten te typen
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Mooi Wim ... om even bij stil te staan! Zal ik ook doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Alsof ons leven van HOF afhangt ... zielig ... en alle foto's daarom verwijderd ... ?
          Fotograferen is in eerste plaats genieten van je eigen werk, de actie, de sfeer, we workflow en in allerlaatste instantie het in de hemel geprezen worden.
          Ik ben beter, ik doe het beter, ik weet het beter, ik kan het beter ... ikke en de rest kan stikke is het gevoel dat ik hierbij krijg, sorry

ipv zich tegenover het scherm te ergeren, te raaskallen, te bekvechten, ... is het misschien zinvoller er even op uit te trekken om er tussen pot en foto over te praten. Dit heet gesprek, discusie, gezellig samen zijn en is rijker, mooier dan het vaak onbezonnen gezwets tegen het PC-scherm.
          Het leven en fotografie is nu juist zo fijn en rijk omdat er nu eenmaal miljarden verschillende interpretaties mogelijk zijn. Helaas kunnen ze wel niet allemaal op de eerste plaats van een podium staan. Leer dat nu toch even inzien en bedenk dat meedoen belangrijker is dan winnen ... en uiteindelijk is iedereen die zich met iets bezig houdt een winnaar.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

man, man, U geeft zelf de echte reden waarom ik niet meer post

niet gehinderd door enige kennis van zaken gaat U eventjes zeggen waarom ik mijn foto's heb verwijderd en waarom ik niet meer post

van echte triestigheid gesproken ...

ipv zich tegenover het scherm te ergeren, te raaskallen, te bekvechten, ... is het misschien zinvoller er even samen op uit te trekken om er tussen pot en foto over te praten. Dit heet gesprek, discusie, gezellig samen zijn en is rijker, mooier dan het vaak onbezonnen gezwets tegen het PC-scherm.
            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              ..... waarom ik niet meer post.
              Euh, weet u eigenlijk wel wat u zonet gedaan heeft?

Juist, ja
              Gepost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door j(@)n Bekijk bericht
                Euh, weet u eigenlijk wel wat u zonet gedaan heeft?

Juist, ja
                Gepost

misschien de zin eens volledig lezen ....
                nikon coolpix s9100

Comment

Ik kan best verkeerd zijn en dan wil ik gerust de content veranderen.... maar wil dan ook wel de reden geven van je plotse actie ... Ik heb een paar flarden gevonden met je grieven op de HOF, en dan diezelfde avond een plots verdwijnen van je foto's vandaar. Ik schreef ook wel degelijk voor zover ...
                  Het is je volste recht te meldend at dit fout is, maar geef dan ook de correcte reden op zodat we niet moeten gissen, foutief gissen ...
                  En neen, niet via PM, Dit is een open forum
                  En laat de uitleg die ik erbij zette evenzeer bedoeld zijn voor al diegenen die zich herkennen in die tekst en dat zijn er wel een pak.

Comment

......................
                    En laat de uitleg die ik erbij zette evenzeer bedoeld zijn voor al diegenen die zich herkennen in die tekst en dat zijn er wel een pak.
                    Inderdaad.
                    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ik vraag mij toch af, of spikkesenior hier tegenover iemand verantwoording moet afleggen....
                      We leven toch in een vrij land, ik vind het erg als iemand zich zou moeten verantwoorden
                      tegenover anderen, bouk heeft hier terug voor de zoveelste maal wat in gang gezet, de moeial.
                      Last edited by Guest42; 24 januari 2014, 07:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik vraag mij toch af, of spikkesenior hier tegenover iemand verantwoording moet afleggen....
                        We leven toch in een vrij land, ik vind het erg als iemand zich zou moeten verantwoorden
                        tegenover anderen, bouk heeft hier terug voor de zoveelste maal wat in gang gezet, de moeial.

Je hebt gelijk. Alleen vind ik het dan spijtig dat alle foto's dan zomaar worden verwijderd en dat brengt hoe dan ook speculatie met zich mee.

Er is hierover een aanbeveling: Forumregelment: 7.13.1 Nettiquette

Comment

Je hebt gelijk. Alleen vind ik het dan spijtig dat alle foto's dan zomaar worden verwijderd en dat brengt hoe dan ook speculatie met zich mee.

Dat is dan het werk van de MOD Wim, en niet aan ons om te oordelen of te speculeren over de reden of aanzet van
                          iemand zijn beslissing.

Dien nen hollander bemoeid zich hier met alles, en zou dikwijls beter eens zwijgen, in die 9 jaar dat ik op BD vertoef
                          heb ik hier véél te veel goede fotografen zien vertrekken omwille van ongepaste bemoeienissen of afkrakende
                          commentaren, is ook een reden waarom ik hier persoonlijk weinig foto's post.
                          Ik ken hier persoonlijk mensen die zéér goede foto's maken, en zichzelf in de tijd bij de besten van BD mochten rekenen,
                          die nu tegenwoordig liever hun foto's posten op Facebook, daar halen ze méér dank en lovende woorden van hun werk.
                          Daarmee bedoel ik niet dat er geen kritiek mag geuit worden op een foto, maar dan moet daar een degelijk gestaafde
                          uitleg bij.

Om een tweetal voorbeelden te geven, Dama en GNo twee topfotografen, vindt je tegenwoordig veel meer van terug op FB
                          dan op BD, waar zou dat aan liggen denk je ?
                          Last edited by Guest42; 24 januari 2014, 10:00.

Comment

Ik geef je hier 200% gelijk Geert. Ik ga het kort en beleefd houden maar er zijn hier idd teveel goede fotografen vertrokken. Fotografen als een GNo en Dama kan je trouwens niet van een enorm ego beschuldigen en kan ik gelukkig dankzij FB het werk van beiden nog bewonderen

Comment

Zo is het. Je bepaalt zelf of je meedoet aan een open forum of niet en hoeft dat niet te rechtvaardigen.

Daar de foto's van de maker zijn, doet ie er mee wat ie wil.
                              Misschien zou het eenvoudiger zijn iemand die BD verlaat, volledig te wissen op het forum. Foto's, berichten en reacties compleet weg.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dat is dan het werk van de MOD Wim, en niet aan ons om te oordelen of te speculeren over de reden of aanzet van
                                iemand zijn beslissing.

Dien nen hollander bemoeid zich hier met alles, en zou dikwijls beter eens zwijgen, in die 9 jaar dat ik op BD vertoef
                                heb ik hier véél te veel goede fotografen zien vertrekken omwille van ongepaste bemoeienissen of afkrakende
                                commentaren, is ook een reden waarom ik hier persoonlijk weinig foto's post.
                                Ik ken hier persoonlijk mensen die zéér goede foto's maken, en zichzelf in de tijd bij de besten van BD mochten rekenen,
                                die nu tegenwoordig liever hun foto's posten op Facebook, daar halen ze méér dank en lovende woorden van hun werk.
                                Daarmee bedoel ik niet dat er geen kritiek mag geuit worden op een foto, maar dan moet daar een degelijk gestaafde
                                uitleg bij.

Om een tweetal voorbeelden te geven, Dama en GNo twee topfotografen, vindt je tegenwoordig veel meer van terug op FB
                                dan op BD, waar zou dat aan liggen denk je ?
                                Hier ben ik het volledig mee eens.
                                sommige denken dat de moderator of beheerder van bd zijn en moeien zich met de minste prul.
                                hierdoor plaats ik ook geen foto's meer, enkel en alleen al om die reden dat sommige zich hier God,Mod en beheerder wanen en waar dat bd niet echt tegen optreed
                                met welke reden dat ze daar niet tegen optreden heb ik wel ergens mijn vermoeden over (x-aantal clicks voor hun teller .... )
                                mvg
                                Gert

Comment

Working...
                                X