Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het ga je goed Eddy.(Spikkesenior)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het ga je goed Eddy.(Spikkesenior)

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Daar de foto's van de maker zijn, doet ie er mee wat ie wil.
    Misschien zou het eenvoudiger zijn iemand die BD verlaat, volledig te wissen op het forum. Foto's, berichten en reacties compleet weg.
    Wat wordt er weer op losgespeculeerd.

Bouk heeft gereageerd dat hij het spijtig vindt dat Spikkesenior niet meer gaat posten, en dat hij hoopt dat het tijdelijk is. Wat is daar verkeerd aan ?

Tot nader order zie ik dat Spikkesenior nog altijd Senior Member is bij BD (zelfs betalend !). Dus zijn account verwijderen is hier totaal niet aan de orde.

Persoonlijk had ik ook liever gehad dat Spikkesenior zijn eigen foto's niet verwijderd had, maar daarover hoeven wij ons niet te moeien.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Persoonlijk had ik ook liever gehad dat Spikkesenior zijn eigen foto's niet verwijderd had, maar daarover hoeven wij ons niet te moeien.
      Zeer juist.
      Aan de andere kant moet ik toch ook constateren dat velen het hier zijn afgebold : Dama, GNo, HVR, Pendragon om er maar een paar te noemen.
      Toegeven, zelf zet ik hier ook niks meer. Ik heb geen nood aan comments als "de compo klopt niet", "ik vind hem niet goed", "hij is te groot, of te klein", "de handtekening stoort", "het kader stoort" je weet wat ik bedoel. En aan zelfverheerlijking heb ik al helemaal geen nood.
      De beelden die ik goed vind selecteer ik en mijn eerste norm is : ben ik er zelf tevreden mee ? Ik ben best in staat om te zien hoe anderen het beter doen.
      Aan de andere kant : als je iets niet zegt is het nooit geweten. Dat Bouk behoorlijk wat mensen irriteert met zijn opmerkingen is gefundenes fressen, dat heb ik al meerdere keren gehoord. Jammer dat hij er niet van leert. Hij reageert ook nooit.
      Aan de andere kant moet je toegeven dat hij altijd beleefd blijft. Een dappere brulkikker als stefan.d die mensen uitscheldt voor de allergrootste leugenaar (ikzelf nb) en beschuldigt van zaken die totaal uit de lucht gegrepen zijn (vb dat ik bij urbex zou ruiten ingooien, om maar iets te zeggen) vind ik een véél gevaarlijker individu. Volgens stefan.d heb ik het IQ van een mus. Net als bijna iedereen hier heb ik de oorlog niet gekend maar ik heb zeker het gevoel dat ik liever met Bouk in de penarie zou zitten dan met deze stefan.d

Dit allemaal blijft een heel persoonlijke interpretatie natuurlijk.
      Zo, het moest er maar eens uit

PaulM

Comment

Een beetje zelfkritiek zou sommigen hier ook sieren; te vaak op de persoon spelen noem ik ook niet behoorlijk.
        Vergeet niet dat Bouk een van de weinige is die de moeite neemt om foto's te beoordelen met onderbouwde kritiek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Wat wordt er weer op losgespeculeerd.

Bouk heeft gereageerd dat hij het spijtig vindt dat Spikkesenior niet meer gaat posten, en dat hij hoopt dat het tijdelijk is. Wat is daar verkeerd aan ?

Tot nader order zie ik dat Spikkesenior nog altijd Senior Member is bij BD (zelfs betalend !). Dus zijn account verwijderen is hier totaal niet aan de orde.

Zeg ik iets anders? Ik wil me helemaal niet moeien met wat iemand anders doet! Als ik me zou ergeren, dan bol ik het af. Punt. Niemand hoeft daar commentaar op te geven. En dat telt voor iemand anders ook. Spikkesenior zal zijn reden wel hebben zeker?
          Als ik zou opstappen zou ik het wel kunnen waarderen dat er van mij hier niets meer achter blijft. Toch niet verkeerd?
          Maar dat is mijn gedacht en hoeft dat niet van iemand anders te zijn.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            ja dat weet ik...,maar stuur hem maar even een PM, dan hoor je het van hem zelf.
            grt,bouk.
            Waarom heb je je hartekreet niet per PM verstuurt maar moest dat via de Chit-chat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Een dappere brulkikker als stefan.d die mensen uitscheldt voor de allergrootste leugenaar (ikzelf nb) en beschuldigt van zaken die totaal uit de lucht gegrepen zijn (vb dat ik bij urbex zou ruiten ingooien, om maar iets te zeggen) vind ik een véél gevaarlijker individu. Volgens stefan.d heb ik het IQ van een mus. Net als bijna iedereen hier heb ik de oorlog niet gekend maar ik heb zeker het gevoel dat ik liever met Bouk in de penarie zou zitten dan met deze stefan.d

Dit allemaal blijft een heel persoonlijke interpretatie natuurlijk.
              Zo, het moest er maar eens uit

PaulM
              De mensen die jou wat beter kennen zullen ook weten dat die beschuldigingen niet uit het niets komen.
              En dat moest er bij mij even uit, nog als dank voor je valse beschuldiging uit eerdere tijden.

Comment

Zeg ik iets anders? Ik wil me helemaal niet moeien met wat iemand anders doet! Als ik me zou ergeren, dan bol ik het af. Punt. Niemand hoeft daar commentaar op te geven. En dat telt voor iemand anders ook. Spikkesenior zal zijn reden wel hebben zeker?
                Als ik zou opstappen zou ik het wel kunnen waarderen dat er van mij hier niets meer achter blijft. Toch niet verkeerd?
                Makkelijker kan dat echt niet zijn.
                Ik steun dus Robert.

Wat heuueueuchehdeneaudt zegt interesseert me niet en lees ik ook niet.
                Last edited by Guest2; 24 januari 2014, 17:52. Reden: t

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Makkelijker kan dat echt niet zijn.
                  Ik steun dus Robert.

Wat heuueueuchehdeneaudt zeg interesseert me niet en lees ik ook niet.

Houden zo, oude inbreker.

Comment

Dit (in #31): "Tot nader order zie ik dat Spikkesenior nog altijd Senior Member is bij BD (zelfs betalend !). Dus zijn account verwijderen is hier totaal niet aan de orde".
                    niet gelezen ?
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Moderator Note: Men begint hier met bloemen te smijten waar de potten nog aanhangen, dus stop daarmee en hou het netjes.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Re: het ga je goed Eddy.

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        OW, ik dacht Eddy met zijn foto's over vliegtuigen.
                        Howla, wordt er hier nog over mij gepraat
                        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                          Hey juppekes

Howla, wordt er hier nog over mij gepraat
                          Ja; schandalig he
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik zal maar niet reageren zeker? Bekijk nog dagelijks fotos en dat zonder commentaar te geven. Mijn fotos zijn ook weg om bepaalde reden. Ik heb gewoon plaats gemaakt voor de nieuwe generatie.
                            Heb ook gemerkt dat er mensen zijn op internet die zonder schroom mijn werken gebruiken op verschillende blogs en foto sharing sites ,gewoon screeenshots op hun eigen stekkie.
                            De laatste weken heb ik tientallen sites een bericht gestuurd over schending van de copyrights met een welgemeende sorry,sorry sorry... Als je bvb ziet op jalbum dat heel je site gecopieerd word door russen en chinezen dan is het erover.
                            Zelfs grote foto sharing sites zoals Tumblr heeft zich ook uitvoerig geexcuzeerd voor de inbreuken die haar gebruikers pleegden met mijn fotos.
                            Ik heb jalbum mijn profiel laten deleten en ook de copys ervan....met een welgemeende sorry.
                            Mijn links naar BD heb ik ook moeten aanpassen en daarom ben ik alle andere vermijzingen naar hier dus ook kwijt. Alleen de fotos op Bucket zijn nog gelinked....welliswaar ouder dan 3 jaar maar deze zijn nog te bekijken op BD. De rest van de laatste maanden,jaren zijn helaas historie....
                            Ik heb ook een tijd geleden besloten om niks meer te posten en alleen nog op 500 px en smoelenboek.

Waarom mijn schoonvader gestpt is weet ik maar is niet aan mij om daar een uitleg pver te geven.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Heb ook gemerkt dat er mensen zijn op internet die zonder schroom mijn werken gebruiken op verschillende blogs en foto sharing sites ,gewoon screeenshots op hun eigen stekkie.
                              De laatste weken heb ik tientallen sites een bericht gestuurd over schending van de copyrights met een welgemeende sorry,sorry sorry... Als je bvb ziet op jalbum dat heel je site gecopieerd word door russen en chinezen dan is het erover.
                              Ik heb ook een tijd geleden besloten om niks meer te posten en alleen nog op 500 px en smoelenboek.
                              Als ik u verkeerd begrijp, dan verneem ik dit graag van u. Maar facebook en zoom.nl bijvoorbeeld, daar geef je toestemming tot het delen van uw foto's wanneer u een account aanmaakt(ik ga akkoord met de voorwaarden), tenzij u dit instelt dat alleen vrienden dit kunnen delen. Dit staat in de voorwaarden van deze twee sites. Ik had eens vanuit zoom.nl een foto gedeeld naar facebook(staat onder de foto 'delen') van iemand en die zei dit niet leuk te vinden en of ik de foto wilde verwijderen. Uit fatsoen heb ik dit natuurlijk gedaan, maar ik hoefde dit niet te doen. Op facebook zijn bijvoorbeeld ook pagina's aanwezig die uw foto met naamsvermelding delen om u juist als fotograaf te promoten. Dat is toch fijn, of zie ik dit niet goed?
                              Last edited by soraya; 26 mei 2014, 18:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                                Houden zo, oude inbreker.
                                En dat was meneer zijn probleem hij heeft zelf rondgestrooid dat hij een ruit had ingeslaan om ergens binnen te geraken.
                                Ik heb daarop gereageerd dat dat vandalisme is wat niet kan zeker niet als je je zelf de koning der urbex voelt.
                                ik heb inderdaad ook gezegd dat je het verstand van een mus hebt als je ruiten en andere vernielt om ergens binnen te geraken,ik heb paulm uitgenodigd ook bij een ruitje te komen breken ,natuurlijk kan deze dit niet plaatsen,wat hij verder doet of laat kan mij geen.... schelen ,laat ons zeggen the king left the building zeker??
                                In ieder geval moest het mijn eigendom zijn had hij een klacht inbraak aan zijn ego of broek

Comment

Working...
                                X