Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer eens prijs ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Weer eens prijs ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    't Is zo stil. Beetje olie op het voor gooien.
    Voor wat het waard is natuurlijk.
    @Enero, niet te persoonlijk opnemen. En de rest ook niet.
    Had ik ook gehoord en gelezen. Neem dit zeker niet persoonlijk want zelfs met deze info gaan ze mij niet van idee doen veranderen. Ik blijf een echte fan van het merk.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #77
      Re: Weer eens prijs ...

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      ......
      ......... minder dan niks.
      goed boek van Bret Easton Ellis.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #78
        Re: Weer eens prijs ...

        Ik heb vandaag voor het eerst dit topic gelezen en heb af en toe behoorlijk moeten lachen.
        Sommige stukken zouden in een oudejaarsconference zeker niet misstaan.

        Ik ben Hollander en vind de Belgische biertjes heel lekker maar tegenwoordig hebben ze in Frankrijk ook heerlijke triples.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #79
          Re: Weer eens prijs ...

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Ik ben Hollander en vind de Belgische biertjes heel lekker maar tegenwoordig hebben ze in Frankrijk ook heerlijke triples.
          Blasphemy ! Stone him !

          Comment


          • #80
            Re: Weer eens prijs ...

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Ik heb vandaag voor het eerst dit topic gelezen en heb af en toe behoorlijk moeten lachen.
            Sommige stukken zouden in een oudejaarsconference zeker niet misstaan.

            Ik ben Hollander en vind de Belgische biertjes heel lekker maar tegenwoordig hebben ze in Frankrijk ook heerlijke triples.
            Wie A zegt zegt ook B, vind ik...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #81
              Re: Weer eens prijs ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              't Is zo stil. Beetje olie op het voor gooien.
              Voor wat het waard is natuurlijk.
              @Enero, niet te persoonlijk opnemen. En de rest ook niet.
              Een studie bij 3000 niet-BMW rijders natuurlijk.
              Doe dezelfde studie bij 3000 BMW-rijders en het zijn plots de meest voorbeeldige chauffeurs en wedden dat een ander merk naar boven komt.

              Net als je aan 3000 bestuurders van witte bestelwagens een enquête zou laten invullen, ze rijden dan allemaal heel voorzichtig, zijn voorbeeldige gebruikers van knipperlichten en plakken nooit achter uw gat.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #82
                Re: Weer eens prijs ...

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Een studie bij 3000 niet-BMW rijders natuurlijk.
                Doe dezelfde studie bij 3000 BMW-rijders en het zijn plots de meest voorbeeldige chauffeurs en wedden dat een ander merk naar boven komt.

                Net als je aan 3000 bestuurders van witte bestelwagens een enquête zou laten invullen, ze rijden dan allemaal heel voorzichtig, zijn voorbeeldige gebruikers van knipperlichten en plakken nooit achter uw gat.
                Ik heb alvast geen blauwe, zwarte noch zilveren en zit al een beetje boven de 35 .
                Maar ik moet toegeven, er steekt wel iets van waarheid in, waar ik dus kan inkomen. Gisterenavond op weg naar het autosalon waren mijn vrouw en ik meegereden met vrienden. De man heeft een paar BMW M3's, maar wij waren op weg met zijn bedrijfswagen, een Range Rover 6 cyl. 3l. diesel. Ook geen doetje dus. Maar mijn vriend gaf toe dat hij hiermee heel wat rustiger rijdt dan met zijn M3. Dus om zijn vele doordeweekse kilometers te verslinten vond hij het toch veiliger en vooral relaxter die te gebruiken.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #83
                  Re: Weer eens prijs ...

                  Wij zijn juist terug van het autosalon, speciaal geweest om eens de Tesla te gaan bekijken. Omdat onzen Bentley nu reeds met zijn achterste tegen de garagepoort plakt, omdat de Maserati van mijn vrouw er voor staat, wilde ik toch even zelf de exacte lengte gaan checken. De twee M3's van mijn zoon en dochter staan altijd op de oprit, maar daar moeten wij regelmatig ééntje van verplaatsen omdat de kuisvrouw haar Range Rover niet op straat wil laten staan. Het is dus nog helemaal niet zeker of we de Tesla wel gaan kopen.
                  O ja, ik was bijna onze Meriva vergeten, die past achteraan in onze mobilhome, kwestie van iets kleins mee te hebben op reis om uitstapjes te maken en boodschappen te doen....

                  PS Mocht er nog iemand naar het autosalon gaan, wil dan aub eens kijken in die gele Ferrari met zwarte strepen, ik heb daar toch wel mijn fototoestel van meer dan 4.000 euro laten in liggen zeker......



                  Ik kon toch al die mooie voorzetten niet laten passeren zonder ze er in te koppen hé .
                  Last edited by Guest17; 16 januari 2014, 08:36. Reden: Oeps.......Meriva vergeten

                  Comment

                  Working...
                  X