Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imac 27inch scherm alternatief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Imac 27inch scherm alternatief

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Michel, je moet weten dat het hier ALTIJD die kant op gaat. Maar het kan nog altijd erger met een gecombineerde Nikon/Canon/Mac/Windows discussie. Of nog beter : in combinatie met merkgebonden en niet-merkgebonden lenzen
    Komaan zeg, wie bijt er hier de spits af ?

Persoonlijk amuseer ik me op dit moment meer met 4 soorten mezen en een kleine bonte specht die hier op 2 meter voor het raam aan het foerageren zijn.
    Jammer genoeg rijdt mijn vrouw juist op, gedaan met het plezier.
    Als het een kleine bonte specht is kom ik af

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Ach, Google, Apple, Samsung, Linux (wel geen merk, maar ok), Steambox, Playstation... Van MS is er binnen x aantal jaar geen sprake meer, ze krijgen klappen langs alle kanten...

@TS : je had het over een iMac 'monitor' : een iMac is een all-in-one, een display dus met een krachtige computer binnenin. Ik hoop dus dat je die Dell monitor waarvan sprake vergelijkt met een Cinema Display en niet met een iMac...
      Krijgt Microsoft klappen langs alle kanten ? De software van Microsoft is voornamelijk bedoeld voor het bedrijfsleven. Microsoft draait voor een groot deel op hun serversoftware, dynamics, Office en OS'en voor desk (lap-)toptoestanden ... en daar zijn ze voor de kleine tot middelgrote bedrijven nog altijd heer en meester. Software is trouwens nog altijd de core-busines van Microsoft. Ze zijn in mijn ogen zo dom geweest om er ook wat hardware tegenaan te gooien, maar dat is voorlopig een stuk minder...
      Microsoft is op dit ogenblik wel de enige speler die voor elk platform een deftig besturingssysteem heeft, dat sterk vergelijkbaar werkt : smartphone, tablet, laptop, desktop, server, ... Apple heeft al een tijdje zijn server-edities volledig afgebouwd, en op de desktop kan je hun marktaandeel moeilijk super noemen. Waar de iPad in het begin heer en meester was met een quasi monopolie zijn ze daar hun marktaandeel al behoorlijk kwijtgespeeld aan Android. Over Linux op de gewone PC-markt gaan we maar zwijgen, want daar hebben ze gewoon geen aandeel...
      Linux is heel sterk in webservers en als besturingssysteem voor consumentenproducten (je zal lang moeten zoeken naar een TV, blurayspeler, navigatiesysteem, ... dat niet op Linux draait), maar voor de rest...

Eigenlijk mogen we blij zijn dat er eindelijk op elk niveau wat concurrentie komt voor Microsoft dat in wat teveel segmenten zowat een monopolie had. Maar daaruit concluderen dat Microsoft over een paar jaar weg zal zijn, is heel kort door de bocht.
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
        Als het een kleine bonte specht is kom ik af

Johan
        Als ik hier niet zat ziek te zijn, ging ik mee.
        En oesters hoeft Paul voor mij niet klaar te zetten.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

*zucht*
          Als ge MS aandelen hebt, verkoop ze maar...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Nog misschien ter verduidelijking, ik ben werkzaam in de ict-sector (pc omgeving, niet apple) ... bij de heel zeldzame keren dat ik dan eens bij een mac-gebruiker kom om bijvb boekhouding via asp te installeren heb ik toch ook al aardig wat afgevloekt ...

Apple is niet beter, het is anders ! Dit dekt de lading ...

Sorry moest mij toch nog even van het hart ...

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
            Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichelP Bekijk bericht
              Nog misschien ter verduidelijking, ik ben werkzaam in de ict-sector (pc omgeving, niet apple) ... bij de heel zeldzame keren dat ik dan eens bij een mac-gebruiker kom om bijvb boekhouding via asp te installeren heb ik toch ook al aardig wat afgevloekt ...

Apple is niet beter, het is anders ! Dit dekt de lading ...

Sorry moest mij toch nog even van het hart ...

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
              ASP is MS crap.
              Hou het maar bij PHP en Apache server.
              Soon, we'll rid the world of Microsoft. Bwahahahahahahahahahahahahahaaaa
              Oh, and of Flash as well.
              Last edited by Kaneda; 1 januari 2014, 00:05.
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Hou nog toch eens op man, wat probeer je toch te bewijzen?
                Specificaties vergelijken moet men niet bewijzen, men moet ze enkel willen lezen en zelf uitproberen om vast te stellen dat ze hetzelfde zijn.
                Het enige dat ik wil aantonen is dat het niet per definitie slechter is als het geen Apple is ... hetgeen sommigen steeds wel weer aanhalen zodra ze er de kans toe krijgen.

En om zeker te zijn dat we allen over hetzelfde spreken ... we hadden het hier nog steeds over het vergelijk van een Apple scherm met een Dell (types voorheen vermeld) met identiek hetzelfde LG paneel ingebouwd.
                Last edited by VerSeg; 1 januari 2014, 02:27.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

@Verseg : Bootcamp is gewoon een manier om Windows gebruikers hun slechte gewoontes af te leren en ze stilletjes aan te laten kennismaken met OS X
                  Die functie wordt eerder gebruikt door mensen die inderdaad eerst Windows gebruikt hebben en nadien merken dat veel zaken moeilijker gaan of zelfs niet werken onder het OS dat Apple levert.

Ik wacht nog steeds tot je dezelfde foto toont met een Apple en Windows PC aangesloten op hetzelfde scherm om te zien wie het verschil merkt.
                  Dan kan je zelf bewijzen dat een Windows PC slechter beeld geeft dan een Apple op dezelfde monitor.
                  Last edited by VerSeg; 1 januari 2014, 02:16.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

ASP is MS crap.
                    Hou het maar bij PHP en Apache server.
                    Soon, we'll rid the world of Microsoft. Bwahahahahahahahahahahahahahaaaa
                    Oh, and of Flash as well.
                    Je hebt er altijd die in een droomwereld leven, helaas... Met een spreiding op de aandelenkoersen van Apple van 700€ naar de helft op 1.5 jaar tijd zou je je afvragen of ze zo goed bezig zijn...
                    Groeten,

Polleke

Comment

Vermoeiend

Comment

Dit ziet er ook niet slecht uit: http://www.iiyama.com/us_en/products...te-xb2779qs-1/
                        Kost ook rond de 500€.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Beste mensen,

sinds vrijdag in het bezit van mijn nieuwe aanwinst en zeer tevreden ! het is de iiyama prolite 2779qs geworden:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Dit ziet er ook niet slecht uit: http://www.iiyama.com/us_en/products...te-xb2779qs-1/
                            Kost ook rond de 500€.
                            sinds vrijdag in mijn bezit en zeer tevreden !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichelP Bekijk bericht
                              sinds vrijdag in mijn bezit en zeer tevreden !!!
                              Succes met je aankoop, ik denk niet dat je veel kan miskopen met dit scherm.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Ik heb hier een Medisch scherm van Philips staan van 27 inch en een Eizo 24 inch beiden niet goedkoop; maar de Eizo is dubbel zo duur. Verschil in kwaliteit zie ik bij kleur niet. Voor zwart/wit fotografie waar mijn meeste werk uit bestaat is de Philips beter geeft meer en correctere gradaties grijs weer.

Comment

Working...
                                X