Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Cijferfetisjisme is iets waar ik totaal geen last van heb.
Autonummerplaten memoriseren onder het rijden, is dat ook een vorm van cijferfetisjisme?
Want daar ben ik sinds kind al een crack in...
Het is me wel al een paar keer goed van pas gekomen.
Autonummerplaten memoriseren onder het rijden, is dat ook een vorm van cijferfetisjisme?
Want daar ben ik sinds kind al een crack in...
Het is me wel al een paar keer goed van pas gekomen.
Ik zal er ook nen tik van meehebben zeker ? Ooit zag ik aan de kathedraal van Amiens een wagen die een geparkeerde wagen aan reed en niet eens halt hielt.
Ik was juist foto's aan het nemen van de kathedraal, en had dus heel makkelijk direct die aanrijdende wagen kunnen fotograferen......maar ik deed het niet (stom).
De eigenaar van de aangereden wagen kwam uit een nabijgelegen café gestoven maar was juist op tijd om de aanrijder om de hoek te zien wegstuiven.
Raar maar waar, ik kon hem het merk van de auto (Peurgeot), het kleur (donkergrijs) en de volledige nummerplaat (ben ik ondertussen vergeten ) geven.
Ik gaf mijn adres/telefoon/email enz af zodat hij of de politie me achteraf nog konden contacteren indien nodig.
Ik kreeg een paar weken later een mailtje dat alles perfect klopte, de aanrijdSTER kon wegens de schade aan haar wagen niet anders dan toegeven, en van de nummerplaat die ik had opgegeven was er geen cijfertje of lettertje mis......
Ik stond er zelf versteld van want de Franse platen vind ik nog moeilijker dan de Belgische....... maar is dit niet eerder iets wat ze fotografisch geheugen noemen ?
Groetjes
Comment