Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen metal maar toch een héééle grote dame

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geen metal maar toch een héééle grote dame

Deze muziek speel je best luid én in het donker.
    Nu al veel beter bekend dan vroeger maar toch.....

Wat een stem.
    Meet Loreena Mc Kennit

Doe vanavond maar eens het licht uit, draai de volumeknop wat hoger en laat ze maar eens galmen.

Paul

Re: Geen metal maar toch een héééle grote dame

Knappe muziek Paul, hoog Highland gehalte
    Doet een mens altijd verlangen naar die prachtige landschappen aldaar.
    Moest onmiddelijk denken eigenlijk aan de film Braveheart

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik ken vooral dit nummer van haar: http://www.youtube.com/watch?v=d0IFYlAV5KI

Ik ga de andere songs ook nog eens van dichtbij beluisteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Knappe muziek Paul, hoog Highland gehalte
        Doet een mens altijd verlangen naar die prachtige landschappen aldaar.
        Moest onmiddelijk denken eigenlijk aan de film Braveheart

grts
        Sieg
        Ah, je weet het. Ik smelt gewoon bij deze muziek
        Staat op de lijst voor mijn eigen uitvaart. Over de muziek zullen ze eventueel nog kunnen onderhandelen, over de tekst niet.

Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Ik ken vooral dit nummer van haar: http://www.youtube.com/watch?v=d0IFYlAV5KI

Ik ga de andere songs ook nog eens van dichtbij beluisteren
          De vraag is nog maar met welke usb kabel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            De vraag is nog maar met welke usb kabel
            De enige goede Nu terug on topic graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Ah, je weet het. Ik smelt gewoon bij deze muziek
              Staat op de lijst voor mijn eigen uitvaart. Over de muziek zullen ze eventueel nog kunnen onderhandelen, over de tekst niet.

Paul
              Goede keuze Paul, dit genre grijpt je meteen bij de keel.

Ook deze is heel goed ;

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Paul
                Soms flitst dat ook eens door mijn gedachten. Maar dan denk ik weer: weg is weg. Jij zal het niet meer horen, al spelen ze Eddy Wally. En dat men lacht en dat men danst, weet je wel.

Walter
                D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Soms flitst dat ook eens door mijn gedachten. Maar dan denk ik weer: weg is weg. Jij zal het niet meer horen, al spelen ze Eddy Wally. En dat men lacht en dat men danst, weet je wel.

Walter
                  Als ze Eddy Wally durven draaien dan breek ik mijn kist open The return of the living dead
                  De tekst moet van Richard Dawkins zijn. Met name deze, even een zijsprongetje:

Wij zullen sterven, en daarom boffen we. De meeste mensen zullen nooit sterven, omdat ze nooit geboren zullen worden. De potentiële mensen die in mijn plaats geboren hadden kunnen zijn, maar die nooit het levenslicht zullen aanschouwen, zijn talrijker dan de zandkorrels in de Sahara. Onder die ongeboren geesten zijn ongetwijfeld grotere dichters dan Keats, grotere geleerden dan Newton. Dat weten we omdat het aantal potentiële mensen die ons DNA mogelijk maakt zo gigantisch veel groter dan het aantal werkelijke mensen is. Ondanks die verbluffende kansen zijn u en ik het die, in al onze gewoonheid, bestaan.

Wij, de bevoorrechte enkelingen die tegen alle verwachtingen in de geboorteloterij hebben gewonnen, hoe durven wij te jammeren over onze onafwendbare terugkeer naar die vroegere staat, waaraan de overgrote meerderheid nooit heeft kunnen ontkomen?

Komt uit : "unweaving the rainbow".

Comment

Als ze Eddy Wally durven draaien dan breek ik mijn kist open The return of the living dead
                    Als ze bij mijn uitvaart iets durven draaien van Q-music, dan draai ik mij zo snel in mijn kist om, dat ik energie opwek om de hele planeet een tiental jaar te bevoorraden.

Doch, Eddy W kan ik nog enigszins verdragen.

Comment

De tekst moet van Richard Dawkins zijn. Met name deze, even een zijsprongetje:

Wij zullen sterven, en daarom boffen we. De meeste mensen zullen nooit sterven, omdat ze nooit geboren zullen worden. De potentiële mensen die in mijn plaats geboren hadden kunnen zijn, maar die nooit het levenslicht zullen aanschouwen, zijn talrijker dan de zandkorrels in de Sahara. Onder die ongeboren geesten zijn ongetwijfeld grotere dichters dan Keats, grotere geleerden dan Newton. Dat weten we omdat het aantal potentiële mensen die ons DNA mogelijk maakt zo gigantisch veel groter dan het aantal werkelijke mensen is. Ondanks die verbluffende kansen zijn u en ik het die, in al onze gewoonheid, bestaan.

Wij, de bevoorrechte enkelingen die tegen alle verwachtingen in de geboorteloterij hebben gewonnen, hoe durven wij te jammeren over onze onafwendbare terugkeer naar die vroegere staat, waaraan de overgrote meerderheid nooit heeft kunnen ontkomen?

Komt uit : "unweaving the rainbow".

Met Richard Dawkins ben ik al langer bekend, is een van mijn favorieten, die tekst ken ik ook

Walter
                      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Met Richard Dawkins ben ik al langer bekend, is een van mijn favorieten, die tekst ken ik ook

Walter
                        Ergens had ik ook niks anders verwacht Walter

Comment

Deze ziet er ook nog goed uit ...
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

Comment

mooie beelden.

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zij was ooit een van mijn favorieten in 72-73 ...
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Working...
                              X