Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Banken komen in aktie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Banken komen in aktie

Ik ben alvast al enkele jaren klant bij Rabobank voor wat betreft de gelden die ik voor mezelf op elk moment moet kunnen vrijmaken en ook voor een spaarpotje voor mijn kleinkineren. Niet de allerhoogste bieder, maar geeft "mij" een vrij veilig gevoel.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bij mijn grote bank staat alleen nog kleingeld, en mijn loon komt er toe.
      Maar het spaargeld en de beleggingen staan al een tijdje bij een kleinere bank, tot volle tevredenheid.
      Ik krijg er centen voor iedere verrichting, en betaal 0,00000000 voor de rekening en voor de kaarten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Op minder dan 6 maand. Op jaarbasis : 101%. Ik volg de beurs elke dag, dus speel op kortere termijn. Durf winst te nemen en weer in te stappen.
        Als het zo makkelijk zou zijn ?
        Je kan meevallers hebben maar verliezen zal je ook zeker en vast met risico te nemen op de bel 20.
        Last edited by stefan.d; 12 december 2013, 15:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
          Als het zo makkelijk zou zijn ?
          Je kan meevallers hebben maar verliezen zal je ook zeker en vast met risico te nemen op de bel 20.
          Ik heb mij misschien wat te beperkt uitgedrukt, maar het doet er niet toe. Het gaat om Belgische aandelen, incluis dus de continumarkt. Ik zie niet in waarom dit meer risico's zou inhouden dan de buitenlands markten, integendeel zelfs. Maar die buitenlandse markten zeggen mij voorlopig niks. Ik ben begonnen na de crisis en nog steeds goed bezig, kan ook niet anders. En dat de buitenlandse markten het ook goed doen na de crisis is ook nogal evident. Onlangs 2 aandelenkorven (risicokapitaal uiteraard) op einddatum geïnd, maar die waren via mijn bankrelatie geplaatst. Toch ook winsten van 25% waarvan de bank met 5% is gaan kopen. Die mannen werken uiteraard ook niet voor niks. Maar ik heb hier indertijd o.a ook Picanol aangeraden. In 6 maand 18% bij en 31% sedert januari.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
          X