Re: 1 dezelfde gevolgde link op 2 verschillende computers
Ik heb deze zomer nog meegemaakt dat ik 2 returntickets wilde boeken bij Jetair. Tijdens de betalingsprocedure krijg ik de melding dat mijn creditkaart niet aanvaard wordt. Binnen de minuut doe ik terug de betalingsprocedure met de creditkaart van mijn echtgenote, maar de tickets waren ineens 20€ duurder geworden. Ik had geen keuze want moest op die bepaalde dag over en weer vliegen, en er waren nog maar 2 zetels beschikbaar.
Ik natuurlijk blij dat de transactie geslaagd was, ondanks de plotse meerprijs. Twee uur later ga ik nog eens kijken op de website. Er waren terug 6 zetels beschikbaar op dezelfde vlucht aan de originele lagere prijs.
Zaterdagmorgen vlieg ik naar Spanje. Omdat er familie en vrienden vanuit België op bezoek zullen komen, reserveer ik 3 weken geleden een huurauto
@ 285€. Een week later zie ik dat de prijs gezakt is naar 124€. Omdat er gratis annulatieverzekering bij was, annuleer ik het contract en boek opnieuw
dezelfde auto @124€. Eergisteren zie ik dat de prijs gezakt is naar 47€. Nogmaals geannuleerd en opnieuw geboekt @47€.
Ondertussen een mail gekregen dat ik volledig conform met hun voorwaarden bezig ben, maar toch veel extra werk bezorg op het bookingkantoor
Ik heb 238€ verdiend door een paar keer terug op de verhuurwebsite te gaan kijken, en 2 mailtjes te sturen.
Een Ford Focus of een Opel Astra voor 28 dagen @ 47€, daar kun je niet voor sukkelen. Leve de dynamische prijsstelling ... als het in het voordeel van de klant is.
Ik heb deze zomer nog meegemaakt dat ik 2 returntickets wilde boeken bij Jetair. Tijdens de betalingsprocedure krijg ik de melding dat mijn creditkaart niet aanvaard wordt. Binnen de minuut doe ik terug de betalingsprocedure met de creditkaart van mijn echtgenote, maar de tickets waren ineens 20€ duurder geworden. Ik had geen keuze want moest op die bepaalde dag over en weer vliegen, en er waren nog maar 2 zetels beschikbaar.
Ik natuurlijk blij dat de transactie geslaagd was, ondanks de plotse meerprijs. Twee uur later ga ik nog eens kijken op de website. Er waren terug 6 zetels beschikbaar op dezelfde vlucht aan de originele lagere prijs.
Zaterdagmorgen vlieg ik naar Spanje. Omdat er familie en vrienden vanuit België op bezoek zullen komen, reserveer ik 3 weken geleden een huurauto
@ 285€. Een week later zie ik dat de prijs gezakt is naar 124€. Omdat er gratis annulatieverzekering bij was, annuleer ik het contract en boek opnieuw
dezelfde auto @124€. Eergisteren zie ik dat de prijs gezakt is naar 47€. Nogmaals geannuleerd en opnieuw geboekt @47€.
Ondertussen een mail gekregen dat ik volledig conform met hun voorwaarden bezig ben, maar toch veel extra werk bezorg op het bookingkantoor
Ik heb 238€ verdiend door een paar keer terug op de verhuurwebsite te gaan kijken, en 2 mailtjes te sturen.
Een Ford Focus of een Opel Astra voor 28 dagen @ 47€, daar kun je niet voor sukkelen. Leve de dynamische prijsstelling ... als het in het voordeel van de klant is.
Comment