Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat betekent of wat is een afspraak nog waard??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat betekent of wat is een afspraak nog waard??

Dat blijft sowieso het risico van op afstand te kopen.

Zolang alles volgens het boekje gaat, is het goed, maar loopt er ergens een schakel mis... tja.

Vroeger bestelde ik comics in Amerika. Dat pakje deed er soms 2 weken over, en soms 1 maand. Afhankelijk of hij rechtstreeks naar België ging, of eerst nog even via Frankrijk moest. Alhoewel ik het laatste wel liever had, omdat ik dan nooit invoerrechten betaalde.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Spijtige zaak.
      Affijn, ik wil maar zeggen dat wachten ambetant is.
      Wachten is geen enkel probleem maar je word gewoon gegijzeld,je kan de deur niet uit en dat is mijn ergernis !
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
        Dat blijft sowieso het risico van op afstand te kopen.

Zolang alles volgens het boekje gaat, is het goed, maar loopt er ergens een schakel mis... tja.

Vroeger bestelde ik comics in Amerika. Dat pakje deed er soms 2 weken over, en soms 1 maand. Afhankelijk of hij rechtstreeks naar België ging, of eerst nog even via Frankrijk moest. Alhoewel ik het laatste wel liever had, omdat ik dan nooit invoerrechten betaalde.
        Ik zal maar hout vasthouden, maar met al mijn in China/Hong Kong en andere 'verre bestellingen', en dat zijn er intussen toch reeds een 20-tal, is er nog nooit iets misgelopen, en heb ik nog nooit taksen/invoerrechten of wat dan ook betaald.
        Het zijn natuurlijk wel allemaal kleinigheden die ik bestel. Ik denk dat het duurste wat ik ginds ooit besteld heb rond de 150 euro kostte. Enig probleem, soms heb je de levering na 10 dagen, soms na 6 weken. Heb je dus iets héél dringend nodig, dan zou ik maar langs hier bestellen. Alhoewel, als je de 'belevenissen' van Macroshopper en Theokus kent......is dit laatste ook niet altijd een garantie voor een vlugge levering.
        Groetjes
        Last edited by Guest17; 11 december 2013, 16:42.

Comment

Ik heb de eer en het genoegen U te mogen melden dat m'n pakje is aangekomen om 19.05u,wel met een vertraging van 5 dagen.'k Begrijp niet waarom treinreizigers zagen als hun trein 1/2u vertraging heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Wachten is geen enkel probleem maar je word gewoon gegijzeld,je kan de deur niet uit en dat is mijn ergernis !
            Dus bestel ik indien mogelijk bij coolblue....kost iets extra...geen ergernis
            Die leveren tussen 17:00 en 21:00 uur bijv.
            OF niet als ik een betere aankoopprijs vind.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik bestel de laatste tijd ook veel bij Coolblue; als het niet superveel meer is dan bij een ander tenminste.
              Die pakjes komen dan hier via Bpost.
              De laatste keer zelfs al om 8:30 uur !!!!
              En als ik niet thuis ben, kan ik het gewoon in het postkantoor gaan ophalen.

Maar over de service na verkoop kan ik me ( gelukkig ) nog niet uitspreken. Een echt goede winkel herken je pas als er "problemen" zijn....

Voor computer onderdelen Mycom of Ebay, soms nog es bij Tones.

Maare....Theo, mogen we nu ook weten WAT je besteld hebt ????
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Ik bestel de laatste tijd ook veel bij Coolblue; als het niet superveel meer is dan bij een ander tenminste.
                Die pakjes komen dan hier via Bpost.
                De laatste keer zelfs al om 8:30 uur !!!!
                En als ik niet thuis ben, kan ik het gewoon in het postkantoor gaan ophalen.

Maar over de service na verkoop kan ik me ( gelukkig ) nog niet uitspreken. Een echt goede winkel herken je pas als er "problemen" zijn....

Voor computer onderdelen Mycom of Ebay, soms nog es bij Tones.

Maare....Theo, mogen we nu ook weten WAT je besteld hebt ????
                Kenwood keukenrobot....
                Beste prijs > Art&Craft.

Opletten bij coolbleu... kijk goed naar de verpakking als ze leveren.
                Dozen die al vijf, zes keren zijn geopend of beschadigd zijn? Klopt iets niet he.
                Er zijn mensen die hun spullen terug sturen he. De rest denk je er maar bij.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Dus bestel ik indien mogelijk bij coolblue....kost iets extra...geen ergernis
                  Die leveren tussen 17:00 en 21:00 uur bijv.
                  OF niet als ik een betere aankoopprijs vind.
                  En volgend jaar, hoop ik toch, kun je het ook gewoon in de winkel gaan afhalen. Er was toch een tijdje geleden een aankondiging dat ze ook in Hasselt een winkel gingen openen met magazijn aan.
                  Mvg,
                  Rudy Mas
                  Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Als men zegt dat Bol.com zo stipt is vergeet het maar.Pakje moest vandaag geleverd worden door dezelfde besteldienst als vorig pakje dat wel bij een andere firma besteld was.De uitleg van Bol.com is ...de drukte in deze periode.Als PostNL mij met het vorige pakketje meer dan één week gegijzeld heeft hou ik m'n hart vast hoelang de leveringstermijn nu gaat zijn !

Comment

Als men zegt dat Bol.com zo stipt is vergeet het maar.Pakje moest vandaag geleverd worden door dezelfde besteldienst als vorig pakje dat wel bij een andere firma besteld was.De uitleg van Bol.com is ...de drukte in deze periode.Als PostNL mij met het vorige pakketje meer dan één week gegijzeld heeft hou ik m'n hart vast hoelang de leveringstermijn nu gaat zijn !
                      Rond de kerst-periode bestel ik nooit iets - is imho de slechtste periode om iets te bestellen - alle diensten zijn dan overbelast.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

Comment

Zaterdag enkele zaken besteld bij CoolBlue, zondag een mail en SMS gekregen dat alles is ingepakt en klaar was voor verzending. Vandaag alles netjes ontvangen

Comment

Goed zo
                          Ik mag ook niet klagen.
                          Het ging tot nu toe wel over computeronderdelen: geheugen, cpu, moederborden, koelers en een grafische kaart.
                          Behalve de nieuwe microgolfoven waarvan de verpakking tiptop was.

De verpakking van een keukenrobot was niet om aan te zien.
                          Had ik moeten weigeren.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik blijf gegijzeld ! Nog steeds niets ontvangen.

Comment

Maar allee!
                              't Zou toch tijd worden nu he.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

En vandaag dus zéker niet. Zal, met een beetje geluk, iets voor het einde van de week worden.
                                Gisteren die beelden gezien op het nieuws van het Belgisch distributiecentrum dat de levering van de Bol-pakjes behandelt......?
                                Lopende banden en karren en karren vol met Bol.com, ze konden zich bij Bol.com geen betere reclame bedenken. Inderdaad héél druk dus einde jaar.
                                Hopelijk was dat van jou geen Kerstgeschenk .

Comment

Working...
                                X