Gisteren doe ik een bestelling VOOR 15:00 uur (NIET bij Coolblue).
Bij deze voorwaarde wordt 's anderendaags geleverd, dus vandaag vrijdag.
Ik betaal bovendien extra voor een levering tussen 17:00 en 21:00 uur (doet niets ter zake).
Van de transportfirma krijg ik een bericht dat de levering PAS op maandag 9 december zal gebeuren.
Ik stuur een bericht naar de transportfirma en vraag naar de vertraging.
En ik stuur ook een bericht naar de verkoper en vraag waarom.
Die transportfirma vertelt mij dat de order PAS vandaag vrijdag, om 14:15 uur werd door gegeven en ze verwijzen naar de opdrachtgever of de verkoper.
In feite heb ik ook totaal niets te maken met die transportfirma.
De verkoper is verantwoordelijk.
Ik weet nu wel hoe de zaken staan.
Bij deze voorwaarde wordt 's anderendaags geleverd, dus vandaag vrijdag.
Ik betaal bovendien extra voor een levering tussen 17:00 en 21:00 uur (doet niets ter zake).
Van de transportfirma krijg ik een bericht dat de levering PAS op maandag 9 december zal gebeuren.
Ik stuur een bericht naar de transportfirma en vraag naar de vertraging.
En ik stuur ook een bericht naar de verkoper en vraag waarom.
Die transportfirma vertelt mij dat de order PAS vandaag vrijdag, om 14:15 uur werd door gegeven en ze verwijzen naar de opdrachtgever of de verkoper.
In feite heb ik ook totaal niets te maken met die transportfirma.
De verkoper is verantwoordelijk.
Ik weet nu wel hoe de zaken staan.
Comment