Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat betekent of wat is een afspraak nog waard??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat betekent of wat is een afspraak nog waard??

Zit hier ook al enkele dagen gegijzeld door een bestelling die maar niet geleverd word.Er staat dat de levertijd 2 tot 4 dagen is.Momenteel is de 6de dag bijna voor bij en nog steeds niets.
    Gisteren stond tracking op " Vandaag geleverd " vanmorgen stond de tracking op " Leveringstijd onbeken " en vannamiddag steeds ....geen code ingevoerd ! Mijn vraag voor info zullen ze binnen de 3 dagen beantwoorden ('k ben een beetje pissig )
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Jammer natuurlijk dat niet alle e-commerçanten werken met Kiala. Dit verkies ik uiteraard ook. En zo'n punt vindt je altijd in je nabije omgeving.
      Wat heet nabij. Wij moeten toch minimum zo'n 2 x 5 km bollen en wanneer ik vandaag de dag met de auto bol, hoor ik euro's rinkelen.
      Een klein pakje kan je eventueel nog met de fiets halen, maar dat lukt lang niet altijd.

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Zit hier ook al enkele dagen gegijzeld door een bestelling die maar niet geleverd word.Er staat dat de levertijd 2 tot 4 dagen is.Momenteel is de 6de dag bijna voor bij en nog steeds niets.
      Gisteren stond tracking op " Vandaag geleverd " vanmorgen stond de tracking op " Leveringstijd onbeken " en vannamiddag steeds ....geen code ingevoerd ! Mijn vraag voor info zullen ze binnen de 3 dagen beantwoorden ('k ben een beetje pissig )
      Deze namiddag een bestelling bij Bol.com geplaatst. Hun slogan 'Vandaag voor 23 u besteld, morgen geleverd'.....ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Alleen Coolblue heeft een perfecte afspraak met Dynalogic.
        Het staat ook letterkijk op de site van Dynalogic.
        Het is ook zoals VerSeg zei: bestellen om 23:59 uur > morgen wordt geleverd.
        Je moet dus een bestelling plaatsen VOOR middernacht opdat 's anderendaags geleverd wordt.
        Bestel je voor 15:00 en je wil het pakje dezelfde avond nog in huis, dan kan dat ook maar tegen betaling natuurlijk.

Ga je zelf naar de winkel dan heb je de aankoop meteen in handen; normale zaak.
        Coolblue en Dynalogic willen dit dus ook mogelijk maken voor de klanten, daar komt het dus op neer.
        Met die twee werkt het ook zo goed als perfect en dat komt ook door de juiste afspraken denk ik
        Het zal ook wel iets kosten.

Meer en meer webwinkels gaan over op het principe "vandaag bestellen - morgen in huis".
        Iets beloven aan de klanten en dat niet nakomen vind ik niet kunnen.
        Gelukkig kloppen de aankoopprijzen wel
        Hier een voorbeeld:
        Kenwood Keukenrobot Major Titanium Zilver KMM020

Art&Craft > 539 euro
        Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

VDB > 799 euro

Coolblue > 699

Bij wie ga je dan kopen?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik stuur dan een mailtje aan VDB met de vraag of zie die aan mij ook kwijt willen voor 539€.
          Als ze dat willen doen, dan sta ik in de winkel, willen ze niet, dan bestel ik elders.

Ooit gedaan met een diepvriezer, en toen hebben ze dat gedaan. Ik moch met de mail in de hand naar de winkel gaan, en daar werd de diepvriezer properkes besteld.

En voor hier zuurpruimen beginnen te zakgen, ik verplicht ze niet om die prijs te geven hé. Maar als ze zaken willen doen... heb ik ze minstens de kans gegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Ik stuur dan een mailtje aan VDB met de vraag of zie die aan mij ook kwijt willen voor 539€.
            Als ze dat willen doen, dan sta ik in de winkel, willen ze niet, dan bestel ik elders.

Ooit gedaan met een diepvriezer, en toen hebben ze dat gedaan. Ik moch met de mail in de hand naar de winkel gaan, en daar werd de diepvriezer properkes besteld.

En voor hier zuurpruimen beginnen te zakgen, ik verplicht ze niet om die prijs te geven hé. Maar als ze zaken willen doen... heb ik ze minstens de kans gegeven.
            Ben ik dan wel of niet een zuurpruim...... ik 'verplicht' ze wél.
            Toen wij onze laatste diepvries kochten (ongeveer 600 euro) schreef de verkoper de bestelbon uit
            Hij : neem je die mee, of moet dat ook geleverd worden (was op zondagnamiddag) ?
            Ikke : euh, ja natuurlijk moet dat geleverd, een ding van 2 meter hoog, kan ik niet naar huis brengen met mijn personenwagen toch.
            Hij : Ach, dan komt er nog 30 euro bij.
            Ikke : scheur dan maar je bestelbon, dan ga ik wel elders waar de levering wel inbegrepen is.
            Lichte paniek, en plots (na een paar zogezegde telefoontjes) kon diepvries wel GRATIS geleverd worden, maar dan wel per gelegenheid binnen de week. Was voor ons geen probleem.
            Ikke content .
            Bijna 40 jaar aankoper geweest heeft mij geen windeieren gelegd, wie niet vraagt/eist, niet krijgt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

Tommie1, het ZOU kunnen dat het te maken heeft met een extra GRATIS hulpstuk.
              Bij Art&Craft krijg je die cadeau niet.
              (bij VDB wel)
              En ja idd. zaken zijn zaken
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ben ik dan wel of niet een zuurpruim...... ik 'verplicht' ze wél.
                Toen wij onze laatste diepvries kochten (ongeveer 600 euro) schreef de verkoper de bestelbon uit
                Hij : neem je die mee, of moet dat ook geleverd worden (was op zondagnamiddag) ?
                Ikke : euh, ja natuurlijk moet dat geleverd, een ding van 2 meter hoog, kan ik niet naar huis brengen met mijn personenwagen toch.
                Hij : Ach, dan komt er nog 30 euro bij.
                Ikke : scheur dan maar je bestelbon, dan ga ik wel elders waar de levering wel inbegrepen is.
                Lichte paniek, en plots (na een paar zogezegde telefoontjes) kon diepvries wel GRATIS geleverd worden, maar dan wel per gelegenheid binnen de week. Was voor ons geen probleem.
                Ikke content .
                Bijna 40 jaar aankoper geweest heeft mij geen windeieren gelegd, wie niet vraagt/eist, niet krijgt .
                Interessant.
                Maar stel dat die winkel normaal niet (gratis?) aan huis levert, wat dan?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

ooit bij VDB een wasmachine gekocht, vraag van de verkoper "wanneer leveren" antwoord natuurlijk "gisteren" verkoper kijkt sip en vertelt dat dat niet kan, zet de machine dan maar in de wagen zeg ik tegen de verkoper, bekijkt die mij heel verwonderd en zegt "maar dan moet ik nog tweehonderd frank van de prijs af doen" waarop ik "so wat" :-)
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    ooit bij VDB een wasmachine gekocht, vraag van de verkoper "wanneer leveren" antwoord natuurlijk "gisteren" verkoper kijkt sip en vertelt dat dat niet kan, zet de machine dan maar in de wagen zeg ik tegen de verkoper, bekijkt die mij heel verwonderd en zegt "maar dan moet ik nog tweehonderd frank van de prijs af doen" waarop ik "so wat" :-)
                    Hahaha.
                    Gratis?? leveren aan 200 frank dus
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Jammer natuurlijk dat niet alle e-commerçanten werken met Kiala. Dit verkies ik uiteraard ook. En zo'n punt vindt je altijd in je nabije omgeving.
                      Kiala is inderdaad heel handig. Ik gebruikte hun dienst destijds ook toen ik nog dagelijks een hoop pakjes moest inpakken en verzenden.

Enige nadeel die ik had bij Kiala, was dat ik zelf naar zo een service punt moest rijden voor verzending en dat ze niet aan huis ophaalden. Maar ja, dat had ik er wel voor over en mijn klanten waren blij dat ik die service had.

Eigenlijk heb ik bij mijn verzendingen nooit te klagen gehad, welke service ik ook gebruikte. Ik heb niet zo dadelijk een idee hoeveel pakjes ik in die 7 jaar heb verzonden, maar er zijn er uiteindelijk maar een stuk of 10 verloren gegaan. 2x ABX en de rest door De Post. Kiala was de enige die al mijn pakjes altijd bezorgd hebben, en op tijd voor de klant.

Ik moet wel zeggen, ik sta er echt van te kijken hoe sommige winkels de dag na de bestelling al kunnen leveren, als je een bestelling plaatst voor 22 of zelfs 24u. In mijn tijd lag ik toen al in mijn bed. Maar ja, ik had dan ook maar een eenmanszaak.

En dat afspraken niet nageleefd worden, soms, dat is natuurlijk altijd spijtig. Het minste dat ze dan zouden kunnen doen is toch wel even bellen, of een E-mail sturen, om de latere levering, of wat dan ook, even te melden. Dit getuigd toch van meer respect dan de klant maar te laten wachten voor een pakje dat misschien een dag later zal geleverd worden door omstandigheden.
                      Mvg,
                      Rudy Mas
                      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                        Kiala is inderdaad heel handig. Ik gebruikte hun dienst destijds ook toen ik nog dagelijks een hoop pakjes moest inpakken en verzenden.

Enige nadeel die ik had bij Kiala, was dat ik zelf naar zo een service punt moest rijden voor verzending en dat ze niet aan huis ophaalden. Maar ja, dat had ik er wel voor over en mijn klanten waren blij dat ik die service had.

Eigenlijk heb ik bij mijn verzendingen nooit te klagen gehad, welke service ik ook gebruikte. Ik heb niet zo dadelijk een idee hoeveel pakjes ik in die 7 jaar heb verzonden, maar er zijn er uiteindelijk maar een stuk of 10 verloren gegaan. 2x ABX en de rest door De Post. Kiala was de enige die al mijn pakjes altijd bezorgd hebben, en op tijd voor de klant.

Ik moet wel zeggen, ik sta er echt van te kijken hoe sommige winkels de dag na de bestelling al kunnen leveren, als je een bestelling plaatst voor 22 of zelfs 24u. In mijn tijd lag ik toen al in mijn bed. Maar ja, ik had dan ook maar een eenmanszaak.

En dat afspraken niet nageleefd worden, soms, dat is natuurlijk altijd spijtig. Het minste dat ze dan zouden kunnen doen is toch wel even bellen, of een E-mail sturen, om de latere levering, of wat dan ook, even te melden. Dit getuigd toch van meer respect dan de klant maar te laten wachten voor een pakje dat misschien een dag later zal geleverd worden door omstandigheden.
                        De winkel waar ik kocht, heeft zijn excuses aangeboden plus een waardebon van 10 euro
                        Heb dus twee e-mails ontvangen.

* de verpakking was origineel en totaal niet beschadig en dat is voor mij toch een pluspunt. Ik heb al andere dingen meegemaakt.
                        ** het toestel was ook dik in orde.
                        Mijn gevoel en ervaring is dus dat ik in deze winkel kan kopen in vertrouwen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Deze namiddag een bestelling bij Bol.com geplaatst. Hun slogan 'Vandaag voor 23 u besteld, morgen geleverd'.....ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.
                          Al meerdere keren besteld bij Bol, tot nu toe altijd perfect geleverd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Interessant.
                            Maar stel dat die winkel normaal niet (gratis?) aan huis levert, wat dan?
                            Dan had ik mijn slag niet thuisgehaald, en kochten we maar op een ander, desnoods duurder, maar terugkrabbelen.......nooit, dan maak je je belachelijk .
                            In mijn beroepsleven was dit idem, meestal haal je de slag thuis, en indien niet.....de spreekwoordelijke blutsen met de builen hé, zolang de balans, totaal gezien, maar in je voordeel blijft wegen.

PS Bestelling die ik gisteren om 15u01 besteld heb bij Bol.com is vandaag om 13u54 geleverd .
                            Het hoef(t)(de) voor mij zo snel niet, maar ze zijn van hun woord.
                            Werd geleverd door TNT.

Groetjes

Comment

PS Bestelling die ik gisteren om 15u01 besteld heb bij Bol.com is vandaag om 13u54 geleverd .
                              Het hoef(t)(de) voor mij zo snel niet, maar ze zijn van hun woord.
                              Werd geleverd door TNT.

Groetjes
                              En hier blijft het tandenknarsen.Morgen telefoneren aan 0,30€/min en proberen koop ongedaan te maken wegens het niet naleven van hun contract of is een verkoopsovereenkomst geen contract.Er staat duidelijk vermeld binnen de 2-4 dagen.Bestelling dateert van 02/12/2013 !
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Spijtige zaak.
                                Affijn, ik wil maar zeggen dat wachten ambetant is.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X