Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugbetaling belastingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Terugbetaling belastingen

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Hier betalen, en een bedrag van bijna 5 cijfers...
    Ik kan nog sparen tot eind Januari.
    Dus 99,99€ ... net geen 5 cijfers.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      goedkeuring gekregen voor teruggave.
      maar het vermelde bedrag is veel hoger dan verwacht , moet/zou ik daar melding van maken of gewoon zo laten..?
      gaat nl om een nogal flink bedrag.
      grt,bouk.
      Het teveel schenken aan iemand die moet bijbetalen Bouk.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Hier betalen, en een bedrag van bijna 5 cijfers...
        Ik kan nog sparen tot eind Januari.
        Bijna 10.000 EUR, en je wist dat niet ?
        Zou je niet beter een boekhouder of fiscaal raadgever zoeken ?

Comment

Snieklaas is afgelast.
          Gisteren een aangetekend schrijven gehad: de herziening wordt eind januari betaald.
          Bij de fiscus is het geen crisis, anders hadden ze van die twee brieven één gemaakt.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Snieklaas is afgelast.
            Gisteren een aangetekend schrijven gehad: de herziening wordt eind januari betaald.
            Bij de fiscus is het geen crisis, anders hadden ze van die twee brieven één gemaakt.
            Dat is bij de dienst "minnelijke schikkingen" ook zo : eerst een brief om de melden dat je een boete hebt, en dan ene om te zeggen hoe je het moet betalen...
            Groeten,

Polleke

Comment

Hier staat het netjes op de rekening op voorgeschreven datum.
              Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bvphotography Bekijk bericht
                Hier staat het netjes op de rekening op voorgeschreven datum.
                Hier ook al jaren zo Net de terugbetaling ontvangen en het zal niet lang duren eer ze weer uitgegeven zijn (nieuwe trappen na verbouwing)

Comment

Als ik moet achterdragen zend ik dat terug met een stempel "overleden"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Als ik moet achterdragen zend ik dat terug met een stempel "overleden"
                    En als je volgend jaar terug krijgt "verrezen" zeker Paul.

Comment

Ik peins dat de belastingen BD lezen: onzen brief is gisteren in de bus gevallen
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Hier nog iets van 12.000€ tegoed van de belastingen, die ik nooit meer terug zal zien, foutje van de bank
                        en niets tegen te doen, ben ik beroep gegaan, maar de een stak het op de ander, en ik heb amper 2.200€
                        terug gekregen, de rest was verjaard....

Comment

Moest een groot deel terugkrijgen en is vorige maand gestort.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Hier nog iets van 12.000€ tegoed van de belastingen, die ik nooit meer terug zal zien, foutje van de bank
                            en niets tegen te doen, ben ik beroep gegaan, maar de een stak het op de ander, en ik heb amper 2.200€
                            terug gekregen, de rest was verjaard....
                            Hoe kunt ge een bedrag van 12.000€ laten verjaren?
                            Zoiets merk je toch en daar zit je toch sneller achter dan na een jaar?
                            Telkens er een aangetekend schrijven is of een officieel document wordt de verjaring toch opgeschoven?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              Dat is bij de dienst "minnelijke schikkingen" ook zo : eerst een brief om de melden dat je een boete hebt, en dan ene om te zeggen hoe je het moet betalen...
                              Geen wonder dat de ambtenarij niet vooruit gaat.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Hoe kunt ge een bedrag van 12.000€ laten verjaren?
                                Zoiets merk je toch en daar zit je toch sneller achter dan na een jaar?
                                Telkens er een aangetekend schrijven is of een officieel document wordt de verjaring toch opgeschoven?
                                T'ja jong dat is een heel verhaal, maar ik zal het kort uitleggen.
                                Het is iets van jaren terug, toen wij ons huis kochten, was dat nog geschreven per categorieën berekend op het bewoonbaar oppervlak,
                                bescheiden woning, middengroot en grote woning, zal je ook nog wel kennen, bij de bank hadden ze het verkeerde stempel gebuikt,
                                en ons een klasse te hoog ingeschat, ik liet ieder jaar mijn belastingen invullen bij de dienst belastingen, maar daar was nog geen
                                voorafberekening, dat is 14 jaar zo blijven lopen, tot mijn verzekeraar (boekhouder) eens voorstelde om mijn belastingsbrief
                                in te vullen, hij maakte een voorberekening wat ik het jaar daarna zou moeten betalen, toen ik het jaar erna mijn aanslag kreeg,
                                lag dat ongeveer 45.000 Bf hoger dan zijn berekening, toen heeft hij dat nagekeken, en gezien dat er jaarlijks een aanpassing
                                gemaakt werd naar een eigendom van een klasse hoger, bij opvraging van de bouwverklaringen bij de belastingsdienst, bleek
                                dat daar door de bank de verkeerde stempeltjes waren gebruikt, ik kon drie jaar terugvorderen en dat was het, ik heb
                                ook een ingebreke stelling opgestart tegen de bank BAC, maar ik kon niets doen, zij zegden, dat mijn handtekening
                                onderaan de documenten staat, en je hebt geen poot om op te staan. Die twee ronde stempeltjes van 10mm doormeter
                                hebben mij veel geld gekost jong.
                                Last edited by Guest42; 30 november 2013, 09:11.

Comment

Working...
                                X