Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Let op wat ge buiten zet ...
Collapse
X
-
-
Re: Let op wat ge buiten zet ...
Goede tip.
De beste beveiliging begint niet met elektronica maar met zelfdiscipline.
Bij het oud papier ook geen verpakkingen weggooien met je adres erop, of documenten erin.
Ze zullen zo maar eens lege doos vinden met je juiste adres erop en de verpakkingslijst van duur Nikon materiaal ()
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
-
ik zet vandaag nog duidelijk zichtbaar de verpakking van mijn Medion camera buiten bij het afval!
Met een tikje geluk zet een barmhartige dief er zijn overbodige D3 bij - want intussen weet die waarschijnlijk ook waar ie een D4 kan 'vinden'.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtZe zullen zo maar eens lege doos vinden met je juiste adres erop en de verpakkingslijst van duur Nikon materiaal ()
Ier si verdikke.
Last edited by Guest42; 26 november 2013, 14:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtInderdaad Skitch, als er canon op staat kijkt niemand er naar om.....
Ier si verdikke.
Was de hamer stuk?" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
-
Ge moet dozen meebrengen van den Aldi of Lidle wedden dat er geen inbrekers komen
Maar is een oud zeer mensen die iets nieuws kopen en de dozen zo maar buiten zetten.
Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht......
Ik hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtEn???
Was de hamer stuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtGe moet dozen meebrengen van den Aldi of Lidle wedden dat er geen inbrekers komen
Maar is een oud zeer mensen die iets nieuws kopen en de dozen zo maar buiten zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtIk hou de meeste dozen tenminste 2 jaar bij, voor het geval dat het binnen de termijn stuk gaat.
Mijn Sony TV ging na 7 maanden stuk, verkoper gebeld ( bekende winkel in Grimbergen) en toestel werd direct omgewisseld omdat ik nog de originele verpakking had....dat werd toch door de verkoper gezegd. Anders was het eerst herstellen.
Maar kan goed zijn dat men mij wat wijsgemaakt heeft hoor.Sony RX10 Mark IV
nog een fijne dag verder!
Guido
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk berichtidem
Mijn Sony TV ging na 7 maanden stuk, verkoper gebeld ( bekende winkel in Grimbergen) en toestel werd direct omgewisseld omdat ik nog de originele verpakking had....dat werd toch door de verkoper gezegd. Anders was het eerst herstellen.
Maar kan goed zijn dat men mij wat wijsgemaakt heeft hoor.
Die wordt hersteld, gaat netjes de doos in, en wordt gewoon terug verkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtEn wat denk je dat ze met jouw kapotte Sony doen ? Weggooien ?
Toen ik bij Philips werkte maakten ze in de topjaren (toen er nog geen 1.000 Koreaanse tv merken waren) 8.000 tv's
per dag, denk je echt dat ze zich daar mee bezighouden, ze worden hoogstens een tijd aan de kant gezet, met de
reden van mankement, en als dat soort gelijkaardige fout teveel voorkomt, gaan ze kijken wat er beter moet.
Dat was reeds zo met de gaatjesprinten, met de huidige smd beprinting wordt er nog minder hersteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtEn wat denk je dat ze met jouw kapotte Sony doen ? Weggooien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtInderdaad, tegenwoordig weggooien.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
Comment