Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DUVEL of WESTVLETTEREN ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DUVEL of WESTVLETTEREN ?

Wie de 2.250ste keer komt kijken naar mijn profiel, mag een Duvel of een Westvletteren komen drinken. 2 ook.

De toestand nu :

De laatste 10 bezoekers van deze pagina waren:

Deze pagina is 2.249 keer bezocht

Re: DUVEL of WESTVLETTEREN ?

Ondertussen staat de teller op : 2.624 !

Wie was nu de 2.250ste ?

De laatste 10 bezoekers van deze pagina waren:
    Divad, Jokke, LaurentS, nete, noby, noenkelMi, on4bam, PaulM, Skitch, spikkesenior

Deze pagina is 2.624 keer bezocht

Wie zich de eerste meldt mag afkomen ! Ik woon in Geraardsbergen.
    Ik doe er nog een paar mattetaarten bovenop ?
    Pas op : ik meen dit !!
    Je mag ook je partner meebrengen.

Comment

lol
      alleen voor die mattetaart wil ik komen dat bier mag je houden niks boven de taartjes van Gerard zijn bergen

Comment

ik.... ben te laat.

Comment

Dedju en ik wist van niks...wie was de "bofkont"?
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Heb er juist eentje binnen en 'k moet niet rijden.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

denk dat hij de tel is kwijtgeraakt, maar ik dacht de 2.250ste te zijn (wel vergeten een printscreen te nemen) en het gaat me enkel om de "eer" dus duvel, westvleteren, mattetaart... mag opgestuurd worden maar hoeft niet
              nikon coolpix s9100

Comment

leuk gegeven, wie was mijn 15.000ste bezoeker...?
                Schoonspikke spant volgens mij de kroon.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                  ... mag opgestuurd worden maar hoeft niet
                  Jammer... maar als in de buurt bent geef een seintje... komt gerust maar af !!

Comment

Hoh, ik hoef me slechts naar mijn kelder te verplaatsen om ééntje van die vier (Duvel + drie soorten WVl) te nuttigen, maar ik zelf drink ze niet, het is enkel voor ons bezoek.
                    WVl is zeker drie jaar oud, ik raak er maar niet meer binnen om een telefonische bestelling te plaatsen.
                    Naar het schijnt bestaan er trucs voor, maar die ken ik niet.
                    Dus wanneer de laatste WVl uit is, ga ik nog één keer naar daar met mijn leeggoed......
                    Er zijn trouwens ook evenwaardige vervangers die niet zo moeilijk te verkrijgen zijn.

PS Toch bedankt voor je aanbod.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Er zijn trouwens ook evenwaardige vervangers die niet zo moeilijk te verkrijgen zijn.
                      Sint Bernardus, naar 't schijnt.
                      Echter nog nooit gedronken.

En Duvel is niet zo mijn ding.
                      Gouden Carolus vind ik wel top in de zwaardere bieren.

Maar tegenwoordig ben ik meer naar de Gueuze aan 't gaan.

Comment

Hoh, ik hoef me slechts naar mijn kelder te verplaatsen om ééntje van die vier (Duvel + drie soorten WVl) te nuttigen, maar ik zelf drink ze niet, het is enkel voor ons bezoek.
                        WVl is zeker drie jaar oud, ik raak er maar niet meer binnen om een telefonische bestelling te plaatsen.
                        Naar het schijnt bestaan er trucs voor, maar die ken ik niet.
                        Dus wanneer de laatste WVl uit is, ga ik nog één keer naar daar met mijn leeggoed......

PS Toch bedankt voor je aanbod.

Groetjes
                        Nen Sint Bernardus Abt 12 dus, zelfde recept enkel ander water, gister en brouwer...
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Sint Bernardus, naar 't schijnt.
                          Echter nog nooit gedronken.

En Duvel is niet zo mijn ding.
                          Gouden Carolus vind ik wel top in de zwaardere bieren.

Maar tegenwoordig ben ik meer naar de Gueuze aan 't gaan.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Nen Sint Bernardus Abt 12 dus, zelfde recept enkel ander water, gister en brouwer...
                          Oa. de Sint Bernardus. Maar die hype naar Westvleteren is enkel te wijten aan het feit dat ze ooit verkozen werden tot het bier van het jaar, omdat ze de productie beperken, en de aankoop bemoeilijken (wegens het enkel telefonisch bestellen/reserveren).
                          Laat ze hun productie wat opdrijven en de verkrijgbaarheid makkelijk maken en weg is de hype......... en dat weten ze maar al te goed. Na verloop van enkele maanden zouden ze hun biertjes zelf moeten uitdrinken om ze nog kwijt te raken.
                          Groetjes

Comment

Oa. de Sint Bernardus. Maar die hype naar Westvleteren is enkel te wijten aan het feit dat ze ooit verkozen werden tot het bier van het jaar, omdat ze de productie beperken, en de aankoop bemoeilijken (wegens het enkel telefonisch bestellen/reserveren).
                            Laat ze hun productie wat opdrijven en de verkrijgbaarheid makkelijk maken en weg is de hype......... en dat weten ze maar al te goed. Na verloop van enkele maanden zouden ze hun biertjes zelf moeten uitdrinken om ze nog kwijt te raken.
                            Groetjes
                            welke andere nog?

Snt Bernardus heeft in de loop van de geschiedenis (tussen 1945 en 1992) de enige echte westvleteren gebrouwen.
                            Tot de eis kwam dat nen trappist enkel trappist mocht noemen als het binnen de muren van de abdij gebrouwen werd.
                            Op dat vlak is er dus maar 1 bier dat echt dichtbij de westvleteren geraakt...
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              welke andere nog?.........................
                              Dat is een vraag die niet kan beantwoord worden. Het gaat er om wat je even graag drinkt, want voor de één is bier A even goed en voor een ander is het slechter, voor nog een ander is het beter.
                              Dus wat je even graag drinkt als Westvleteren is voor jou/mij/of een ander, even goed.

Een nogal gekend schilder uit onze streek placht altijd te zeggen "Zeg nooit van een schilderij dat het mooi is, maar wel dat jij het graag ziet......" wel dit geldt ook voor bier, maar dan wel graag zien vervangen door graag drinken .

En als ik al eens een 'straf' biertje drinkt, dan is het ééntje ergens tijdens een uitstap op een terrasje, en daar doe ik dan, tot spijt van die uitbaters, wel een halfuurtje over.

Groetjes

Comment

Working...
                              X